Moderatorzy: JacekM, Dantte
-
Domas
- (A408 i A451)
- Posty: 7375
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36
Post
autor: Domas » 05 cze 2013, 17:52
beni pisze:A po trzecie to może być tak że do końca roku ostatnie Supera pójdą w piach i problem się rozwiąże sam.
Na pewno!
![:-" :-"](./images/smilies/eusa_whistle.gif)
-
Sadek
- Posty: 432
- Rejestracja: 21 wrz 2006, 20:39
- Lokalizacja: Warszawa Młynów oraz R-1 Woronicza
Post
autor: Sadek » 05 cze 2013, 18:23
beni pisze:A po trzecie to może być tak że do końca roku ostatnie Supera pójdą w piach i problem się rozwiąże sam.
To może nawet nie być do końca roku. Mój 4348 ma rejestrację do 26 września , 4435 coś koło miesiąca krócej. Nie wiem jak 4290 ,ale że rejestracje są na 6 miesięcy to nie będzie dłużej jak październik lub listopad. Z drugiej strony te 3 wózki są w o wiele lepszym stanie od nie jednego Jelcz z serii 46xx , 47xx , czy 48xx. Mam nadzieję że zdąże pójść z 4348 na Kleszczową , bo mi najbardziej ta zajezdnia pasuje. Nawet na nocach jest coraz więcej linii gdzie ma chodzić niska podłoga , więc tym 3-em Jelczom i Ikarusom już długiej kariery nie wróżę.
-
Domas
- (A408 i A451)
- Posty: 7375
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36
Post
autor: Domas » 05 cze 2013, 18:26
Sadek pisze:To może nawet nie być do końca roku. Mój 4348 ma rejestrację do 26 września , 4435 coś koło miesiąca krócej. Nie wiem jak 4290 ,ale że rejestracje są na 6 miesięcy to nie będzie dłużej jak październik lub listopad. Z drugiej strony te 3 wózki są w o wiele lepszym stanie od nie jednego Jelcz z serii 46xx , 47xx , czy 48xx.
Zacznijmy od tego, że są po gruntownej odbudowie, a raczej przebudowie z 2005-2006 roku, więc sporo mogą jeszcze pojeździć.
-
Pawel_
- Sierściuch
- Posty: 8295
- Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
- Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)
Post
autor: Pawel_ » 05 cze 2013, 18:27
W dowodzie jest rok 1994, Domasq. ![;]](./images/smilies/krzywy.gif)
-
Sadek
- Posty: 432
- Rejestracja: 21 wrz 2006, 20:39
- Lokalizacja: Warszawa Młynów oraz R-1 Woronicza
Post
autor: Sadek » 05 cze 2013, 18:31
Pawel_ pisze:W dowodzie jest rok 1994, Domasq. ![;]](./images/smilies/krzywy.gif)
tylko 4435 jest z 1994 r. 4348 jest z 1993r , a 4290 z 1992r.
-
Domas
- (A408 i A451)
- Posty: 7375
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36
Post
autor: Domas » 05 cze 2013, 18:32
Pawel_ pisze:W dowodzie jest rok 1994, Domasq. ![;]](./images/smilies/krzywy.gif)
Świetnie, ale z tego 1994 to co zostało? Silnik? Proszę Cię...
-
Pawel_
- Sierściuch
- Posty: 8295
- Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
- Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)
Post
autor: Pawel_ » 05 cze 2013, 18:34
Tak, silnik. Całe serce! ![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Sadek
- Posty: 432
- Rejestracja: 21 wrz 2006, 20:39
- Lokalizacja: Warszawa Młynów oraz R-1 Woronicza
Post
autor: Sadek » 05 cze 2013, 19:42
ashir pisze:Co według ciebie jest takiego wyjątkowego na Bielanach, że właśnie tam mają jeździć Jelcze 120M?
Jakieś zmiany obsługowe w związku z likwidacją Redutowej , będą musiały być. Szczególnie na liniach które wyjazd i zjazd (np. 154) mają z pasażerami. Na liniach gdzie Redutowa ma dojazdy i zjazdy na Przejeździe Technicznym , tych zmian może ZTM - owi nie chcieć się zrobić. Komuś w MZA wyszło że na 181 (gdzie ZTM na dodatkach dopuszcza wysoką podłogę) , lepiej będzie dojechać z Klszczowej niż ze Stalowej. Z drugiej strony , zanim ostatni autobus opuści Redutową , ilostan wysokiej podłogi w MZA może wynosić 0 (zero). To te wozy w pierwszej kolejności ustąpią miejsca 36 nowym wozom i ich kosztem będzie robione miejce na zajezdniach , aby cały tabor zmieścił się na 4 bazach.
-
ashir
- Posty: 27743
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 05 cze 2013, 19:47
Nie, gnioty bez modernizacji mają pierwszeństwo.
![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
Sadek
- Posty: 432
- Rejestracja: 21 wrz 2006, 20:39
- Lokalizacja: Warszawa Młynów oraz R-1 Woronicza
Post
autor: Sadek » 05 cze 2013, 19:49
ashir pisze:Nie, gnioty bez modernizacji mają pierwszeństwo.
![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Niestety nie. Trup , ale z niską podłogą jest bardziej ceniony , niż wysoka podłoga.
![:sad: :sad:](./images/smilies/icon_sad.gif)
-
ashir
- Posty: 27743
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 05 cze 2013, 19:57
Bez przesady, do tej pory jedynie poległ 4298, bo dostał porządnego dzwona. Inne mają sie dobrze. Zobacz ile pieniędzy i czasu włożono ostatnio do tych wozów, choćby właśnie do 4348.
-
Sadek
- Posty: 432
- Rejestracja: 21 wrz 2006, 20:39
- Lokalizacja: Warszawa Młynów oraz R-1 Woronicza
Post
autor: Sadek » 05 cze 2013, 20:26
ashir pisze:Bez przesady, do tej pory jedynie poległ 4298, bo dostał porządnego dzwona. Inne mają sie dobrze. Zobacz ile pieniędzy i czasu włożono ostatnio do tych wozów, choćby właśnie do 4348.
Obyś miał racje , bo 4348 całkiem dobrze teraz chodzi. Jeżeli chodzi o pieniądze , to w tej firmie nikt się z tym nie liczy. Najlepszy przykład , remont biurowca na Inflanckiej , na parę miesięcy przed jego rozbiórką.
-
Piotrekbe
- Posty: 755
- Rejestracja: 28 lut 2006, 22:12
- Lokalizacja: Targówek Ratusz
Post
autor: Piotrekbe » 05 cze 2013, 21:47
Zapowiada się ciekawie, ale zastanawia mnie kto będzie dawcą minimum 40 szt przegubów na Kleszczową. Po ostatnich ustaleniach kierownik ds. technicznych na R2 powiedział, że od 1.09.2013r. mamy wyjechać z planem 100 szt przegubowców. Więc kto da minimum 40 przegubów
![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
-
Aleksander2560
- (Aleksander2634)
- Posty: 2220
- Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
- Lokalizacja: Warszawa-Białołęka
Post
autor: Aleksander2560 » 06 cze 2013, 12:18
Piotrekbe pisze:Zapowiada się ciekawie, ale zastanawia mnie kto będzie dawcą minimum 40 szt przegubów na Kleszczową. Po ostatnich ustaleniach kierownik ds. technicznych na R2 powiedział, że od 1.09.2013r. mamy wyjechać z planem 100 szt przegubowców. Więc kto da minimum 40 przegubów
![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Może się okazać, że więcej U18 z Redutowej na Kleszczowa pojedzie.
Miejskie Zakłady Autobusowe m. st. Warszawy
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa
-
Abacab
- Posty: 111
- Rejestracja: 18 lut 2009, 8:05
Post
autor: Abacab » 06 cze 2013, 15:54
beni pisze:120M/Supero > R2
M181M ostatki > R2
M121M bez modernizacji > R2
M121M po modernizacji > R4
U12 > 1845-1869 > R3
U18 > 8800-29 > R1
U18 > 8830-49 > R3
U18 > 8550-69 > R1
U18 > 8570-79 > R3
U18 > nowa dostawa 8580-95 > R4
Takie zapadły plany na poniedziałek co do redutowej. Po 30 wozów od lipca będzie odchodzić na inne zakłady. Zajezdnie Redutowa, Kleszczowa, Woronicza i Stalowa otrzymały pisemny nakaz na pozbycie się łącznie około 80 wozów (Neoplanów, M181M, M121M, Ikarusów), miejsce trzeba robić. Do tego od 01.09.2013 roku spada plan MZA o 35 brygad. 20 pójdzie do ITS reszta w ramach oszczędności. Koniec z wtyczkami (ale zastanawiać mnie będzie dojazd wozu z Stalowej lub Kleszczowej na Metro Młociny). Ale mają być znowu przetasowania w obsłudze.
Pomysł z ORT nie wyszedł gdyż postawiono go również w stan likwidacji. Zostaje tylko zaplecze do napraw autobusów na mieście plus holowniki (po to stacja budowana), nadzór ruchu i biurowiec. Autobusy mają być naprawiane na oddziałach. Remontowane tak jak na włościańskiej wcale. Naprawy powypadkowe dawne CNP ma się przenieść do hal gdzie składano nie gdyś Ikarusy.
[ Dodano: Śro 05 Cze, 2013 07:14 ]
8895-99 > R3 zapomniałem
Beni bajkopisarzu podział na poszczególne ma być robiony dopiero dzisiaj i planów podziału i przerzutów jest kilka. Skoro jesteś tak dobrze poinformowany to powinieneś wiedzieć, jakie są dokładnie plany a pro po ORT. Powinieneś też wiedzieć, do kiedy mają być Ikarusy oraz gdzie mają przeprowadzić się pojazdy KMKM. No i na koniec w Warszawie jest nowy testowiec.