GĂłrczewska
Moderator: Wiliam
Na temat 188 nie wiele wiem, bo nim nie jeżdżę i staram się nie wypowiadać na tematy, o których "coś wiem, ale nie do końca". Nie mówię teraz o Tobie i 154, jednak kiedy nim jeżdżę Jelcze są pełne na tym odcinku (poza kursami po 21, wtedy ludzie tylko siedzą) - podkreślam dla mnie można 154 zakończyć na Szczęśliwicach, czy Rakowcu, zaś Okęcie obsługiwać innym połączeniem, jednak jedno-peronowa przesiadka na Jerozolimskich to podstawa, a Tunelowa to śmierć.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27499
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Oszałamiający sukces - zapełnić linię co 15/20 minut na krótkich wozach.Kosiniak pisze:Jelcze są pełne na tym odcinku
Przecież kończenie w polu tuż za tunelem (dw. Zachodni) daje tyle samo przesiadek w większość punktów docelowych, co Tunelowa; ciągnięcie do Grójeckiej daje przynajmniej tramwaje kosztem kolejnego odcinka negatywnie wpływającego na punktualność i brakiem możliwości sensownego zakończenia - na Szczęśliwicach i Naruciaku miejsc brak, dalej brak pętli.Kosiniak pisze:podkreślam dla mnie można 154 zakończyć na Szczęśliwicach, czy Rakowcu, zaś Okęcie obsługiwać innym połączeniem, jednak jedno-peronowa przesiadka na Jerozolimskich to podstawa, a Tunelowa to śmierć.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Śmiem się nie zgodzić, jedno-peronowa przesiadka w kierunku centrum, czy Łazienkowskiej, możliwość podróży na Włochy, czy Ursus z RZS, to są punkty przesiadkowe - co da 154 na Tunelowej? Kto z tego skorzysta? Pociąg do Centrum? Można jechać tramwajem, czy ciągiem Górczewskiej.
Ja rozumiem, że chcesz usunąć tę linię w ogóle, Twoje zdanie, ja się jednak pytam w jakim celu wysłać ja na Tunelową?
Ja rozumiem, że chcesz usunąć tę linię w ogóle, Twoje zdanie, ja się jednak pytam w jakim celu wysłać ja na Tunelową?
Co to znaczy "przez odcinki charakteryzujące się dużą kongestią ruchu"? Można na polski?Kosiniak pisze:Informujemy, że z uwagi na długi przebieg trasy linii 154 i przejazd przez odcinki charakteryzujące się dużą kongestią ruchu linia notuje duże opóźnienia w sposób nieprzewidywalny i niemożliwy do uwzględnienia w rozkładzie.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27499
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
W co do centrum chcesz się jednoperonowo przesiadać na Zachodnim w momencie, kiedy ze 154 masz dostepne siekierowe 105 i 26, a Redutowa ma 159 na Zawiszę?Kosiniak pisze:jedno-peronowa przesiadka w kierunku centrum
523. Jeśli NAPRAWDĘ musi być jednoperonowo, bo rondo przy PKP Kasprzaka za duże, to wygiąć przez Os. Wolska.Kosiniak pisze:czy Łazienkowskiej
Dobrze, że nie przez Świnoujście, na szczęście oferta linii na Dźwigowej jest bogata i bezproblemowo dostępna z całego terenu obsługiwanego przez 154.Kosiniak pisze:możliwość podróży na Włochy, czy Ursus z RZS
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Każdy argument można czymś zbić, gratuluje To ja odpowiem 523 pękającym w szwach, a na Zachodnim czekają puściutkie 182, lecz po co można wsiąść do trzeciego 523. Do Reduty i Blue City przez Drzwigową też gratuluje, świetny czas przejazdu będzie - można sobie debatować, wciąż czekam na zasadność 154 do Tunelowej, a nie zasadność istnienia linii.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27499
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
No tak, utrzymujmy jeżdżące co godzinę trójpakiem 154, bo parę osób na godzinę musi mieć miejsce siedzące.Kosiniak pisze:To ja odpowiem 523 pękającym w szwach, a na Zachodnim czekają puściutkie 182, lecz po co można wsiąść do trzeciego 523.
Od kiedy Reduta i Blue City leżą w Ursusie czy na Włochach? I czy naprawdę w Warszawie istnieją tylko dwa centra handlowe i każda piędź ziemi musi mieć do nich dogodny dojazd (choć z niego wcale nie korzysta)?Kosiniak pisze:Do Reduty i Blue City przez Drzwigową też gratuluje, świetny czas przejazdu będzie
Wielokrotnie było pisane - poprawa punktualności.Kosiniak pisze:wciąż czekam na zasadność 154 do Tunelowej
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Zabawne jest to, jak potraficie wybiórczo stosować argumenty, w zależności od tego, co chcecie przewalczyć. Akurat to nie do ciebie, Jacku, tak ogółem bardziej.
Tak, 154 na Tunelowej = śmierć odcinka południowo-wolskiego tej linii. Tak, jednoperonowość jest ważna, zwłaszcza w kontekście powrotu z DwZ na szeroko pojęte Bemowo. Tyle tu dyskusji, że warto łączyć podaż w ramach ZP na jeden przystanek, żeby ograniczyć bieganie, poprawić dostępność. Ja się jeszcze raz zapytam i niech mi mądry Fik odpowie: kto będzie, jadąc z TŁ na Bemowo, np. wysiadłszy ze 182/187, szedł z buta na Tunelową na 154, skoro ma 184 i 523 w Alejach? Ile można się powtarzać, że 103 się broni, bo jedzie w unikalnej relacji na unikalną dość trasę w poprzek "głownych" wolskich ciągów i opłaca się czasowo wobec jakiejkolwiek kombinacji przesiadek? A wobec czego lepsze będzie takie 254? Wobec niczego. Puste jak bęben obustronnie od PKP Kasprzaka, a w 523 chyba domontujemy siedzenia na dachu. Rozdział 154 może i by się przydał, ale nie na Tunelową, FTW!
No ale nie, Fik woli rozdzielać podaż na Zachodnim, tworzyć śmiecia dla nikogo w miejsce w miarę przyzwoitej linii, bo będzie jechała 2-3 min. krócej. Bo tutaj wygodnie ten argument wyciągnąć, resztę założeń sprawnej KM można olać. Bo pasuje do forsowanej koncepcji.
Jeszcze odpowiem tak:
Tak, 154 na Tunelowej = śmierć odcinka południowo-wolskiego tej linii. Tak, jednoperonowość jest ważna, zwłaszcza w kontekście powrotu z DwZ na szeroko pojęte Bemowo. Tyle tu dyskusji, że warto łączyć podaż w ramach ZP na jeden przystanek, żeby ograniczyć bieganie, poprawić dostępność. Ja się jeszcze raz zapytam i niech mi mądry Fik odpowie: kto będzie, jadąc z TŁ na Bemowo, np. wysiadłszy ze 182/187, szedł z buta na Tunelową na 154, skoro ma 184 i 523 w Alejach? Ile można się powtarzać, że 103 się broni, bo jedzie w unikalnej relacji na unikalną dość trasę w poprzek "głownych" wolskich ciągów i opłaca się czasowo wobec jakiejkolwiek kombinacji przesiadek? A wobec czego lepsze będzie takie 254? Wobec niczego. Puste jak bęben obustronnie od PKP Kasprzaka, a w 523 chyba domontujemy siedzenia na dachu. Rozdział 154 może i by się przydał, ale nie na Tunelową, FTW!
No ale nie, Fik woli rozdzielać podaż na Zachodnim, tworzyć śmiecia dla nikogo w miejsce w miarę przyzwoitej linii, bo będzie jechała 2-3 min. krócej. Bo tutaj wygodnie ten argument wyciągnąć, resztę założeń sprawnej KM można olać. Bo pasuje do forsowanej koncepcji.
Jeszcze odpowiem tak:
Nie, bo na Kasprzaka może się do tego 523 nie zmieścić, a miejsce dla tej osoby w linii na TŁ jest od Zachodniego. No i szkoda, że nie napisałeś o sześciopaku co 2h. Nie ograniczaj się, jak koloryzować to po maksie.fik pisze:No tak, utrzymujmy jeżdżące co godzinę trójpakiem 154, bo parę osób na godzinę musi mieć miejsce siedzące.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27499
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Dokładnie tak samo, jak obecne 154.drja pisze:A wobec czego lepsze będzie takie 254? Wobec niczego.
Nikt. Podobnie jak obecnie nikt nie jeździ z Zachodniego na Górce 154.drja pisze:Ja się jeszcze raz zapytam i niech mi mądry Fik odpowie: kto będzie, jadąc z TŁ na Bemowo, np. wysiadłszy ze 182/187, szedł z buta na Tunelową na 154, skoro ma 184 i 523 w Alejach?
Owszem. Tam, gdzie występują wspólne potoki. Potoki 154 i 523 są w znacznej mierze rozdzielne i naprawdę trzeba bardzo dużo złej woli, aby tego nie widzieć. O 184 nawet nie piszę, bo szkoda serwera.drja pisze:Tyle tu dyskusji, że warto łączyć podaż w ramach ZP na jeden przystanek, żeby ograniczyć bieganie, poprawić dostępność.
Odżywiam się w miarę nieźle, halucynacje raczej u mnie nie wystepują, więc niestety musisz przyjąć do wiadomości fakt, że 154 potrafi na Żwirki wyjechać trzema wozami w odstępie kilku minut, bo widzę to przynajmniej parę razy w miesiącu.drja pisze:No i szkoda, że nie napisałeś o sześciopaku co 2h. Nie ograniczaj się, jak koloryzować to po maksie.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories