Quo vadis, MZA?
Z tego co słychać na zajezdni to 1 lipca ma odejść pierwsze 30 wozów , a nie od razu cała zajezdnia. Tak było przy likwidacji R-5(Inflancka), 8(Pożarowa), 9(Chełmska) i 12(Piaseczno). Gdzie i które wozy w pierwszej kolejności, pospólstwa (czyt. kierowców) nikt nie raczy na razie powiadomić. Jest napięta sytuacja jeżeli chodzi o bilety , jeżeli oficjalnie by walneli jeszcze informacje o rozwaleniu Redutowej , to mogło by się już w firmie zakotłować na poważnie. Terenu mają podobno nie sprzedawać , a zajezdnia ma być "w stanie uśpienia" , aby zminimalizować koszty , w obecnych czasach.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Aż taki silnie jesteście ze swoim zakładem związani, że likwidacja zajezdni i konieczność pracy w innej zajezdni to problem, który może zagotować kierowców? Patrzaj pan, ja przez 5 lat pracy w trzeciej zajezdni jeżdżę i żyję.Sadek pisze:jeżeli oficjalnie by walneli jeszcze informacje o rozwaleniu Redutowej , to mogło by się już w firmie zakotłować na poważnie.
Zapraszam do wojska, tutaj potrafią zrobić takie cyrki, jak przenosiny w 2 dni z Grójca do Żagania...Szeregowy_Równoległy pisze:Aż taki silnie jesteście ze swoim zakładem związani, że likwidacja zajezdni i konieczność pracy w innej zajezdni to problem, który może zagotować kierowców?
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Nie wierzę w to gdyż ostatni remontowano hale na Redutowej to po pierwsze. A po drugie to dzisiaj dzwoniłem w jedno miejsce i dość ważna osoba w zarządzie MZA odpowiedziała "chyba żart jakiś". A dodam że Solarisy Urbino 18 rok 2013 mają dojść na tą zajezdnię. Jedynie co udało mi się potwierdzić to to że zakład na Włościańskiej CWS zostaje a część ma być jak gdyby pododdziałem R5 obsługującym krańce Żoliborskie jak i Wilsona. Stacjonować ma tam na stałe około 40 wozów plus dodatki odpoczywające między szczytem.
Zlikwidowana hala A ma być właśnie przeznaczona na obsługę tychże wozów. Ma to przynieść oszczędności w dojazdach. W końcu z Metra Marymont jest bliżej na Włościańską niż na Redutową tym bardziej z Cmentarza na Wólce Węglowej.
Zlikwidowana hala A ma być właśnie przeznaczona na obsługę tychże wozów. Ma to przynieść oszczędności w dojazdach. W końcu z Metra Marymont jest bliżej na Włościańską niż na Redutową tym bardziej z Cmentarza na Wólce Węglowej.
A od kiedy strona http://drajwer.info/ istnieje i z skąd mają takie info ?
Transport to życie, transport to pasja, transport to miłość, rzecz jasna
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
nic dziwnego - musieliby go sprzedać Mobilisowi.Sadek pisze: Terenu mają podobno nie sprzedawać (...)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 59
- Rejestracja: 21 sie 2012, 16:59
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
linkę można prosić?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Marcowy numer klaksonu dostępny na www.omni-bus.eu .
-
- Posty: 59
- Rejestracja: 21 sie 2012, 16:59
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
W majowym napisano tak:
W związku ze zmniejszeniem środków finansowych przeznaczonych na funkcjonowanie komunikacji miejskiej, w tym komunikacji autobusowej, przewiduje się przeprowadzenie do końca 2013 roku restrukturyzacji działalności Spółki, obejmującej głównie Oddział Przewozów R-5 „Redutowa” i Oddział Remontów Taboru.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.