od czerwca m.in. 08/160 przechodzi do R13. Czy zmieni się rozkład, bo obecnie ta brygada wykonuje ostatni nocny kurs zjazdowy z Targówka.
Ponadto:
102: Obsługę na nowej trasie w dni powszednie zapewnią zajezdnie R-3 i R-5 (po 3 całki na 12-metrowe wozy), a w dni świątecznie zamiast R-5 pojawi się PKS ze Scaniami z nowszego kontraktu
103: Zawieszone zostaje kursowanie brygad D9, D10 i D11.
107: Brygady 1 i 5 wędrują w DP na R-1 (10-metrowe Solbusy), a brygady 2 i 3 awansują do obsługi U12 z pierwszego kontraktu. W DŚ br. 1 obsłuży R-1, 3 i 4 obsłuży R-2. Brygada 2 zostanie obsłużona Solarisem Alpino.
108: Brygady 1, 2 i 3 w DP obsłuży PKS starszymi OmniCity, a pozostałe brygady będą obsługiwane Jelczami Libero. W DŚ brygady do PKS-u wędrują tylko dwie brygady (51 i 52, łączone z 710), pozostałe będą obsługiwane, podobnie jak w DP, Liberami.
115: W skróconej wersji obsługę w pełni zapewni zajezdnia "Ostrobramska" - 5 br. całodziennych, 1 dodatek rano i 2 popołudniu, a w dni świątecznie 4 całki. Wszystkie brygady na 10-metrowe Solarisy.
116: Ta linia przejmie łączenie z N31 (69/N31+116), które dotychcasz obsługiwało 117.
117: Skróconą o ponad połowę trasę obsłuży Mobilis (4 br. całodzienne i 2 dodatki na nowsze Urbino 12), a w DŚ dodatkowo 2 całki obsłuży R-3 (12-metrowymi wozami).
118: Jedyna ITS-owa brygada (7) w DP i dwie w DŚ (6 i 7) zostanie przekazana na R-4.
119: W DP br. 07 trafi na R-1 (12-metrowy wóz).
120: Tutaj jedynie jedna całka w DŚ zostanie oddana na "Stalową" (3).
121: Na linii zostaną dwa Urbino 10 z R-2 (całka i dodatek) oraz midiMAN z R-4 (całka)
122: poranna brygada łączona z 729 (062) będzie obsługiwana przez nowszego Urbino 12 z Mobilis, a br. 011 i 012 przekazane zostają na "Redutową"
126: Na tej linii zostaje ITS z 7 całkami i 1 dodatkiem na krótkie MAN-y.
127: Obsługę nowej trasy zapewni w DP R-5 (4 całki) oraz PKS (4 całki). W DŚ po 3 całki wystawi "Kleszczowa" oraz PKS.
128: W DP obsługę zapewni R-1 (2 dodatki rano i 3 popołudniu) i R-2 (10 całek). W DŚ obsługa podziel się pomiędzy R-1 (1 całka), R-5 (7 całek) i przegubowy Mobilis (całka i maraton).
129: Na nowej trasie obsługę zapewni w pełni R-2 - 4 całki w DP na U12, 4 całki w soboty na U10 i 4 maratony w niedziele i święta, również na U10.
132: Brygady 1 i 2 (w DP i DŚ) przechodzą na R-4, obsługa wozami 12-metrowymi.
134: Brygady 1 i 3 w DP oraz 1 i 2 w DŚ przechodzą z Mobilisu na R-4 (obsługa midiMAN-ami).
135: Br. 6 i 09(B) w DP przechodzi z ITS-u do PKS-u.
138: W DP na linii zostanie R-1 (7 całek i 1 dodatek) oraz... R-3 (1 całka i 2 dodatki rano i 3 popołudniu). W DŚ zobaczymy 3 całki z R-1, a także 4 z R-3, z czego jedna będzie łączona ze skrócnymi kursami na linii 193 (56).
139: W DP pełną obsługę przejmie zajezdnia R-1 (wozy 12-metrowe), w DŚ nadal pozostanie Mobilis.
142: Jedynie drobna korekta - br. 1 w DŚ przechodzi do PKSu.
146: Br. 4 w DP przechodzi z ITS-u do R-3.
154: Przez cały tydzień zobaczymy tu jedynie R-5 z wozami 12-metrowymi (8 całek i 3 dodatki w DP, 7 całek w DŚ).
156: Po połączeniu ze 140 linię, na wydłużonej trasie obsłuży R-4 (4 całki) i R-5 (2 całki) w DP, a zamiast R-5 w DŚ ujrzymy tu Scanie z PKS-u
![:sad: :sad:](./images/smilies/icon_sad.gif)
.
160: Brygady
07,
08,
011(A),
012(B) i
015 przechodzą z R-5 do
R-4. Brygady 011(A) i 012(B) zostaną połączone w jedną - 011.
163: Brygady 71 (łączona ze 108), 2 i 03 przechodzą do R-1 (krótsze Solbusy).
165: Brygady 1 i 2 w DŚ zostają przekazane z R-2 do R-1.
168: Obsługę zapewni R-1 (5 całek), R-3 (1 dodatek popołudniu), a także PKS (1 całka i 2 dodatki). W DŚ R-1 wyśle 3 całki i 1 maraton, a PKS 2 całki.
174: W nowym rozkładzie uwzględniono R-1 (2 całki i 1 dodatek rano), starsze Urbino 12 z Mobilisu (1 dodatek) oraz nowsze Urbino 12 z Mobilisu (4 całki i 4 dodatki). W DŚ rozkład nie uległ zmianie
175: Okrojone "samoloty" dostaną powiew świeżości - 3 całki będą z R-2, a poza tym 3 inne całki będą z R-3, a 2 poranne dodatki i 3 popołudniowe z R-1.
176: W DP - 3 całki na 12-metrowce z R-4, w DŚ - 3 całki z PKS-u na nowsze Scanie.
177: Całki tej linii zostają zdegradowane do obsługi Alpinami.
178: W DP 3 całki z Mobilisu (U12-1) i 5 z PKS-u, w soboty po 2 całki z wcześniej wymienionych firm, a w niedziele i święta 2 całki z Mobilisu i 2 maratony z PKS-u.
179: PKS utworzy BWL210 łączoną z N01.
188: Na Gocławek Wschodni wróci Mobilis 2 całkami w DP i 3 w DŚ. Poza tym 2 całki i 3 dodatki będą na R-1 i 2 całki z 4 dodatkami rano i 2 popołudniu zostaną na R-3.
189: Wszystkie wtyczki, poza D27, zostają zawieszone.
194: Obsługę linii zapewni w całości R-2 swoimi Urbino 10.
195: Na nowej trasie nie zobaczymy już R-5, za to wejdzie PKS dwoma całkami przez cały tydzień (w niedziele i święta to będą maratony), a poza tym tym 2 całki i dodatek wyśle R-1.
204: W związku z kasacją linii 202 rozsypuje się łączenie 71/202+204. Stanie się ono po prostu porannym dodatkiem (05) obsługiwanym przez Alpino.
206: Na wydłużonej trasie będą jeździć trzy Solinki przez cały tydzień.
208: Znikają brygady łączone z 228, za które rano pojawiają się trzy soliny, a popołudniu dwie. Całki nadal będą obsługiwane Alpinami.
209: W DP całki zostają zdegradowane do obsługi Solinami, a dwa dodatki nadal będą obsługiwane Liberami. W DŚ zostają dwa Libera.
212: Obsługę linii zapewni PKS
![:sad: :sad:](./images/smilies/icon_sad.gif)
(4 całki w DP i 2 w DŚ)
217: Brygady w DŚ wędrują do R-1.
218: Obsługę zapewni również R-1.
222: R-1 wyśle 3 całki i 1 dodatek popołudniu w DP, R-5 wyśle 1 całkę, PKS 2 całki i 1 dodatek. Całki PKS-u dojadą na linię jako 710.
226: Br. 4 w DŚ wraca na R-4.
227: W DP na brygadach 1, 2, 3, 4 i 05 pojawi się R-4, na br. 06 pojawi się PKS. W DŚ 4 całki obsłużone zostaną Scaniami
![:sad: :sad:](./images/smilies/icon_sad.gif)
.
306: R-2 wyśle tutaj dwa Urbino 12.
311: Znikają dwa dodatki z R-3 (03 i 04).
314: Zostaje ITS (3 całki) i R-4 (2 dodatki na małego MAN-a)
320: Podobnie jak na 220 - jedna Solina.
325: Przez cały dzień cztery Soliny.
326: W zamian za ITS-owe NL-ki pojawią się tu Scanie z PKS-u (4 dodatki)
338: Brygady 03 i 05 zostają przekazane z R-4 do PKS-u.
345: Znika PKS na rzecz kolejnego Urbino 12 z Mobilisu.
414: Br. 01, 02 i 05 zostają przerzucone z R-2 do R-5, a br. 03 i 04 z R-2 do R-1.
422: Woroniczańskie przeguby będą tu się pojawiać na 3 dodatkach.
426: Zamiast NL-ek na zakupy na Kupiecką dowiozą Scanie z PKS-u.
500: Wtyczki D14 i D15 zostają zawieszone, a na D11 i D13 mogą się pojawić krótkie Ikarusy.
501: R-4 znika na rzecz monopolu R-1.
503: Na skróconej trasie zobaczymy R-1 (10 całek w DP, 9 w DŚ) i R-4 (2 całki, 2 dodatki rano i 1 popołudniu w DP, 3 całki w DŚ)
509: Brygady 017, 018(A), 019(A) i 024(A) zostają przekazane z R-4 do R-3, a brygada 019 popołudniu zmieni numer na 025.
516: Na tej linii zostanie R-4 (4 całki w DP i 2 DŚ) i ITS (1 całka w DP)
518:
Nową linię obsłuży R-4 (5 całek i 2 dodatki w DP, 1 całka w DŚ) i ITS (4 całki i 1 dodatek, w DŚ 5 całek)
519: Na skróconej do Wilanowa trasie w DP zobaczymy 7 całek, 5 dodatków rano i 1 popołudniu z R-2. W DŚ zaś R-1 wyśle tutaj 7 całek.
521: Bez większej sensacji - 6 całek i 5 dodatków rano oraz 6 popołudniu w DP, w DŚ 5 całek, a wszystko oczywiście z R-3.
523: Wtyczki D23 i D25 zostają zawieszone, uruchomiona zostaje C25.
707: Brygada M1 i 051(B) (łączona z 807) w DP będzie przekazana do PKS-u, w DŚ br. 1 również obsłużona będzie Scanią.
709: Brygada 8 w DP zmieni oznaczenie na 68 i będzie łączona z 727.
715: Brygady 04 i 05 (DP) zostają przekazane do R-1 z Mobilisu, a brygada 71 (łączona z 707) do PKS-u.
717: Linia wraca w monopol PKS-u.
807: Brygada 61 (łączona z 707) zostaje przekazana do PKS-u.