Obwodnica ekspresowa Warszawy: S2-S7/S8-S17
Moderator: Wiliam
Mam pytanie, czy za ustawienie świateł na skrzyżowaniu POW/Al. Krakowska odpowiedzialny jest IR P. Galas?
http://www.youtube.com/user/esbek2
Filmy "tramwajowe" i nie tylko.
http://www.film.tramwaje.eu
Linki do filmów tramwajowych sortowane w/g krajów i miast
Filmy "tramwajowe" i nie tylko.
http://www.film.tramwaje.eu
Linki do filmów tramwajowych sortowane w/g krajów i miast
Tak, P. Galas.
I teraz w ogóle tam jest problem, zaprojektowana geometria tego skrzyżowania "ssie".
Jest tak mądrze ze przed węzłem mamy 3 pasy na wprost.
Dośledzamy i skrajny prawy zamienia sie na "tylko w prawo, a środkowy i lewy do jazdy na wprost. Pojawia sie trzeci do jazdy na wprost i w lewo, no ale... co z tego jak ze skrajnego prawego przed skrzyżowaniem wszyscy uciekają na środkowy a skrajnym lewym na wprost nikt nie jedzie bo nie ma jak się na niego dostać.
Poprawić sytuacje można w prosty sposób, narysować na jezdni linie kierunkujące coby nie zmieniać pasów. Tylko trochę bitumu i krawężniki poprzesuwać. no ale nie...
A co do samych świateł, a diabli niech pochłoną ten węzeł, jakbyś świateł nie ustawił, jest on już przeciążony i wychodzi ze powinna być tu wersja węzła z puławskiej.
Przy okazji z zaprzyjaźnionego forum, zdjęcie:
![Obrazek](http://s4.ifotos.pl/img/znakjpg_nwwaqqe.jpg)
I teraz w ogóle tam jest problem, zaprojektowana geometria tego skrzyżowania "ssie".
Jest tak mądrze ze przed węzłem mamy 3 pasy na wprost.
Dośledzamy i skrajny prawy zamienia sie na "tylko w prawo, a środkowy i lewy do jazdy na wprost. Pojawia sie trzeci do jazdy na wprost i w lewo, no ale... co z tego jak ze skrajnego prawego przed skrzyżowaniem wszyscy uciekają na środkowy a skrajnym lewym na wprost nikt nie jedzie bo nie ma jak się na niego dostać.
Poprawić sytuacje można w prosty sposób, narysować na jezdni linie kierunkujące coby nie zmieniać pasów. Tylko trochę bitumu i krawężniki poprzesuwać. no ale nie...
A co do samych świateł, a diabli niech pochłoną ten węzeł, jakbyś świateł nie ustawił, jest on już przeciążony i wychodzi ze powinna być tu wersja węzła z puławskiej.
Przy okazji z zaprzyjaźnionego forum, zdjęcie:
![Obrazek](http://s4.ifotos.pl/img/znakjpg_nwwaqqe.jpg)
![Obrazek](http://oi43.tinypic.com/2whniuw.jpg)
Jakkolwiek rozumiem intencje i domyślam się o co chodzi, tak to zdanie wymyka się mojemu rozumowaniu. Przecież skrajny lewy pas siłą rzeczy będzie dostępny dla tych z dwóch środkowych pasów (ew. jednego, tego bliżej). Wiadome przecież, że nikt nie będzie jechał z prawego pasa w lewoTeokryt pisze:tylko w prawo, a środkowy i lewy do jazdy na wprost. Pojawia sie trzeci do jazdy na wprost i w lewo, no ale... co z tego jak ze skrajnego prawego przed skrzyżowaniem wszyscy uciekają na środkowy a skrajnym lewym na wprost nikt nie jedzie bo nie ma jak się na niego dostać.
![8-(](./images/smilies/eusa_shifty.gif)
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
Dosyć nienaturalnie to wygląda, tyle powiem. dziwi przede wszystkim, że pacy do jazdy na wprost nie są ciągłe , tylko z prawego trzeba przedostawać się na środkowy itd. Zastanawia mnie też czemu rzeczony prawy pas sygnowany jest jako do jazdy na wprost, sskoro ostatecznie jest pasem do jazdy w prawo. W porównywalnej sytuacji na zjeździe z TS na Czerniakowską od strony Pragi zostało to zresztą tak oznaczone... Natomiast niezajętości skrajnego lewego pasa na dłuższą metę bym się nie obawiał. Kierowcy muszą po prostu nauczyć się tego dość nietypowego układu pasów. Zresztą w wielu miejscach akurat to rozwiązanie działa.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Teokryt, nie opowiadaj bzdur. Za skrzyżowanie dróg różnych zarządców odpowiada zarządca drogi qyższej klasy, czyli w tym przypadku - Gdaka. ![(-X](./images/smilies/eusa_naughty.gif)
![(-X](./images/smilies/eusa_naughty.gif)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Chciałem zobaczyć, jak w Polsce pod nieudolnymi rządami Tuska nic się nie udaje więc wybrałem się na małą wizję lokalną na budowę wylotówki S-8. I oto co ujrzałem:
[ Dodano: Sob 07 Wrz, 2013 20:21 ]
I na koniec Opacz, Targowa, widok na południe. Ewidentny dowód na to, że robota Platformy: ruiny i gruzy
[ Dodano: Sob 07 Wrz, 2013 20:21 ]
I na koniec Opacz, Targowa, widok na południe. Ewidentny dowód na to, że robota Platformy: ruiny i gruzy
- Załączniki
15/12/2005-12/7/2019