Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Ja się zastanawiam, czy ITS nie psuje Organizatorowi jakiegoś misternego planu. Dobrze pamiętam, że po dwóch przetargach, do których nikt się nie zgłosi, można dokonać wyboru z wolnej ręki?
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Na ten sam przedmiot, nie równoległe. I nie zawsze OIDP - nie w każdej procedurze.Szeregowy_Równoległy pisze:Ja się zastanawiam, czy ITS nie psuje Organizatorowi jakiegoś misternego planu. Dobrze pamiętam, że po dwóch przetargach, do których nikt się nie zgłosi, można dokonać wyboru z wolnej ręki?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Znowu? Tamten przetarg poszedł sobie spać, kasa została, teraz Michaś znowu chce ciut więcej niż przewiduje Zarząd, znowu przetarg pójdzie spać? Bez kitu - wyjdzie w końcu tak, że MZA będzie jeździło za taką kasą, jaką chciał Michaś, heh.sprokett pisze:Nie wygrał, bo oferta przekroczyła budżet ZTM.
-
- Posty: 3305
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
- Lokalizacja: Warszawa-Bródno
Skoro ITS przemalowuje wóz za wozem tuż przed końcem kontraktu, widocznie musi być pewien, że przynajmniej część wozów nadal pozostanie w ruchu i w dalszym ciągu będzie obsługiwać warszawską komunikację.
Być może dopuszcza się rozwiązanie, że w przypadku nierozstrzygniętych (czytaj unieważnionych) przetargów i z braku zainteresowania, możliwe będzie przedłużenie aktualnych kontraktów "z wolnej ręki".
W każdym razie nikt przy zdrowych zmysłach nie decydowałby się na nowe malowanie wozów, które mają lada moment być wycofane z obsługi.
Być może dopuszcza się rozwiązanie, że w przypadku nierozstrzygniętych (czytaj unieważnionych) przetargów i z braku zainteresowania, możliwe będzie przedłużenie aktualnych kontraktów "z wolnej ręki".
W każdym razie nikt przy zdrowych zmysłach nie decydowałby się na nowe malowanie wozów, które mają lada moment być wycofane z obsługi.
-
- Posty: 4114
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Pewnie 20 sztuk przemalują, plus ze trzy stare graty zostawią na rezerwę, a i tak pewnie część wozów starych będzie. Pozostaje jeszcze dwudziestka do łyknięcia. Ciekaw będę jak wygra go Europa Expres skąd oni wezmą wozy, może na biegu odkupią od Michalczewskiego.
SU10 Mobilisu mają iść gdzieś do innego miasta na obsługę komunikacji.
SU10 Mobilisu mają iść gdzieś do innego miasta na obsługę komunikacji.
-
- Posty: 4114
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Co ciekawe (chyba to nowość) za zgodą przewoźnika przy różnych zasileniach będzie mogło wyjechać więcej niż 20 pojazdów, czyli ZTM zapłaci ITSowi za wszystko co uda mu się wysłać za bramę. Oczywiście w wakacje, ferie i inne dni szkolne plan może ulec zmniejszeniu, ale to normalne i dotychczas już stosowane.