Komunikacja miejska w Ursusie

Moderator: Wiliam

ness
Posty: 1030
Rejestracja: 13 lut 2007, 20:19
Lokalizacja: pro-Q3dm6

Post autor: ness » 21 wrz 2013, 11:10

Do stegien to nie ma co myslec tylko wreszcie ta gowniana koncowke 187 skasowac.

187 na ec, 159 na siekierki sankt 108 w gore do metro rakowiecka po trasie 167, 167 najepiej byloby zapetlic na obecna chwile na nehru i poczekac az zbuduja sie te wszystkie rezydencje, ucywilizuje bluszczaska wtedy tamtedy na siekerki, a w takiej opcji 108 skrocic do sielc.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 21 wrz 2013, 11:29

I w ramach naprawy Ursusa odcinamy Bartycką od Rakowieckiej. Już lepiej zostawcie to 517.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 7010
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 21 wrz 2013, 12:33

pawcio pisze:Musisz wdepnąć w trójcę 182/188/523 i jeszcze coś wymyślić dla Stegien. Miłego kombinowania.
Wdepnąć, czyli wybrać jeden z nich do połączenia...? Dobrze rozumiem? :-s
ness pisze:Do stegien to nie ma co myslec tylko wreszcie ta gowniana koncowke 187 skasowac.
Myknąć na Stegny 162, o wiele lepiej by się tam nadało.
MichalJ pisze: Jedyne rozwiązanie to wzmocnienie 517 i przedłużenie 191 na Dworzec Wschodni.
Święta racja! Tak. Dzień zapowiadał się kijowo, ale dzięki temu stwierdzeniu zacząłem się uśmiechać :term:

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27606
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 21 wrz 2013, 12:48

A jakby tak S1 przemianować na 517? :-k
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 7010
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 21 wrz 2013, 12:51

fik pisze:A jakby tak S1 przemianować na 517? :-k
Pod warunkiem, że zbudują stację przy Tesco na Stalowej i będzie tam dojeżdżać.

Awatar użytkownika
Vilén
Posty: 787
Rejestracja: 14 sty 2012, 11:47
Lokalizacja: z getta pozawarszawskiego

Post autor: Vilén » 21 wrz 2013, 14:29

emyl pisze:
fik pisze:A jakby tak S1 przemianować na 517? :-k
Pod warunkiem, że zbudują stację przy Tesco na Stalowej i będzie tam dojeżdżać.
No ale wtedy musiałby pociąg jeździć po linii obwodowej, żeby zahaczyć o Przasnyską.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25791
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 21 wrz 2013, 16:29

emyl pisze:
pawcio pisze:Musisz wdepnąć w trójcę 182/188/523 i jeszcze coś wymyślić dla Stegien. Miłego kombinowania.
Wdepnąć, czyli wybrać jeden z nich do połączenia...? Dobrze rozumiem? :-s
Gdyby to było takie proste, nie użyłbym czasownika "wdepnąć".
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

reserved
Posty: 14766
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 21 wrz 2013, 19:52

A ja dalej będę forsował mój projekt, przypomnę:
107 ESPERANTO - [...] Chełmska - Bobrowiecka - Al. Witosa - Czerniakowska - Powsińska - Św. Bonifacego - STEGNY
Częstotliwość: bez zmian
Cel: Zastąpienie linii 187 na wschodnim odcinku, co prawda dojazd do metra będzie tam utrudniony ale przecież jest 131 a takie 107 przez większość centrum przejeżdża.

187 Likwidacja linii, połączenie z linią 517

517 Połączenie z linią 187, skierowanie linii na trasę:
URSUS - NIEDŹWIADEK - trasa 187 lub 517 - Grzymały-Sokołowskiego - Kopińska - Wawelska - Trasa Łazienkowska - METRO POLITECHNIKA (lub kraniec w pobliżu)
Częstotliwość: 7,5/10/15
Cel: Stworzenie szybkiej i bezkorkowej linii, która dowiezie Ursus i Ochotę do metra i innych dzielnic Warszawy. Wykorzystanie buspasa i wiaduktów w Al. Jerozolimskich do szybszego przemieszczenia się przez Warszawę. A jednocześnie brak dubla kolei. Do centrum oprócz pociągów Ursus miałby 191 (w pewnym sensie) oraz z Beresteckiej 127 i 158.
Możliwa koordynacja z linią 523 (jeśli się da w godzinach kiedy częstotliwości będą podobne) na odcinku Metro Politechnika - Dw. Zachodni.
Sam Ursus oddaję pod pomysły innych gdyż nie znam tamtych ulic.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 21 wrz 2013, 20:55

MichalJ pisze: i przedłużenie 191 na Dworzec Wschodni.
:D
Cóż, wynika z tego, że mimo wszystko nasze dyskusje stoją wyżej, niż te komentarze ;)
emyl pisze:Święta racja! Tak. Dzień zapowiadał się kijowo, ale dzięki temu stwierdzeniu zacząłem się uśmiechać :term:
Czujesz się kijowo, wydłuż coś na Kijowską :term:
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 7010
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 21 wrz 2013, 21:30

reserved pisze:A ja dalej będę forsował mój projekt, przypomnę:
Lepiej 107 na Siekierki, a 162 na Stegny...
KwZ pisze:Czujesz się kijowo, wydłuż coś na Kijowską :term:
Właśnie zastanawiałem się, czy nie napisać "kijow(sk)o", ale stwierdziłem, że wystarczy tej wesołej twórczości, bo zaraz bana dostaniemy :p

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 21 wrz 2013, 21:40

KwZ pisze:
MichalJ pisze: i przedłużenie 191 na Dworzec Wschodni.
:D
Cóż, wynika z tego, że mimo wszystko nasze dyskusje stoją wyżej, niż te komentarze ;)
To już była moja ekstrapolacja. Ale daleko nie odbiegłem... :)

reserved
Posty: 14766
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 21 wrz 2013, 21:46

emyl pisze:Lepiej 107 na Siekierki, a 162 na Stegny...
Tylko czy będzie miejsce? 162 jest jednak trochę częstszą linią niż 187. Ja ze 107 kierowałem się tym, że to będzie niewielkie wydłużenie a 107 może bardziej zastąpić 187 w dojeździe do centrum i do metra. A generalnie frekwencja w obecnym 187 na Czerniakowie moim zdaniem jest słaba i w sam raz na solówki na 107. Ja bym 162 nie ruszał.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 21 wrz 2013, 22:07

reserved pisze: Tylko czy będzie miejsce? 162 jest jednak trochę częstszą linią niż 187. Ja ze 107 kierowałem się tym, że to będzie niewielkie wydłużenie a 107 może bardziej zastąpić 187 w dojeździe do centrum i do metra. A generalnie frekwencja w obecnym 187 na Czerniakowie moim zdaniem jest słaba i w sam raz na solówki na 107. Ja bym 162 nie ruszał.
Stegny? To bardzo duża pętla, zdjęcia satelitarne pokazują ok. 90 m peronu. Zresztą przed chwilą kończyło tam też 317. Ludzie na forum mówią, że powoli wzmacniane 162 lepiej niż na os. Bernardyńska czułoby się na Stegnach, które są trochę gęściej zaludnione. Ja większego kłopotu spodziewam się na Kierbedzia, któremu zabierze się linię do centrum, zostawiając jedynie 119.

Frekwencja w 187 na Powsińskiej - Czerniakowskiej powalająca być nie może, bo gdzie ci ludzie mieliby jechać? Do metra mają 131. Natomiast 162 do M2 i na Pragę może być ciekawe.

Sygnalizuję możliwą koordynację 159 [12/15/20] ze 107 [15/15/20], które mają wspólną trasę od elektrociepłowni do Kruczej. I może jeszcze 162 ze 185.

bepe
Posty: 3516
Rejestracja: 04 wrz 2010, 15:33
Lokalizacja: Gocław

Post autor: bepe » 21 wrz 2013, 23:41

reserved pisze:Tylko czy będzie miejsce?
Na Stegnach krańcują teraz dwie linie - 187 i 501. Ile jest więc maksymalnie równocześnie autobusów na pętli? Cztery? W tej chwili ta pętla się marnuje, miejsca w cholerę.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 7010
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 22 wrz 2013, 0:17

Poza tym, to 187 przecież by wyleciało :-"

ODPOWIEDZ