Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Tacy zajebiści, a hamulców w solówkach naprawić nie umieją, o retarderach czy ABS nie wspominając. Ale mają własną stację diagnostyczną, to sporo ułatwia.Pani Michalczewska pisze:Nie, nie zgadzam się z taką opinią. Po pierwsze należy odróżnić nasze samochody od aut innych firm. Jako jedyni z prywatnych przewoźników w Warszawie zbudowaliśmy zajezdnię z pełnym zapleczem serwisowym, hala serwisowa posiada 9 stanowisk, magistrale do uzupełniania płynów, podnośniki kolumnowe, myjnie, posiadamy nowoczesną stację diagnostyczną. Obecnie zatrudniamy ponad 30 mechaników na 3 zmianach, korzystamy również z usług specjalistycznych serwisów zewnętrznych w zakresie obsługi ogumienia.
"I dzięki temu niczym koty znaczymy teren, bo perony, gdzie nasze wozy krańcują, można poznać po plamach oleju, boryga i płynu z układu wspomagania kierownicy. Niedowiarków odsyłam na Podgrodzie, od razu widać gdzie odpoczywają nasze autobusy". Pani zapomniała o tym powiedzieć, dopowiadam za nią.Pani Michalczewska pisze:Dlatego też uważam, że nasze autobusy są w dobrej formie i nie należy wszystkich prywatnych przewoźników wrzucać do jednego wora. Dbamy o wozy. Wykonujemy przeglądy co30 dni, podczas których autobus przechodzi pełną ścieżkę diagnostyczną. Wszystkie usterki są wychwytywane na bieżąco i naprawiane.
Kilka urbinetek zostało dopuszczonych do pełnienia funkcji wozów rezerwowych.
Informuję, że powyższa wypowiedź stanowi wyłącznie moje prywatne zdanie i nie jest dozwolonym ażeby była wiązana z nieoficjalnym lub oficjalnym stanowiskiem organizacji lub firmy, z którą byłem, jestem lub będę zawodowo lub prywatnie związany.
-
- Posty: 59
- Rejestracja: 21 sie 2012, 16:59
Wracając do ITS-u
Może trzeba podesłać Pani "dyrektor" (która pewnie nią tylko jest bo jest córeczką właściciela) następującą fotografię:
http://omni-bus.eu/omnigaleria/displayi ... p?pid=7072
Może trzeba podesłać Pani "dyrektor" (która pewnie nią tylko jest bo jest córeczką właściciela) następującą fotografię:
http://omni-bus.eu/omnigaleria/displayi ... p?pid=7072
R-11 Kleszczowa
Ja chyba jednak wolę przegubowy ITS niż Mobilis. To prawda, wozy są w coraz gorszym stanie, ale dziś na przykład kierowca na jednej z brygad 116 chłodził (czy klimą, czy tylko nawiewem - nie wiem), stosował przyklęki, o co trudno w Mobilisie, za wyjątkiem nielicznych, którzy się wybijają ponad szarą mobilisową przeciętność.
Jednostkowy przypadek. Mam pod domem 116, 518 i za starego 503 przez ostatnie 3 lata chłodzący ITS to był bardzo rzadki okaz.fraktal pisze:Ja chyba jednak wolę przegubowy ITS niż Mobilis. To prawda, wozy są w coraz gorszym stanie, ale dziś na przykład kierowca na jednej z brygad 116 chłodził (czy klimą, czy tylko nawiewem - nie wiem), stosował przyklęki, o co trudno w Mobilisie, za wyjątkiem nielicznych, którzy się wybijają ponad szarą mobilisową przeciętność.
W zeszłym roku już było lepiej! Jechałem dziś 4 razy 179 (A005, A006, A023, A031) - We wszystkich brak klimy. Grodzia też widziałem na 195 i 166 z dachami i oknami pootwieranymi, a o dziwo A161 miał lekką klimę, ale i tak okna były otwarte.
Poszukiwane: - #A015 #A077 #1021 #1061 #1069 #4900 #8108 #8159