Czasy przejazdu

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 12 lis 2013, 15:17

Adam G pisze:Podjazdy pod Stalową powinno się zlikwidować - kiedyś chyba nagram anonimowy filmik i wyślę do mediów, jak kilkaset metrów trzeba jechać po prąd, ryzykując że zza autobusów stojących w korku do zjazdu wyjdzie pieszy, lub że nagle przed nosem wyrośnie nam jadący prawidłowo samochód. Niech zwiąchole z R-13 nie przesadzają, tylko zrobią sobie spacerek do Piotra Skargi, to chyba mniej niż 5 minut...
Bliżej w jedną stronę jednak jest do Al. Solidarności. :wink: A problem z autobusami to co najwyżej jest tylko wieczorem, z rana na Stalowej jest pusto, jak autobusy wyjeżdżają z zajezdni to pojedyńczo i nikogo nie blokują, a wieczorem to zawsze możesz postać w kolejce. Taka sama sytuacja jak często kierowcy jeżdzą pod prąd przed przejazdem np. na pętlę PKP Olszynka Grochowska. Ich ryzyko, jak się im tak spieszy. Więc nie widzę powodów, żeby tych podjazdów nie było. Tym bardziej, że część kursów stamtąd zaczyna lub kończy. :wink:

radeom
Posty: 4231
Rejestracja: 22 lis 2007, 17:29

Post autor: radeom » 12 lis 2013, 16:09

ashir pisze:a wieczorem to zawsze możesz postać w kolejce
wtedy na pewno będzie o czasie :razz:

Awatar użytkownika
Janek1236
(viper1983)
Posty: 1115
Rejestracja: 24 kwie 2006, 15:28
Lokalizacja: Śródmieście/Bielany

Post autor: Janek1236 » 12 lis 2013, 16:33

ashir pisze:A kiedy nie był zmieniony, jak od wczoraj obowiazuje ta trasa objazdowa?
Nie od wczoraj. Od 4 do 8.11 trasa objazdowa obejmowała zamknięcie ul Wólczynskiej i skrzyżowania z Nocznickiego, a od 9 do 11.11 obejmowała także zamknięte skrzyżowanie z Sokratesa i to ten drugi rozkład (na dłuzszy weekend) był poprawiony.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 12 lis 2013, 17:05

Ale bartoni722 narzekał na ten weekendowy rozkład. :razz:

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 13 lis 2013, 0:56

ashir pisze:a wieczorem to zawsze możesz postać w kolejce.
Chyba sobie jaja robisz. Ale okej, daj znać gdybyś kiedyś ze mną jechał N02 - wtedy stanę i nie wypuszczę między przystankami. A ten jeden przystanek to minimum pół godziny jazdy w kolejce.
noidea

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 13 lis 2013, 5:50

Spoko, przystanek to przystanek, a korek to korek. :)

Flash8222
Posty: 7621
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 13 lis 2013, 9:49

Adam G. pisze:
ashir pisze:a wieczorem to zawsze możesz postać w kolejce.
Chyba sobie jaja robisz. Ale okej, daj znać gdybyś kiedyś ze mną jechał N02 - wtedy stanę i nie wypuszczę między przystankami. A ten jeden przystanek to minimum pół godziny jazdy w kolejce.

Swego czasu policja ustawiła się na Olszynce i wystawiała pouczenia kierowcom autobusów za jazdę pod prąd, kiedyś znowu tam się postawią i zaczną wystawiać mandaty :P

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 13 lis 2013, 16:29

Z61 to kpina. Żarcik jakiś. Jedna brygada zapierdalająca w kółko. Postoje tylko na Zbójnej Górze i to takie, że z dobrobytu zdurnieć można: 3-9 minut, jeden 15-minutowy, ale raczej wyrównawczy niż faktyczna przerwa, bo ktoś w przebłysku geniuszu władował dłuższy postój w sam środek porannego szczytu (8:20 - 8:35), więc nie ma szans na kwadrans spokoju. W praktyce jak uda się mieć te 9 minut, to jest fajnie, ale częściej się nie udaje, bo zazwyczaj jakiś pociąg się trafi i albo się stoi przed przejazdem, albo się stoi w korku spowodowanym przez stojących przed przejazdem. Miałem to cudo dzisiaj i zjedzenie czegokolwiek jest problemem.
Ewentualnie można podejrzewać ZTM o demoniczny plan: kierowcy nie damy czasu na jedzenie, to i srać nie będzie musiał, więc można te postoje ściąć jeszcze bardziej i niech zapieprza. A płyny uzupełni stojąc przed szlabanami, to mu wolno, bo przecież jedzenia podczas jazdy przepisy zakazują.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Maybach
Posty: 1551
Rejestracja: 15 gru 2005, 23:51
Lokalizacja: Praga

Post autor: Maybach » 15 lis 2013, 19:06

Coś jest nie tak z 203. Często ostatnio korzystam z tej linii, i w każdym przypadku, czy o 7 rano, czy o 13 wozy przyjeżdżają od 3 do 10 minut po czasie odjazdu z pętli. Rozumiem, że na drugim krańcu zorganizowane są postoje, ale kilka minut na wyrównanie można by było jednak na tych Młocinach zostawić.
6, 20, 23, 26, 160, 509, N03

Półtorak
Posty: 297
Rejestracja: 31 lip 2013, 22:38
Lokalizacja: Warszawa Gierka

Post autor: Półtorak » 15 lis 2013, 20:07

Szeregowy_Równoległy pisze:Z61 to kpina. Żarcik jakiś. Jedna brygada zapierdalająca w kółko. Postoje tylko na Zbójnej Górze i to takie, że z dobrobytu zdurnieć można: 3-9 minut, jeden 15-minutowy.
Widocznie Z61 była planowana pod trakcję tramwajową. Tam to norma, tylko to raczej 20-30 brygad zapierdzielających w kółko, a przerwy się zgadzają. Te dłuższe zresztą są np. przed samym zjazdem o 21.00-23.00, kiedy i tak już nie pamiętasz, że byłeś głodny, a wypoczynek w sumie niepotrzebny bo kto miał w coś walnąć, to walnął i już nie jeździ, a kto miał tego dnia szczęście, to wolałby tej ostatniej przerwy nie mieć, bo spieszno mu lecieć z radości się napić i :twisted:
4bis Stalowa - Woronicza

Georg
Posty: 6017
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 15 lis 2013, 20:14

Dlaczego na odcinek BEMOWO-RATUSZ - KONARSKIEGO linie zwykłe mają 1 minutę, a jedyna linia przyspieszona - 523 w godzinach 6:30-10 już 2 minuty? Co ciekawe rozkłady linii zwykłych są sprzed 2.09, na którego jest datowany rozkład 523 i po. Przed to choćby 154 (1.09) a po - 109 (11.10.). A podobno, jak pisał wielokrotnie Pawcio, BUSMAN ma ustalone jednakowe czasy przejazdu między przystankami dla wszystkich linii.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 15 lis 2013, 20:15

Maybach pisze:Coś jest nie tak z 203. Często ostatnio korzystam z tej linii, i w każdym przypadku, czy o 7 rano, czy o 13 wozy przyjeżdżają od 3 do 10 minut po czasie odjazdu z pętli. Rozumiem, że na drugim krańcu zorganizowane są postoje, ale kilka minut na wyrównanie można by było jednak na tych Młocinach zostawić.
Rozumiem, że Młociny sterują? ;p
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

drobert
Posty: 1425
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 16 lis 2013, 15:13

Różne czasy przejazdów są też pomiędzy Parkiem Praskim a Starym Miastem. Tramwaj ma 2 minuty a autobus ma 3 minuty i nie raz ciągnąłem się za 190 czy 160 po trambupasie.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 16 lis 2013, 15:38

122 w DS jest spaprane. W sposób absolutnie przepisowy i nawet nie wymagający szczególnej dynamiki lądowałem dziś na krańcach miedzy +3 a +5. A człowiek, który ustalił czas między Ogrodami Działkowymi Bemowo a Wrocławską powinien zmienić pracę. Nie wiem, może sprzedaż odkurzaczy albo coś innego, o czym nie ma pojęcia, ale można to robić nie irytując dość licznej grupy osób korzystających z komunikacji miejskiej? A potem wcale nie jest lepiej. Widawska - Orlich Gniazd dwie minuty. Orlich Gniazd - Radiowa? No dwie, bo mniej się pewnie, psiamać, nie da. No i na koniec: Narwik - OSG. Dwie minuty. Może, kurde, pięć od razu? Bo kiedyś tam było tłoczno? Naprawdę nie można uwzględnić w rozkładzie wypasionego ronda, które upłynniło ruch i zlikwidowało jakiekolwiek zatory w DS? Przewoźnik musi osobnym pismem poinformować, że u zbiegu Lazurowej i Górczewskiej powstało rondo, zmieniła się organizacja ruchu i korki występują rzadziej oraz są znacznie mniej dotkliwe? Ale nie, lepiej nic nie ruszać a potem NR ustawić, żeby łapał.
I jeszcze jedno: 122 w DS między pierwszym półkursem, który wykonałem (4:49 z Barszczewskiej) a ostatnim w tym samym kierunku, który wykonałem (10:43 z Barszczewskiej) jest cała minuta różnicy. No do cholery, skoro w części wydłużonej jest za dużo czasu, to o ile minut za dużo jest jeszcze w nocy, kiedy wiezie się pięć osób na cały półkurs, kiedy część sygnalizacji jest wyłączona, a przystanki zalicza się błyskając ciepłym guzikiem? To musi fajnie wyglądać: ciemno, noc, pusto i autobus jadący z prędkością 25km/h, bo inaczej przyspieszenie przekroczy granice przyzwoitości. A ta minuta została dołożona, uwaga, między Kocjana a Fortem Blizne. Reszta bez zmian. Jak ta komunikacja ma być w jakikolwiek sposób atrakcyjna? Że można się wyspać?
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Matrix2441
Posty: 1885
Rejestracja: 08 lip 2010, 17:27

Post autor: Matrix2441 » 16 lis 2013, 15:58

Może to są jakieś przymiarki pod Grodzia... 8-(

Zablokowany