Tramwaje dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26840
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Osiemdziesiat, jak rozumiem, wliczajac sklady jednowagonowe?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 4116
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Tak, o ile dobrze pamiętam solówka też może być nazywana składem.
-
- Posty: 4116
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
No i bardzo dobrze. Dzięki unifikacji taboru, koszta będą mniejsze.
"Koszta będą mniejsze".ROTFL. Awaryjnego,często prototypowego taboru...Jasne !
Linia 155: 1966-2011
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
-
- Posty: 4116
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Jak mamy jeździć sprawdzonym i nieawaryjnym taborem, to może do końca świata jeździjmy parówkami i akwariami?
Żeby one jeszcze bezawaryjne były. Przez lata Żoliborz z tytułu masy parówek na stanie miał niższe progi awaryjności do porównań między zakładami.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Mnie ciekawi, czy TW mogą jeszcze zmienić wygląd Jazza na ten, który został zaprezentowany na samym początku.
O Siemensach i AEG-ach kiedykolwiek słyszałeś ?!Autobus Czerwon pisze:Jak mamy jeździć sprawdzonym i nieawaryjnym taborem, to może do końca świata jeździjmy parówkami i akwariami?
Linia 155: 1966-2011
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
Zdaje się, że te pierwsze mamy w metrze i jak najbardziej się psują. I to wcale nie dlatego że bubel czy coś. Tak po prostu na początku być musi.mobil one pisze:O Siemensach i AEG-ach kiedykolwiek słyszałeś ?!Autobus Czerwon pisze:Jak mamy jeździć sprawdzonym i nieawaryjnym taborem, to może do końca świata jeździjmy parówkami i akwariami?
noidea
Możesz rozwinąć myśl? Masz na to jakieś dowody?mobil one pisze:Awaryjnego,często prototypowego taboru...Jasne !
Żadnych marzeń panowie.Michal pisze:Mnie ciekawi, czy TW mogą jeszcze zmienić wygląd Jazza na ten, który został zaprezentowany na samym początku.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Ja się cieszę, po prsotu nie mogę się doczekać tych Jazzów, bardzo mi się podoba ten front.
Na zawsze w mojej pamięci Jelcz M180/Volvo B10MA/Steyr SG18 MZA #7370 1993-2009
Już każdy powiedział to co wiedział, trzy razy wysłuchał dobrze mnie. Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest.
Moje życie jest jak beczka, tylko nie wiem czy śmiechu czy prochu.
Już każdy powiedział to co wiedział, trzy razy wysłuchał dobrze mnie. Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest.
Moje życie jest jak beczka, tylko nie wiem czy śmiechu czy prochu.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26840
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Siemens bezaearyjny? Proponuję poczytać np o wiedeńskich problemach z ulfem - gotowość ledwo 50% przekracza. Ja wiem, dla fana PRL to sporo, ale porównać się jednak z żadnym produktem tramwajowym pesy nie da.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Ja bym wręcz zaczął od wielkiej wpadki konstrukcyjnej z Combino, która dotknęła także PoznańGlonojad pisze:Siemens bezaearyjny?
15/12/2005-12/7/2019
Na szczęście nie do końca http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34 ... LokWarsTxtMisiekK pisze:Żadnych marzeń panowie.Michal pisze:Mnie ciekawi, czy TW mogą jeszcze zmienić wygląd Jazza na ten, który został zaprezentowany na samym początku.