Informacja pasażerska i oznaczenia linii kolejowych w WWK
Moderator: JacekM
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26853
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Jednostka 1939 bez info zupełnie: wyświetlacze wygaszone, tablic analogowych brak... To tak ma byc?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Komunikaty SIP na dworcu Warszawa Wschodnia odnośnie SKM S1 z Otwocka do Pruszkowa, nr poc. 504222 (5:53/5:56) wciąż widoczne na monitorach w samo południe, z opisami, na zmianę "205 minut opóźnienia..." i "nadjeżdżający..."
Co do wyświetlaczy na EZT (to raczej chyba wątek taborowy), wczoraj jeździł też jeszcze inny EN57 z ręcznie napisaną tabliczką - ponadto kierownik pociągu musiał przez radio zwrócić uwagę kogoś w "grzybku", że przy krawędzi peronu wyświetla się KM zupełnie innej relacji..
Co do wyświetlaczy na EZT (to raczej chyba wątek taborowy), wczoraj jeździł też jeszcze inny EN57 z ręcznie napisaną tabliczką - ponadto kierownik pociągu musiał przez radio zwrócić uwagę kogoś w "grzybku", że przy krawędzi peronu wyświetla się KM zupełnie innej relacji..
Prawdopodobnie Warszawa Śródmieście będzie miała system na wzór tego ze Stadionu.
http://pkpsa.pl/pkpsa/przetargi/przetarg-70.html
http://pkpsa.pl/pkpsa/przetargi/przetar ... szenie.pdf
http://pkpsa.pl/pkpsa/przetargi/przetarg-70/02.SIWZ.pdf
http://pkpsa.pl/pkpsa/przetargi/przetar ... na-SID.pdf
Wiecie doskonale jak działa?
http://pkpsa.pl/pkpsa/przetargi/przetarg-70.html
http://pkpsa.pl/pkpsa/przetargi/przetar ... szenie.pdf
http://pkpsa.pl/pkpsa/przetargi/przetarg-70/02.SIWZ.pdf
http://pkpsa.pl/pkpsa/przetargi/przetar ... na-SID.pdf
Wiecie doskonale jak działa?
O nie Po co?! Przecież ten system który jest, mimo że leciwy, doskonale działa (zwłaszcza w porównaniu do Wschodniej i Zachodniej). To nie lepiej zająć się Powiślem i Ochotą, gdzie oprócz rozkładu i sporadycznych zapowiedzi przez megafon nic nie ma?...Pamar pisze:Prawdopodobnie Warszawa Śródmieście będzie miała system na wzór tego ze Stadionu.
No właśnie - na PFU wygrała firma:
http://pkpsa.pl/pkpsa/przetargi/przetar ... na-SID.pdf
Może oni zatrudnią tego samego programistę, co stworzył obecny SIP.
http://pkpsa.pl/pkpsa/przetargi/przetar ... na-SID.pdf
Może oni zatrudnią tego samego programistę, co stworzył obecny SIP.
To jest jeszcze bardziej skomplikowane - w tej chwili warszawską część podmiejską obsługują KM, które zakupiły obecny SIP na Śródmieściu, ale bez klapek (komputer z oprogramowaniem), same klapki i same głośniki należą do TK Telekom. Dworzec Warszawa Śródmieście należy administracyjnie do PKP OGN (Oddział Gospodarki Nieruchomościami) i dlatego PKP S.A. musiały ogłosić przetarg. Osobom obsługującym SIP na Wschodniej, Zachodniej i Śródmieściu, nakazano się przyjmować na nowych warunkach do PKP PLK (CV, badania lekarskie, itd.) i z umową tylko na rok. Będzie jeszcze przetarg na same tablice (takie jak na Stadionie).
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27432
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Wczoraj byłem na spotkaniu, na którym przedstawiciele KM i SKM szacowali procent osób wsiadających ze środka na 70-80% i podawali to jako jedną z głównych przyczyn wydłużających się postojów (=obniżenia przepustowości linii średnicowej).BJ pisze:Nie jest ich aż tak wiele więcej niż tych z bocznych peronów.MichalJ pisze:
Poza tym pekap powinien w końcu przyjąć do wiadomości, że ludzie wsiadają ze środkowego peronu.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?