Sąd nad 175
Moderator: Wiliam
Sąd nad 175
[quote="Bastian"][/quote]Akurat dobrego i otwartego tematu do dyskusji o 175 nie widzę ;> No ale może ślepy jestem.
Akurat sądzę, że likwidacja 175 może wyjść tylko na dobre, w szczególności dla pociągów lotniskowych.
Akurat sądzę, że likwidacja 175 może wyjść tylko na dobre, w szczególności dla pociągów lotniskowych.

Też tak uważam, to że linie kursuje od 1969 roku nie ma żadnego znaczenia. Skoro w trudnych czasach linię można zastąpić innymi np. 128 na odcinku Plac Piłsudskiego - Pruszkowska, oraz na odcinkach pruszkowska - sasanki/lotnisko chopina przez 504 i 188 to po co ma kursować 175? Bo jeździ po mieście od 1969 roku. A 110 jeździ na podobnej trasie od 1948 roku a 116 od 1946, jeżeli już mielibyśmy się bawić w daty.Bywalec pisze:Akurat dobrego i otwartego tematu do dyskusji o 175 nie widzę ;> No ale może ślepy jestem.Bastian pisze:
Akurat sądzę, że likwidacja 175 może wyjść tylko na dobre, w szczególności dla pociągów lotniskowych.
Tylko, że na 128 wypuści się zapewne dodatkowo same przeguby + podbije częstotliwość w godzinach szczytu z co 10 do co 6-7 minut. Głównym zadaniem 128 będzie zastąpienie 175 na odcinku plac piłsudskiego - trakt królewski - dworzec centralny - Zwirki - banacha - uniwersytet medyczny. Ta linia wtedy to zadanie spełni, a na dalszym odcinku zastąpi 175 188 i 504. Na lotnisko dodatkowo SKM + KM. ZTM już rok temu przebąkiwał o możliwej likwidacji 175. Bo jeżeli ludzie będą uparci to zostawią 175 kursujące np co 20 minut, które i tak prędzej czy później padnie. To nie miałoby sensu.Molo pisze:W których już teraz jest naprawdę duży tłok...marko80 pisze: jest też 188 + 504.
fik pisze:I to są linie wożące na ŻiW znacznie mniej pasażerów od 175.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26866
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Ze względu na te wszystkie Uniwersytety, Szpitale itd. mocne (nawet co 5 min w szczycie albo z 328 do Rakowca albo Hynka) 128 byłoby wystarczające, choć powinno nazywać się 175
- tyle, że to właśnie ze względu na pomyłki turystów nie przejdzie.
Natomiast to nie lotnisko generuje pasażerów w 175, jak by się nie zaklinać. Po prostu różne źródła i cele na Żwirkach - sądzę, że 128 do Piłsudskiego większość z nich obsłuży.
Przydałoby się jednak połączyć tą akcję z wycięciem S3 i wzmocnieniem S2 do poziomu 15/20/20, bez kooordynacji (innej, niż wynikająca z wymogów kolejowych) z KML.
Natomiast to nie lotnisko generuje pasażerów w 175, jak by się nie zaklinać. Po prostu różne źródła i cele na Żwirkach - sądzę, że 128 do Piłsudskiego większość z nich obsłuży.
Przydałoby się jednak połączyć tą akcję z wycięciem S3 i wzmocnieniem S2 do poziomu 15/20/20, bez kooordynacji (innej, niż wynikająca z wymogów kolejowych) z KML.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Kwestia słabej dostępności kolei, która w dodatku jeździ z zupełnie różnych dworców w Śródmieściu (przez to w kierunku na lotnisko, częstotliwość wypada 30 minut). O burdelu taryfowym z KML nie wspomnę - mało kto jest się w stanie w tym połapać.MZ pisze:I żadna promocja SKM-ki nie była chyba w stanie większości z nich przekonać do zmiany przyzwyczajeń.
Owszem, to już jakieś rozwiązanie jest.Molo pisze:Jak dla mnie powinno się skrócić do Hynka, tak jak kursowało 275. Samo podbicie 128 Żwirkom nie pomoże.
Jest S9 i KML - wystarczy. S3 ze swoją częstotliwością i brakiem regularności nie zachęca do podróży.konri pisze:Nie ma mowy o wycięciu S3. Pamiętaj że ta linia łączy także Legionowo i nikt nie dopuści do jej likwidacji.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 | 36 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 414 | 523 | N43