Flixbus (d. PolskiBus)
Moderator: JacekM
- R-9 Chełmska
- Posty: 7770
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
To też będzie, przez Poznań i Gorzów.
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Skąd to konkretnie wiadomo? Czy to zwykłe "gdybanie"?R-9 Chełmska pisze:To też będzie, przez Poznań i Gorzów.
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
- R-9 Chełmska
- Posty: 7770
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
Otwarcie bazy i nowe trasy, do Krakowa, Berlina i Gdańska. No chyba, że jeszcze coś skrywają cwaniaczki
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Coś tam o trasie Wro-Gda wypłynęło już w necie: http://www.loter.pl/polskibus-wroclaw-p ... zcz-gdansk
Czas przejazdu nie powala, częstotliwość (w zasadzie) też nie... PB tylko ceną może walczyć z koleją na tej trasie.
Czas przejazdu nie powala, częstotliwość (w zasadzie) też nie... PB tylko ceną może walczyć z koleją na tej trasie.
Niezły jest ten artykuł. Kurs o 12 jedzie 35 minut, większość nie jedzie 8:35, a mimo to jest napisane, ze tyle jedzie. Fakt ze w jedna stronę sie dało razem napisac a w druga juz nie - pomine.person pisze:Coś tam o trasie Wro-Gda wypłynęło już w necie: http://www.loter.pl/polskibus-wroclaw-p ... zcz-gdansk
Czas przejazdu nie powala, częstotliwość (w zasadzie) też nie... PB tylko ceną może walczyć z koleją na tej trasie.
ŁK
No i ogłoszono nową bazę we Wroclawiu.
Nowe trasy to Gdańsk-Bydgoszcz-Poznań-Wroclaw-Praga 3x dziennie
Wroclaw-Kraków-Rzeszow 9 razy dziennie
Wroclaw- Katowice 10x dziennie,
Berlin-Wrocław-Opole-Katowice-Krakow-Zakopane 3x
No a dla Warszawy zmienia się to że liczba połaczeń z Wroclawiem zrownuje się z połaczeniami z Gdańskiem. Teraz do Wroclawia będzie aż 15 kursow dziennie i tabor zmienia się na Astromegi co oprócz zwiększenia podazy oznacza także poczęstunek.
Nowe trasy to Gdańsk-Bydgoszcz-Poznań-Wroclaw-Praga 3x dziennie
Wroclaw-Kraków-Rzeszow 9 razy dziennie
Wroclaw- Katowice 10x dziennie,
Berlin-Wrocław-Opole-Katowice-Krakow-Zakopane 3x
No a dla Warszawy zmienia się to że liczba połaczeń z Wroclawiem zrownuje się z połaczeniami z Gdańskiem. Teraz do Wroclawia będzie aż 15 kursow dziennie i tabor zmienia się na Astromegi co oprócz zwiększenia podazy oznacza także poczęstunek.
Już pojawiły się nowe rozkłady jazdy:
Gdańsk – Bydgoszcz – Poznań - Wrocław – Praga 2+1 pary połączeń
Wrocław – Kraków 9 par w takcie co 2 godziny, czas jazdy 3:10. Najszybszy pociąg na tej trasie 5:10...
Wrocław – Rzeszów 2 pary, czas 6:25 vs pociągu bezpośredniego brak...
Wrocław – Katowice (to są osobne połączenia, to nie jest autobus do Krakowa stający w Katowicach) 10 par w takcie co 2h
Berlin – Wrocław – Opole – Katowice – Kraków – Zakopane 3 kursy
Bilety na grudzień na Wrocław - Katowice jeszcze niedostępne, Wrocław - Kraków za złotówkę.
Ale nowa mapka połączeń już jest. Najbardziej cieszy coraz mniejsza warszawocentryczność sieci.
Gdańsk – Bydgoszcz – Poznań - Wrocław – Praga 2+1 pary połączeń
Wrocław – Kraków 9 par w takcie co 2 godziny, czas jazdy 3:10. Najszybszy pociąg na tej trasie 5:10...
Wrocław – Rzeszów 2 pary, czas 6:25 vs pociągu bezpośredniego brak...
Wrocław – Katowice (to są osobne połączenia, to nie jest autobus do Krakowa stający w Katowicach) 10 par w takcie co 2h
Berlin – Wrocław – Opole – Katowice – Kraków – Zakopane 3 kursy
Bilety na grudzień na Wrocław - Katowice jeszcze niedostępne, Wrocław - Kraków za złotówkę.
Ale nowa mapka połączeń już jest. Najbardziej cieszy coraz mniejsza warszawocentryczność sieci.
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
- vernalisadonis
- Posty: 3098
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
To jest dobre połączenie, bo jak pamiętam to Wrocław nie ma bezpośredniego połączenia kolejowego z Zakopanem.Rosa pisze:Berlin – Wrocław – Opole – Katowice – Kraków – Zakopane 3 kursy
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Słyszałem, że w PolskimBusie kierowcy podczas szkoleń są szczególnie uczulani na to, że sygnalizacja świetlna ma być dla nich świętością, ale ten to chyba trochę przesadził, stojąc przed zepsutymi światłami w Wólce Kosowskiej przez 120 minut (według relacji pasażerów) lub przez 80 minut (według relacji przewoźnika): http://radom.gazeta.pl/radom/1,48201,15 ... rzeba.html . Co więcej, początkowo podobno odmawiał nawet zjechania z drogi na polecenie policji: "Policjant nakazał kierowcy zjechanie w zatoczkę przystankową za skrzyżowaniem i co najlepsze, kierowca początkowo wykonania polecenia odmówił, tłumacząc się... czerwonym światłem!".
Ciekawa sprawa, więcej mówi, niż wyjaśnia, a ja zwracam uwagę na ten fragment:
"Skoro sygnalizator przez dłuższy czas się nie zmieniał mógł dojść do wniosku, że jest on zepsuty. Jeśli widział, że inne pojazdy z zachowaniem wszelkich środków ostrożności pokonują skrzyżowanie także mógł spróbować je przejechać. - Myślę, że w takiej sytuacji podobnie jak inni, nie otrzymałby mandatu - mówi oficer prasowy "
Z jednej strony to rozsądne, ale z drugiej już widzę tabun cwaniaczków, dla których już 90 sekund jest wystarczającym dowodem na zepsucie się sygnalizacji, co może stwarzać jednak pewne zagrożenie.
"Skoro sygnalizator przez dłuższy czas się nie zmieniał mógł dojść do wniosku, że jest on zepsuty. Jeśli widział, że inne pojazdy z zachowaniem wszelkich środków ostrożności pokonują skrzyżowanie także mógł spróbować je przejechać. - Myślę, że w takiej sytuacji podobnie jak inni, nie otrzymałby mandatu - mówi oficer prasowy "
Z jednej strony to rozsądne, ale z drugiej już widzę tabun cwaniaczków, dla których już 90 sekund jest wystarczającym dowodem na zepsucie się sygnalizacji, co może stwarzać jednak pewne zagrożenie.
Popatrz, jaka franca!
- vernalisadonis
- Posty: 3098
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Szkoda tylko, że nic nie zrobił. Mógł przynajmniej zadzwonić na policję lub skontaktować się z firmą. To że nie przejechał na czerwonym świetle to uważam za słuszne, bo jakby coś się stało on będzie odpowiadać.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej