Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości

Moderatorzy: JacekM, Dantte

bepe
Posty: 3516
Rejestracja: 04 wrz 2010, 15:33
Lokalizacja: Gocław

Post autor: bepe » 11 cze 2013, 22:31

Ten wywiad chyba na kolanach był robiony. Dziennikarz najwyraźniej chciał oddać pokłon pani Michalczewskiej.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 12 cze 2013, 5:33

vernalisadonis pisze:Tylko nie wiem czy MZA niema jakieś podpisanej umowy wieloletniej z miastem.
Owszem, ma taką umowę wieloletnią.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 12 cze 2013, 19:05

Pani Michalczewska pisze:Nie, nie zgadzam się z taką opinią. Po pierwsze należy odróżnić nasze samochody od aut innych firm. Jako jedyni z prywatnych przewoźników w Warszawie zbudowaliśmy zajezdnię z pełnym zapleczem serwisowym, hala serwisowa posiada 9 stanowisk, magistrale do uzupełniania płynów, podnośniki kolumnowe, myjnie, posiadamy nowoczesną stację diagnostyczną. Obecnie zatrudniamy ponad 30 mechaników na 3 zmianach, korzystamy również z usług specjalistycznych serwisów zewnętrznych w zakresie obsługi ogumienia.
Tacy zajebiści, a hamulców w solówkach naprawić nie umieją, o retarderach czy ABS nie wspominając. Ale mają własną stację diagnostyczną, to sporo ułatwia.
Pani Michalczewska pisze:Dlatego też uważam, że nasze autobusy są w dobrej formie i nie należy wszystkich prywatnych przewoźników wrzucać do jednego wora. Dbamy o wozy. Wykonujemy przeglądy co30 dni, podczas których autobus przechodzi pełną ścieżkę diagnostyczną. Wszystkie usterki są wychwytywane na bieżąco i naprawiane.
"I dzięki temu niczym koty znaczymy teren, bo perony, gdzie nasze wozy krańcują, można poznać po plamach oleju, boryga i płynu z układu wspomagania kierownicy. Niedowiarków odsyłam na Podgrodzie, od razu widać gdzie odpoczywają nasze autobusy". Pani zapomniała o tym powiedzieć, dopowiadam za nią.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Walas
Posty: 17107
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 12 cze 2013, 20:05

Bartek nie tylko Podgrodzie, każdy kraniec. Nie zapominając o Żeraniu FSO czy Dw. Wschodnim >Kijowska<.

Awatar użytkownika
m72
(mateusz72)
Posty: 1780
Rejestracja: 17 mar 2006, 19:46
Lokalizacja: z nienacka

Post autor: m72 » 12 cze 2013, 21:27

Kilka urbinetek zostało dopuszczonych do pełnienia funkcji wozów rezerwowych.
Informuję, że powyższa wypowiedź stanowi wyłącznie moje prywatne zdanie i nie jest dozwolonym ażeby była wiązana z nieoficjalnym lub oficjalnym stanowiskiem organizacji lub firmy, z którą byłem, jestem lub będę zawodowo lub prywatnie związany.

Szymon
(Mr_Kolesław)
Posty: 7084
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:03
Lokalizacja: Szamoty
Kontakt:

Post autor: Szymon » 12 cze 2013, 23:09

Czekamy więc, kiedy i gdzie wyjadą jako rezerwa :)

Rasowy Kleszcz
Posty: 59
Rejestracja: 21 sie 2012, 16:59

Post autor: Rasowy Kleszcz » 13 cze 2013, 8:26

Wracając do ITS-u
Może trzeba podesłać Pani "dyrektor" (która pewnie nią tylko jest bo jest córeczką właściciela) następującą fotografię:

http://omni-bus.eu/omnigaleria/displayi ... p?pid=7072
R-11 Kleszczowa

fraktal
Posty: 5492
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 13 cze 2013, 23:59

Ja chyba jednak wolę przegubowy ITS niż Mobilis. To prawda, wozy są w coraz gorszym stanie, ale dziś na przykład kierowca na jednej z brygad 116 chłodził (czy klimą, czy tylko nawiewem - nie wiem), stosował przyklęki, o co trudno w Mobilisie, za wyjątkiem nielicznych, którzy się wybijają ponad szarą mobilisową przeciętność.

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 14 cze 2013, 9:55

Daj spokój z tymi przyklękami...

Awatar użytkownika
Kelly
Posty: 1514
Rejestracja: 14 lis 2011, 18:29

Post autor: Kelly » 14 cze 2013, 11:40

fraktal pisze:Ja chyba jednak wolę przegubowy ITS niż Mobilis. To prawda, wozy są w coraz gorszym stanie, ale dziś na przykład kierowca na jednej z brygad 116 chłodził (czy klimą, czy tylko nawiewem - nie wiem), stosował przyklęki, o co trudno w Mobilisie, za wyjątkiem nielicznych, którzy się wybijają ponad szarą mobilisową przeciętność.
Jednostkowy przypadek. Mam pod domem 116, 518 i za starego 503 przez ostatnie 3 lata chłodzący ITS to był bardzo rzadki okaz.

Awatar użytkownika
5744
Posty: 879
Rejestracja: 09 mar 2006, 11:26

Post autor: 5744 » 15 cze 2013, 13:23

Które Urbinetta Mobilisu zostały w Warszawie?
610 Os. Górczewska - Dw. Wschodni (Lubelska).
Linię obsługuje zakład "Redutowa" i "Stalowa".

webtom
Posty: 322
Rejestracja: 29 cze 2009, 21:10
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: webtom » 16 cze 2013, 16:53

Kelly pisze: Jednostkowy przypadek. Mam pod domem 116, 518 i za starego 503 przez ostatnie 3 lata chłodzący ITS to był bardzo rzadki okaz.
Jechałem ostatnio dwoma pod rząd i obydwa chłodziły, więc chyba nie taki jednostkowy.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 16 cze 2013, 16:57

Mogę potwierdzić, ostatnio dosyć często ITS chłodzi, nawet Grodziowi pod tym względem idzie dobrze, w Mobilisie chyba najrzadziej trafiam na mrożonkę.

Awatar użytkownika
konri
Posty: 2061
Rejestracja: 21 paź 2011, 18:41
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: konri » 16 cze 2013, 17:14

Ja akurat w tym roku nie trafiłem ani razu na chłodzącego Grodzia, Mobilisa i ITS :razz:

Awatar użytkownika
eustachu
Posty: 354
Rejestracja: 22 lip 2012, 23:06
Lokalizacja: Ursynów

Post autor: eustachu » 16 cze 2013, 19:34

W zeszłym roku już było lepiej! Jechałem dziś 4 razy 179 (A005, A006, A023, A031) - We wszystkich brak klimy. Grodzia też widziałem na 195 i 166 z dachami i oknami pootwieranymi, a o dziwo A161 miał lekką klimę, ale i tak okna były otwarte.
Poszukiwane: - #A015 #A077 #1021 #1061 #1069 #4900 #8108 #8159

ODPOWIEDZ