Na Bemowie potrzeba autobusu dowożącego odcinkowo do tramwajów, a nie do Centrum. Stąd dałbym częste 184 (10/15/15) robiące między Conrada a Górczewską trasę 122, a między Górczewską, a Kasprzaka trasę 154. Wtedy 154 można skrócić bezproblemowo do CH Reduta/Blue City (w celu poprawy punktualności), zlikwidować 122 i zastąpić je 114 jadącym ciągiem równoległym do Broniewskiego, czyli Powązkowską, Rudnickiego i Kochanowskiego.
Trzeba pamiętać, że zmiana na jednej linii (171) wiązałaby się ze zmianami na innych.
[ Dodano: Sob 15 Cze, 2013 19:56 ]
Obecnie 520 jest na tym odcinku pseudoprzyspiechem, więc wraz ze zmianą warto uczernić tą linię na tym odcinku. Tak dla pewności, żeby mieszkańcom Żoliborza nie przyszło o nią walczyć z powrotem.Vilén pisze:A może dajmy takie coś:
520: Skrócenie do odcinka MARYSIN — METRO POLITECHNIKA w celu wycofania z Marszałkowskiej.
[ Dodano: Sob 15 Cze, 2013 19:58 ]
Uwaliłbyś punktualność takiej linii choćby przez skręt przy Pl. Bankowym. W drugą stronę - korki na Lesznie.Pan Piotr pisze:131+171 - SADYBA - Centrum - NOWE BEMOWO ( co 6-8/7-8/10 )
Pozostawałaby tylko kwestia opóźnień na trasie: SADYBA - NOWE BEMOWO, ale nie powinno być tak źle. Eliminując z trasy 171 zakręt przy Patelni regularność by się znacząco poprawiła.
Z Górczewskiej do Sadyby 171 jechałoby de facto trasą dawnego 522, więc trasa miałaby wzięcie520 - DW. CENTRALNY - MARYSIN ( ew. jako zastępstwo zasilenie tramwajów na Marszałkowskiej ).
[ Dodano: Sob 15 Cze, 2013 20:01 ]
Chyba żartujesz. Wycofanie 520 ze Znanej oznaczałoby likwidację tej linii (zamianę na czarny numerek), co nie jest już atrakcyjne dla mieszkańców Żoliborza, którzy "muszą mieć linię pospieszną (czytaj czerwoną), bo jeździła 30 lat".Glonojad pisze:Wycofaj 520 ze Znanej, to miesiąc później Żoliborz będzie miał kursy wariantowe co 30 minut do siebie. Nie, dziękuję.