Informacja pasażerska i oznaczenia linii kolejowych w WWK

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27432
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 09 wrz 2013, 22:24

http://www.plk-sa.pl/fileadmin/PDF/ofer ... szawa..pdf

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Zakład Linii Kolejowych w Warszawie
Ogłasza nabór na stanowisko pracy: operator Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej (SDIP)

:kekeke:
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Pamar
Posty: 104
Rejestracja: 10 cze 2011, 11:13

Post autor: Pamar » 10 wrz 2013, 6:11

Kto się zgłosi?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26853
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 25 wrz 2013, 6:03

Jednostka 1939 bez info zupełnie: wyświetlacze wygaszone, tablic analogowych brak... To tak ma byc?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 25 wrz 2013, 7:49

Nie pierwsza i nie ostatnia :neutral:

Jacek Z.
Posty: 1873
Rejestracja: 05 sie 2012, 22:14

Post autor: Jacek Z. » 25 wrz 2013, 14:50

Komunikaty SIP na dworcu Warszawa Wschodnia odnośnie SKM S1 z Otwocka do Pruszkowa, nr poc. 504222 (5:53/5:56) wciąż widoczne na monitorach w samo południe, z opisami, na zmianę "205 minut opóźnienia..." i "nadjeżdżający..."

Co do wyświetlaczy na EZT (to raczej chyba wątek taborowy), wczoraj jeździł też jeszcze inny EN57 z ręcznie napisaną tabliczką - ponadto kierownik pociągu musiał przez radio zwrócić uwagę kogoś w "grzybku", że przy krawędzi peronu wyświetla się KM zupełnie innej relacji..

Pamar
Posty: 104
Rejestracja: 10 cze 2011, 11:13

Post autor: Pamar » 12 paź 2013, 9:38


Jacek Z.
Posty: 1873
Rejestracja: 05 sie 2012, 22:14

Post autor: Jacek Z. » 12 paź 2013, 10:23

Pamar pisze:Prawdopodobnie Warszawa Śródmieście będzie miała system na wzór tego ze Stadionu.
O nie :sad: Po co?! Przecież ten system który jest, mimo że leciwy, doskonale działa (zwłaszcza w porównaniu do Wschodniej i Zachodniej). To nie lepiej zająć się Powiślem i Ochotą, gdzie oprócz rozkładu i sporadycznych zapowiedzi przez megafon nic nie ma?...

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 12 paź 2013, 10:38

To na razie tylko przetarg na PFU. Wykonawstwo (producent systemu) będzie ważniejszy. A do tego daleko jeszcze.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 12 paź 2013, 10:55

Powinien być wspólny system dla WC i WŚ. Bez tego to są wyrzucone pieniądze.

Poza tym pekap powinien w końcu przyjąć do wiadomości, że ludzie wsiadają ze środkowego peronu.

Pamar
Posty: 104
Rejestracja: 10 cze 2011, 11:13

Post autor: Pamar » 12 paź 2013, 11:27

No właśnie - na PFU wygrała firma:
http://pkpsa.pl/pkpsa/przetargi/przetar ... na-SID.pdf
Może oni zatrudnią tego samego programistę, co stworzył obecny SIP.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 12 paź 2013, 11:41

Sto spółek, a jak co do czego, to klapkami na WŚ zajmuje się PKP jako takie?

Pamar
Posty: 104
Rejestracja: 10 cze 2011, 11:13

Post autor: Pamar » 12 paź 2013, 11:58

To jest jeszcze bardziej skomplikowane - w tej chwili warszawską część podmiejską obsługują KM, które zakupiły obecny SIP na Śródmieściu, ale bez klapek (komputer z oprogramowaniem), same klapki i same głośniki należą do TK Telekom. Dworzec Warszawa Śródmieście należy administracyjnie do PKP OGN (Oddział Gospodarki Nieruchomościami) i dlatego PKP S.A. musiały ogłosić przetarg. Osobom obsługującym SIP na Wschodniej, Zachodniej i Śródmieściu, nakazano się przyjmować na nowych warunkach do PKP PLK (CV, badania lekarskie, itd.) i z umową tylko na rok. Będzie jeszcze przetarg na same tablice (takie jak na Stadionie).

Jacek Z.
Posty: 1873
Rejestracja: 05 sie 2012, 22:14

Post autor: Jacek Z. » 12 paź 2013, 13:02

Nie jestem miłośnikiem radiowej Trójki, ale cała ta organizacyjna paranoja (jak nie wiadomo o co chodzi, chodzi o pieniądze...) przypomina mi pewien skecz z "Powtórce z rozrywki", w którym w ramach podziału PKP na spółki wydzielono m.in. PKP Rozkłady Jazdy - Odjazdy i PKP Rozkłady Jazdy - Przyjazdy :D

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 16 paź 2013, 8:38

MichalJ pisze:
Poza tym pekap powinien w końcu przyjąć do wiadomości, że ludzie wsiadają ze środkowego peronu.
Nie jest ich aż tak wiele więcej niż tych z bocznych peronów. Poza tym takie "przyjęcie do wiadomości" co by dało? Może zawieszenie wyświetlaczy.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27432
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 16 paź 2013, 8:45

BJ pisze:
MichalJ pisze:
Poza tym pekap powinien w końcu przyjąć do wiadomości, że ludzie wsiadają ze środkowego peronu.
Nie jest ich aż tak wiele więcej niż tych z bocznych peronów.
Wczoraj byłem na spotkaniu, na którym przedstawiciele KM i SKM szacowali procent osób wsiadających ze środka na 70-80% i podawali to jako jedną z głównych przyczyn wydłużających się postojów (=obniżenia przepustowości linii średnicowej).
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

ODPOWIEDZ