reserved pisze:A ja dalej będę forsował mój projekt, przypomnę:
107 ESPERANTO - [...] Chełmska - Bobrowiecka - Al. Witosa - Czerniakowska - Powsińska - Św. Bonifacego - STEGNY
Częstotliwość: bez zmian
Cel: Zastąpienie linii 187 na wschodnim odcinku, co prawda dojazd do metra będzie tam utrudniony ale przecież jest 131 a takie 107 przez większość centrum przejeżdża.
187 Likwidacja linii, połączenie z linią 517
517 Połączenie z linią 187, skierowanie linii na trasę:
URSUS - NIEDŹWIADEK - trasa 187 lub 517 - Grzymały-Sokołowskiego - Kopińska - Wawelska - Trasa Łazienkowska - METRO POLITECHNIKA (lub kraniec w pobliżu)
Częstotliwość: 7,5/10/15
Cel: Stworzenie szybkiej i bezkorkowej linii, która dowiezie Ursus i Ochotę do metra i innych dzielnic Warszawy. Wykorzystanie buspasa i wiaduktów w Al. Jerozolimskich do szybszego przemieszczenia się przez Warszawę. A jednocześnie brak dubla kolei. Do centrum oprócz pociągów Ursus miałby 191 (w pewnym sensie) oraz z Beresteckiej 127 i 158.
Możliwa koordynacja z linią 523 (jeśli się da w godzinach kiedy częstotliwości będą podobne) na odcinku Metro Politechnika - Dw. Zachodni.
Sam Ursus oddaję pod pomysły innych gdyż nie znam tamtych ulic.
Witam
Ten pomysł jest dobry i podobny do wcześniejszego tylko zakrańcowanie bliżej w okolicach Metra Politechnika
KwZ pisze:Gregory80 napisał/a:
517 pochłania 187 i jest mocne w dzień powszedni w kierunku Centrum oraz ma wozy na weekend ze 187.
Kursuje po trasie 187 ale przez Pl. Tysiąclecia do Metra Politechnika i potem odbija gdzieś w okolice Pl. Trzech Krzyży.
Wydaje mi się, że już lepiej na Torwar. Chyba że patelnia musi być.
Tylko tak jak wcześniej pisałem, chcemy pogodzić liczne głosy mieszkańców Ursusa, którzy chcą mieć zachowany dojazd do Centrum a możliwości taborowych (brygat) ZTM-u oraz także uzyskac przyzwoita częstotliwość na poziomie min. 10 min w szczycie tak jak 191
Byłem na krańcu DW. Centralny jeszcze dwa stanowiska są wolne, może Zachęta - to tylko dla linii przyspieszonej 3 przystanki więc wydaje się nie dużo a może Pl. Piłsudzkiego, który jest nie wiele dalej??.
Pojawia się problem z punktu widzenia mieszkańców że znika jedna z linii, ale i tu myślę że jest to do ogarnięcia.
Bo obecnie 187 w szczycie co 12 min poza co 15 min. Natomiast 517 szczyt, krótki 12 min, potem co 20.
Razem wyjdzie dużo lepsza częśtotliwość.
Chyba lepiej mieć jedną linię kursującą często a nawet bardzo niż dwie ale takie sobie
Nie wiem czy 7,5 jest realne
Trzeba druga część 517 z Targówka utrzymać a do tego coś puścić na stegny 107 lub 162 tak jak pisali przedmówcy.
To pochłania brygady, i zaraz się okaże że częstotliwośc marną będziemy mieli.
Do tego dochodzi chęć uzyskania z 401
5xx, ale to uż mniejszy problem.
Tu moga iść wozy z weekendu 517 tak jak wcześnieuj pisałem.
To nie wydaje się być problemem.