Myślisz, że to coś da? Jeśli w tym rejonie miałyby być prowadzone jakieś inwestycje drogowe, to zamiast Trzykrotki prędzej widziałbym wybudowanie połączenie: aleja Dzieci Polskich - Wydmowa - Torfowa.djmc100 pisze:to co chlopaki, piszemy do ZDM?
Komunikacja miejska w Wawrze
Moderator: Wiliam
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Bardzo potrzebne połaczenie Wawra z Wesoła. I właśnie ono powinno być takze moim zdaniem wybudowane priorytetowo.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Rozwiązanie jest proste. Zresztą znam je od dawnaTGM pisze:Kolejna linia miejsko-wiejska. Oto efekty. A dlaczego na 131 same przeguby? Czyżby te cztery przystanki których nie obsługuje 359 robiły taką różnicę? Nie. Tylu pasażerów generują wszystkie przystanki na trasie 131. Oczywiście na 359 przeguba dać nie wypada bo na ¾ trasy będzie muchy woził.359 Międzylesie: Powyżej 4 osób na metr kwadrat stojących [długa przerwa w autobusach na Goworka]
kontra
359 Dw. Centralny - Aleje - Marszałkowska - Waryński - Goworek - Spacerow - Belwederska - Sobieskiego - Beethovena (wybaczcie, ale nie dam głowy czy jest tam skręt w lewo; jeśli nie, to Chełmską i Bobrowiecką w kierunku Wawra) - Witosa - Trasa Siek - ... - Międzylesie.
Przy okazji wycofać 147 wogóle z Radości, dając tam właśnie 359.
- Colony
- Posty: 2932
- Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
- Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
- Kontakt:
Nie, nie na Wiśniowej Górze by zwariowali. Trzeba by się było przesiadac, albo dralowac aż do Międzylesia, a po skróceniu więcej osób jeździłoby przez Zerzeń.Fikander pisze:IMHO nie potrzeba nic dawać, nawet w ścisłym szczycie wykorzystanie tego 147 jest marne. Ewentualnie zamieszać krańcami 147 i 161
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)
- Colony
- Posty: 2932
- Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
- Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
- Kontakt:
W przeciwieństwie do 147, które często podjeżdża zapchane po PKP Międzylesie od CZD.Proboszcz pisze:Ale ZG wielkich potoków nawet do 161 nie generuje. Po co im linia co 30 minut skoro inna linia co 35 minut do najbardziej zapełnionych nie należy...Fikander pisze:ZG takiego luksusu nie ma...
Mówię oczywiście o ITS-ach, a nie przegubach.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27424
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
A to zależy od kursu A różnica częstotliwości 30/35 jest mało znacząca.Proboszcz pisze:Ale ZG wielkich potoków nawet do 161 nie generuje.
[ Dodano: 2006-01-10, 23:51 ]
Kwestia tego, że Międzylesie ma dobrą komunikację i tak, w związku z czym w świadomości społecznej ten środek transportu funkcjonuje bardziej niż w przypadku Zbójnej. 161 będzie tutaj równie dobrze wykorzystane, a 147 na ZG zapewne lepiej niż obecne 161.Colony pisze:W przeciwieństwie do 147, które często podjeżdża zapchane po PKP Międzylesie od CZD.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Jakiś tam jest... Ale to ma mniejszy sens bo nic tam nie ma, więc lepiej przez Chełmską... ja uważam, że do Falenicy by było lepsze. Większe zapełnienie złapie, a Falenica będzie miała alternatywę wobec 521 które powinno tracić na SKM.dennis pisze:Rozwiązanie jest proste. Zresztą znam je od dawna
359 Dw. Centralny - Aleje - Marszałkowska - Waryński - Goworek - Spacerow - Belwederska - Sobieskiego - Beethovena (wybaczcie, ale nie dam głowy czy jest tam skręt w lewo; jeśli nie, to Chełmską i Bobrowiecką w kierunku Wawra) - Witosa - Trasa Siek - ... - Międzylesie.
Przy okazji wycofać 147 wogóle z Radości, dając tam właśnie 359.
Tylko dlaczego nagle z Bielan zrobił się Wawer
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
Kontynuuję wątek Wawerski w topicu Bielańskim, bo nie chcę odbierać chleba Modom * Jeśli uznają to za stosowne, to sami przeniosą tę dyskusję do odpowiedniego wątku. Co do 161, to jestem zwolennikiem zreobienia czegoś z tą linią. Na początek faktycznie wywalić ze ZG. Ale nie dawać tam 147, bo:TGM pisze:Tylko dlaczego nagle z Bielan zrobił się Wawer
1) zamienił stryjek...: jedną linię donikąd, na drugą, też nie do centrum;
2) powinno zostać połączenie Międzylesia z Dworcem Wschodnim (125 jest jednak takie sobie w tej roli).
Dlatego 147 wywalić z Radości i zostawić w ZG, zaś ucałodziennione 359 (np. 148) od Zwoleńskiej w prawo Patriotów, w lewo w Izbicką i do ZG.
No a co ze 161? Dojazd z głębokiego Wawra (Zasadowa) do ratusza pewnie by się przydał. Ale czy krańcować ją na Międzylesiu? A może faktycznie skrócić doń 147, jednocześnie dając na ZG 161 (ku fali protestów Wiśniówek). Albo jeszcze inaczej: na Strusia zamiast 305? A może na Wiatrak przez Patriotów, z odprzystankowaniem (na początek) 521. Jest jeszcze możliwość taka, żeby wycofać z Korkowej 115, a 161 skierować przez Kajki do Marysina i połączyć ze 183.
Która z wersji najbardziej się Wam podoba
* Jak widać - już zrobione...
(B.)
i po co komu taki muchowóz? polaczylby marysin z radoscia i falenica ale po co? malo ludzi uczeszcza na takiej trasie, bardziej bym proponowal zeby 161 patriotow i np po dokonczeniu lucerny skierowac ja tam a potem jakos na wiatraczna, a moze potem gdzies wykrecic ja na kadetow?Colony pisze:Ależ to by był potwór.dennis pisze:a 161 skierować przez Kajki do Marysina i połączyć ze 183.
nie no to nie ma sensu
-
- Posty: 2846
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
147 - DW. WSCHODNI - [...] - Zwoleńska - Patriotów - Izbicka - ZBÓJNA GÓRA (wraz z odpowiednimi dla obecnej trasy 161 kręciołkami po cmentarzu i okolicznych uliczkach)
148 - DW. CENTRALNY - trasa 359 - Zwoleńska - Żegańska - al. Dzieci Polskich - WIŚNIOWA GÓRA (przekształcenie z 359 wraz z przedłużeniem do Wiśniowej Góry w zastępstwie 147)
161 - BŁOTA - [...] - Panny Wodnej - Patriotów (ulica po wschodniej stronie torów kolejowych) - Szpotańskiego - Wydawnicza - Łysakowska - Korkowa - Kościuszkowców - Czecha - Potockich - Skrzyneckiego – STRUSIA (powrót: Skrzyneckiego - Łysakowska)
305 - LIKWIDACJA LINII
359 - przekształcenie w 148
Wersja light:
359 pozostaje na obecnej trasie i w obecnej formie linii okresowej, a do Wiśniowej Góry wydłużone zostaje 125.
148 - DW. CENTRALNY - trasa 359 - Zwoleńska - Żegańska - al. Dzieci Polskich - WIŚNIOWA GÓRA (przekształcenie z 359 wraz z przedłużeniem do Wiśniowej Góry w zastępstwie 147)
161 - BŁOTA - [...] - Panny Wodnej - Patriotów (ulica po wschodniej stronie torów kolejowych) - Szpotańskiego - Wydawnicza - Łysakowska - Korkowa - Kościuszkowców - Czecha - Potockich - Skrzyneckiego – STRUSIA (powrót: Skrzyneckiego - Łysakowska)
305 - LIKWIDACJA LINII
359 - przekształcenie w 148
Wersja light:
359 pozostaje na obecnej trasie i w obecnej formie linii okresowej, a do Wiśniowej Góry wydłużone zostaje 125.