Tramwaje dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26840
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 25 paź 2013, 17:38

Osiemdziesiat, jak rozumiem, wliczajac sklady jednowagonowe?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Autobus Czerwon
Posty: 4116
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 25 paź 2013, 19:16

Tak, o ile dobrze pamiętam solówka też może być nazywana składem.


Autobus Czerwon
Posty: 4116
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 26 paź 2013, 17:37

No i bardzo dobrze. Dzięki unifikacji taboru, koszta będą mniejsze.

mobil one
Posty: 2482
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:23
Lokalizacja: właściwa
Kontakt:

Post autor: mobil one » 26 paź 2013, 19:38

"Koszta będą mniejsze".ROTFL. Awaryjnego,często prototypowego taboru...Jasne !
Linia 155: 1966-2011

155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)

WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.

Autobus Czerwon
Posty: 4116
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 26 paź 2013, 20:20

Jak mamy jeździć sprawdzonym i nieawaryjnym taborem, to może do końca świata jeździjmy parówkami i akwariami?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25381
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 26 paź 2013, 20:25

Żeby one jeszcze bezawaryjne były. Przez lata Żoliborz z tytułu masy parówek na stanie miał niższe progi awaryjności do porównań między zakładami.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Michal
Posty: 38
Rejestracja: 15 cze 2012, 21:16
Lokalizacja: Wola

Post autor: Michal » 26 paź 2013, 20:54

Mnie ciekawi, czy TW mogą jeszcze zmienić wygląd Jazza na ten, który został zaprezentowany na samym początku.

mobil one
Posty: 2482
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:23
Lokalizacja: właściwa
Kontakt:

Post autor: mobil one » 26 paź 2013, 21:11

Autobus Czerwon pisze:Jak mamy jeździć sprawdzonym i nieawaryjnym taborem, to może do końca świata jeździjmy parówkami i akwariami?
O Siemensach i AEG-ach kiedykolwiek słyszałeś ?!
Linia 155: 1966-2011

155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)

WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 26 paź 2013, 22:01

mobil one pisze:
Autobus Czerwon pisze:Jak mamy jeździć sprawdzonym i nieawaryjnym taborem, to może do końca świata jeździjmy parówkami i akwariami?
O Siemensach i AEG-ach kiedykolwiek słyszałeś ?!
Zdaje się, że te pierwsze mamy w metrze i jak najbardziej się psują. I to wcale nie dlatego że bubel czy coś. Tak po prostu na początku być musi.
noidea

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7685
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 26 paź 2013, 22:21

mobil one pisze:Awaryjnego,często prototypowego taboru...Jasne !
Możesz rozwinąć myśl? Masz na to jakieś dowody?
Michal pisze:Mnie ciekawi, czy TW mogą jeszcze zmienić wygląd Jazza na ten, który został zaprezentowany na samym początku.
Żadnych marzeń panowie.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
Filip7370
Posty: 517
Rejestracja: 01 lis 2006, 14:01
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Filip7370 » 26 paź 2013, 23:15

Ja się cieszę, po prsotu nie mogę się doczekać tych Jazzów, bardzo mi się podoba ten front.
Na zawsze w mojej pamięci Jelcz M180/Volvo B10MA/Steyr SG18 MZA #7370 1993-2009 :rip:
Już każdy powiedział to co wiedział, trzy razy wysłuchał dobrze mnie. Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest.
Moje życie jest jak beczka, tylko nie wiem czy śmiechu czy prochu.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26840
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 27 paź 2013, 14:23

Siemens bezaearyjny? Proponuję poczytać np o wiedeńskich problemach z ulfem - gotowość ledwo 50% przekracza. Ja wiem, dla fana PRL to sporo, ale porównać się jednak z żadnym produktem tramwajowym pesy nie da.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

TLG
Posty: 5895
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 27 paź 2013, 17:27

Glonojad pisze:Siemens bezaearyjny?
Ja bym wręcz zaczął od wielkiej wpadki konstrukcyjnej z Combino, która dotknęła także Poznań
15/12/2005-12/7/2019

Michal
Posty: 38
Rejestracja: 15 cze 2012, 21:16
Lokalizacja: Wola

Post autor: Michal » 27 paź 2013, 20:27

MisiekK pisze:
Michal pisze:Mnie ciekawi, czy TW mogą jeszcze zmienić wygląd Jazza na ten, który został zaprezentowany na samym początku.
Żadnych marzeń panowie.
Na szczęście nie do końca http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34 ... LokWarsTxt

ODPOWIEDZ