Komunikacja miejska w Ursusie

Moderator: Wiliam

ashir
Posty: 28023
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 26 wrz 2013, 21:37

emyl pisze:160+9 to jedna przesiadka. 8-(
Już mówiłem, jakoś się broni, ale trochę trzeba się nachodzić. Po trasie 517 są jednak wygodniejsze przesiadki. Szkoda też, że 160 nie może szybko wrócić przez Al. Jana Pawła II. W takim razie kiedy mam skorzystać z promowanej przez ciebie przesiadki na Kercelaku? :razz:

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 7010
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 26 wrz 2013, 21:43

ashir pisze:W takim razie kiedy mam skorzystać z promowanej przez ciebie przesiadki na Kercelaku? :razz:
Podróżując w relacji Banacha / BW1920 / Och-Teatr / Wawelska / Pl. Narutowicza/ Ochota - Ratusz / Pl. Zawiszy (tu także inne linie) <-> Radzymińska. Ta dyskusja staje się nieznośnie niedorzeczna. Tyle wodzisz palcem po mapie, a przesiadek sobie znaleźć nie umiesz. Dziękuję za uwagę :neutral:

ashir
Posty: 28023
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 26 wrz 2013, 21:52

Żadne wodzenie palcem po mapie, wszystkie metody przesiadkowe już wypróbowane. A przesiadki umiem sobie znaleźć, najlepsza oczywiście z 517 na Pl. Narutowicza. A dyskusję możemy rzeczywiście skończyć, dlatego, że z Ursusem to ona nie wiele ma wspólnego. ;-)

reserved
Posty: 14766
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 26 wrz 2013, 21:54

Ale sekundę... do Beresteckiej i Zachodniego można dojechać czymkolwiek na Stare Miasto i przesiąść się w... 178. Mówię poważnie.

ashir
Posty: 28023
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 26 wrz 2013, 22:00

Ja to ostatnio ze Starodębów dojechałem 178 do Muzeum Powstania Warszawskiego, na piechotę do Okopowej i dalej już Trasą W-Z na Targówek. Mniej niż 55 minut mi zajął przejazd, więc rzeczywiście wierzę, że to przydatna linia. :)

reserved
Posty: 14766
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 26 wrz 2013, 22:06

Ta linia jest często wybierana w różnych relacjach. Ludzie nią dość sporo jeżdżą. Ja będę się upierał, że jedynym obecnie jej problemem jest to, że rzadko jeździ. Ja dam przykład. Potrzebowałem dojechać dziś z Pl. Krasińskich do Reduty. Wolałem sobie poczekać te 14 min na 178 i wygodnie dojechać niż jechać przez centrum z przesiadką i wyjść na to samo albo jeszcze dłużej.

Gregory80
Posty: 25
Rejestracja: 19 wrz 2013, 7:42
Lokalizacja: Warszawa/Serock

Post autor: Gregory80 » 26 wrz 2013, 22:24

pawcio pisze:Pytanie do znawców lokalnych. Czy po Skoroszewskiej coś większego niż 10m przejedzie?
Witam

Nie ma problemu, ulica Skoroszewska jest przygotowana do prowadzenia komunikacji autobusowej technicznie.

Myślę że w ciągu ulicy Skoroszewskiej od ul. Dzieci Warszawy do ul. Starodęby bez problemu może być obsłużona nawet przez przegubowce MAN i Solarisy oraz Mercedesy
Pozdrawiam
Grzegorz Busłowski

reserved
Posty: 14766
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 26 wrz 2013, 22:25

A tam nie ma już samochodów na poboczach? Nie wiem czy dobrze pamiętam ale tam chyba spora część ulicy była zastawiona. A może się mylę... :-k

Gregory80
Posty: 25
Rejestracja: 19 wrz 2013, 7:42
Lokalizacja: Warszawa/Serock

Post autor: Gregory80 » 26 wrz 2013, 22:39

reserved pisze:A tam nie ma już samochodów na poboczach? Nie wiem czy dobrze pamiętam ale tam chyba spora część ulicy była zastawiona. A może się mylę... :-k
A to dlatego ze ulica została niedawno otwarta ok. 1 miesiąca temu.
Ludzie nie mogą obecnie się zbytnio przystosować, mimo ustawionych odpowiednich znaków pionowych (kiedyś była to ulica ślepa w kierunku ulicy Starodęby)

Straż Miejska wielokrotnie była informowana o tym problemie i blokadzie jednego z pasa ruchu.

W założeniach projektowych ulicy Skoroszewskiej przy skrzyżowaniu z ulicą Starodęby w kierunku ulicy Prystora została wybudowana zatoka autobusowa o długości peronu przystankowego 40mb.
Według ZTM-u zapewni to zakrańcowanie w tym miejscu jednej z linii zapewne 207 ale być może innej. Pozostałe będą przelotowe przez ten przystanek.

Pozostał do wybudowania a raczej przebudowy jeszcze jeden odcinek tej ulicy od ul. Prystora do wysokości sklepu Biedronka budynek 5A.
Spowoduje to, że cała ulica będzie miała odpowiednia konstrukcję, nośność oraz nawierzchnię asfaltową


W dniu jutrzejszym jeżeli się uda (wymaga jeszcze drobnych dopracowań) zaprezentuje koncepcję układu komunikacyjnego Dzielnicy Ursus, która powstała w Urzędzie.
Pozdrawiam
Grzegorz Busłowski

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 26 wrz 2013, 22:40

emyl pisze:3. M1?
Nie, centrum jako punkt docelowy. Do metra przez WZ będzie szybciej.

I ogólnie: jasne, że można się przesiąść, pisałem o tym.
cristle pisze:kilka szczytowych kursów skróconych do URSUSA NIEDŹWIADKA z zachowaniem rodzaju taboru.
Ale to już byłoby dołożenie kursów :>
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26936
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 26 wrz 2013, 22:51

reserved pisze:Ta linia jest często wybierana w różnych relacjach. Ludzie nią dość sporo jeżdżą. Ja będę się upierał, że jedynym obecnie jej problemem jest to, że rzadko jeździ
Niestety, jej kolejnym problemem jest kompletna niepunktualność. Sorry, w wakacje 10 w plecy z miasta po południu już na Kasprzaka to nie było ŻADNE zaskoczenie (któregoś razu serio poszedłem na nią z założeniem że się spóźni nawet, co mi się z reguły jednak nie zdarza).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

reserved
Posty: 14766
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 26 wrz 2013, 23:03

Bez przesady. Czasem się spóźnia i zgadzam się, że planować podróży pod nią nie warto jeśli mamy się przesiadać. Sam często wolę jechać z przesiadkami ale nie czekać długo na autobus. Niemniej czasem tak bywało, że wracałem skądś i nie chciało mi się kompletnie nic i stwierdziłem, że zaczekam na tę linię ale wygodnie sobie bezpośrednio dojadę. I w 95% autobus przyjeżdżał w granicach +3/-3. Nawet Grodzio.

rudy
Posty: 1816
Rejestracja: 21 maja 2007, 12:26
Lokalizacja: Skorosze

Post autor: rudy » 27 wrz 2013, 7:33

Gregory80 pisze:
pawcio pisze:Pytanie do znawców lokalnych. Czy po Skoroszewskiej coś większego niż 10m przejedzie?
Witam

Nie ma problemu, ulica Skoroszewska jest przygotowana do prowadzenia komunikacji autobusowej technicznie.

Myślę że w ciągu ulicy Skoroszewskiej od ul. Dzieci Warszawy do ul. Starodęby bez problemu może być obsłużona nawet przez przegubowce MAN i Solarisy oraz Mercedesy
Nie, moim zdaniem max 12-metrowe mogłyby jeździć Skoroszewską.
Gregorego80 chyba fantazja za bardzo poniosła z tymi przegubami.
Pozdrawiam

Gregory80
Posty: 25
Rejestracja: 19 wrz 2013, 7:42
Lokalizacja: Warszawa/Serock

Post autor: Gregory80 » 27 wrz 2013, 7:44

rudy pisze:
Gregory80 pisze: Witam

Nie ma problemu, ulica Skoroszewska jest przygotowana do prowadzenia komunikacji autobusowej technicznie.

Myślę że w ciągu ulicy Skoroszewskiej od ul. Dzieci Warszawy do ul. Starodęby bez problemu może być obsłużona nawet przez przegubowce MAN i Solarisy oraz Mercedesy
Nie, moim zdaniem max 12-metrowe mogłyby jeździć Skoroszewską.
Gregorego80 chyba fantazja za bardzo poniosła z tymi przegubami.
Witam

Niestety nie zgadzam sie z tą wypowiedzią.

Wiem jak był uzgadniany projekt z ZTM i jakie parametry techniczne posiada ulica (odpowiednie łuki poziome wymagane przez ZTM).
Ogólnie prawie cała ulica jest przystosowana do puszczenia pojazdów wielkogabarytowych, a wynika to z tego że do przebudowy pozostał odcinek Prystora - Biedronka i jeden łuk kołowy na skrzyzowaniu Dzieci Warszawy/Skoroszewska, który musi być dostosowany do odpowiednich parametrów technicznych min promień 12 m.
Pozdrawiam
Grzegorz Busłowski

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10155
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23

Post autor: JacekM » 27 wrz 2013, 9:24

rudy pisze:Nie, moim zdaniem max 12-metrowe mogłyby jeździć Skoroszewską.

Gregorego80 chyba fantazja za bardzo poniosła z tymi przegubami.
Ale przecież chyba generalnie jest tak, że jak przejdzie gniot, to przejdzie i U18? Ewentualnie z deskorolką może być problem...
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

ODPOWIEDZ