Warszawa też. Brygady z 7xx idą "w miasto" dzięki czemu można takim kosztem zwiększyć ilość brygad...Wolfchen pisze:Właśnie ja bym dążył w tym kierunku - żeby robić osobne przetargi na brygady "podmiejskie", z mniejszymi wymaganiami. Dzięki temu gminy by zaoszczędziły...Bon Jovi pisze:Coś na wzór linii 742.
Marki, Radzymin, Wołomin
Moderator: Wiliam
Ja z Marek jak jeżdżę, to jeśli linia 740 podjeżdża to jadę do Młodzieńczej. Tam mam linie 190, 512, 527 + dodatkowo 718, 738 i 805. Ale jesli pierwsza z nich to 740 to w nia wskakuje.Łukasz pisze:Tu jest jeszcze jedna rzecz. Po co jechać 740 do Targówka i tam się przesiadać w coś do metra, skoro jest 718/738, które do tego metra dojeżdża. Wystarczy Lxx skoordynować z powiedzmy 738.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
738 bywa w porannym szczycie na styku gminy Radzymin i Marek (czyli tam gdzie wsiadałaby Nadma) nieomal niezabieralne. Wg ZTM z Nadmy w porannym szczycie wyjeżdża 40-50 osób. Jak ich tam upchnąć? Z kolei na podrzucanie ludzi z obrzeży gminy Radzymin do 718 buntują się Marki (póki co głosami na gazetowym forum).Łukasz pisze:Wystarczy Lxx skoordynować z powiedzmy 738.
I jak znam życie to mieszkańcy i włodarze Nieporętu, też będą się buntować przeciwko dorzucaniu pasażerów 734 do 705 - które ostatnio w godzinach szczytu też jest bliskie niezabieralności
BTW Ostatnie kilka tygodni zdarza mi się codziennie jeździć w godzinach szczytu i normalnie jestem mocno zaskoczony frekwencją szczególnie na 705, oraz czasem 735 bo od lat nie pamiętam takiego oblężenia na tych liniach
BTW Ostatnie kilka tygodni zdarza mi się codziennie jeździć w godzinach szczytu i normalnie jestem mocno zaskoczony frekwencją szczególnie na 705, oraz czasem 735 bo od lat nie pamiętam takiego oblężenia na tych liniach
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi
526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE
Tak dla budowy parkingów Park & Ride
526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE
Tak dla budowy parkingów Park & Ride
Info sprzed kilku dni - likwidacji 734 nie będzie, ponieważ Radzymin się nie zgodził na taką zmianę Nieporęt z kolei nie chce słyszeć o przerzucaniu pasażerów z 734 do 705
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi
526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE
Tak dla budowy parkingów Park & Ride
526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE
Tak dla budowy parkingów Park & Ride
- Matrix2441
- Posty: 1885
- Rejestracja: 08 lip 2010, 17:27
W szczycie ma tylko 17 minut (a od czerwca będzie jeszcze mniej), natomiast w DŚ nawet 51 minut. Poza tym takiej zmiany by musiały chcieć Marki, a i tak to bez sensu, bo załadowane to na tym odcinku 718 nie jeździ.Matrix2441 pisze:Chodzi mi po głowie taki pomysł, żeby 740 podjeżdżało do Czarnej Strugi.. To wydłuży każdy półkurs o jakieś 5-6 minut, ale to ma ponad 40 minut postoju na Targówku... A w godzinach popołudniowego szczytu lekko rozładuje 718.
- Patryk2222
- Posty: 1305
- Rejestracja: 10 lut 2007, 22:52
- Lokalizacja: Legionowo
Jaki tłok?? Do Czarnej Strugi dojeżdża po kilka osób i kilka wraca, nie licząc matołów którym się nudzi i jadą na pętlę zapalić i wracaj ą do Marek.Matrix2441 pisze:Chodzi mi po głowie taki pomysł, żeby 740 podjeżdżało do Czarnej Strugi.. To wydłuży każdy półkurs o jakieś 5-6 minut, ale to ma ponad 40 minut postoju na Targówku... A w godzinach popołudniowego szczytu lekko rozładuje 718.
A415>>3911>>3916>>3905>>4796>>4938 >>5457>>1804
D2156HM6UT POWER >> http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=xyaT6AMVrU0
Ehhh wspomnienia ostatnią jazdą 5202 https://www.youtube.com/watch?v=xdPpMuFIcAg
D2156HM6UT POWER >> http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=xyaT6AMVrU0
Ehhh wspomnienia ostatnią jazdą 5202 https://www.youtube.com/watch?v=xdPpMuFIcAg
Czy nie można by podciągnąć 718 co najmniej do Rembelszczyzny lub utworzyć jakąś nową linię? Wydaje mi się, że komunikacja w tamtym rejonie przydała by się. Nawet dziś jakiś pasażer wsiadł 2 przystanki przed Czarną Strugą i chciał dojechać do "dwóch rondek" niestety musiał stopem.
Ale był już taki pomysł?emyl pisze:Można wszystko, tylko w tych sprawach to już gminy się muszą dogadywać.