Pingwin pisze:Bastian pisze:ilu obsługuje park&ride'y
P&R można oddać pod opiekę urzędów dzielnic na których są ulokowane
Czyli dodatkowe etaty w UD.
moim zdanie rozkłady w Warszawie powinien układać przewoźnik
Dodatkowe etaty u przewoźników.
kontrolerów w MPK zatrudniają przewoźnicy.
Dodatkowe etaty u przewoźników. Równie dobrze można jednak ogłosić na to przetarg - żebyś był zadowolony, a słupki "liczba pracowników" w ZTM spadły. Tyle, że to ma tyle sensu, co każdy outsourcing - przede wszystkim przesunięcie kosztów z puli "wydatki osobowe" na "usługi obce"...
Ekspedycje można oddać całkowicie pod nadzór przewoźników
Dodatkowe etaty u przewoźników.
Dodatkowo, przewoźnik "sam siebie" nadzoruje, a do tego dochodzi nonsensowny podział ekspedycji na trakcje (vide Pralka, gdzie ekspedycja tramwajowa ma oddzielny kurniczek, bo w P+R przewidziano miejsce tylko dla autobusówki - PO CO tam w ogóle dwie?!)
Ekspedycje właśnie powinny być ZTM - WSZYSTKIE.
ww. argumenty są wystarczająco konstruktywne ??
Nawet nie ocierają się o konstruktywność. Przeniesienie pracy do innej jednostki nie spowoduje jej zniknięcia - zrobienie tego tylko po to, by "słupki pracowników ZTM spadły" jest zupełnie nonsensowne. Sam fakt, że ja przesuwasz, a nie kasujesz, udowadnia, że jest potrzebna czyli stanowi argument przeciw Twoim tezom o zbędności ZTM.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.