Co prawda 21 września był już dawno, niemniej jednak po treści swojego posta wnioskuję, że jechałem 14WE (bo miałem czas, żeby się przyjrzeć podczas wsiadania/wysiadania) i Elfa widziałem przez okno podczas mijania. Nic sobie za jego numer obciąć jednak nie dam, bo teraz już nie pamiętam. W sumie musiałem coś widzieć, bo inaczej napisałbym, że po prostu śmiga Elf na którymś obiegu. Zważywszy na treść newsa, pewien teraz nie jestem, być może źle zapamiętałem.Jacek Z. pisze:Pesa naprawi uszkodzonego Elfa SKMplunio7 pisze:Wygląda na to, że 14WE na stałe zadomowiło się na S9, bo dzisiaj 107+108 na 93 jeździ. Do tego 409 na którymś innym.
Hm, Twój post z 21.09., info na KK z wczoraj, na pewno wtedy to był 409?...
Obiegi i obsługa połączeń SKM
Moderator: JacekM
Spokojnie, niczego nikomu nie chciałem ujmować z honorów, próbowałem jedynie ustalić fakty. Jeżeli już, to dla mnie zawsze wszelka merytoryczna aktywność Użytkowników na Forum liczy się na plus A te numerki dojrzeć wcale nie tak łatwo...
Myślałem raczej, że może był 403 i wziąłeś go za 409 - mają te same znaki szczególne
Myślałem raczej, że może był 403 i wziąłeś go za 409 - mają te same znaki szczególne
2x14WE S9 (13:10 Warszawa Gdańska Warszawa Zachodnia)
Czyżby dziś rano w ruchu dwie pary 14WE? Druga na S1 (obieg 14), ale zdaje się, że podmieniona potem przez 35WE.
Ten duet na S9 tańczy od dłuższego czasu, ostatnio parę razy w tej roli występowały 104+105. Ponadto dzisiaj i w piątek na innym obiegu 509 bodajże.
News z 20.11.2013 - z cyklu "powrót do przeszłości":
http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosc ... ladow.html
Domyślać się można, że to dofinansowanie może na trwałe usankcjonować przydział tych typów EZT do wskazanych dwóch linii (podobnie jak w przypadku 27WE, które zasadniczo przeznaczone zostały do obsługi linii lotniskowych).
Na chwilę obecną (listopad 2013) na linii S1 mamy w dni robocze 5 obiegów na 35WE i 1 obieg na 2x19WE (ze względu na trwające P3 nie jest możliwe zmontowanie drugiej pary), siódmy obieg uzupełniany tym co jest pod ręką (2x14WE, 35WE, 27WE).
Czy ktoś z Was się natomiast orientuje może, jaki jest w tej chwili założony przydział taboru do obiegów na S9?
http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosc ... ladow.html
Domyślać się można, że to dofinansowanie może na trwałe usankcjonować przydział tych typów EZT do wskazanych dwóch linii (podobnie jak w przypadku 27WE, które zasadniczo przeznaczone zostały do obsługi linii lotniskowych).
Na chwilę obecną (listopad 2013) na linii S1 mamy w dni robocze 5 obiegów na 35WE i 1 obieg na 2x19WE (ze względu na trwające P3 nie jest możliwe zmontowanie drugiej pary), siódmy obieg uzupełniany tym co jest pod ręką (2x14WE, 35WE, 27WE).
Czy ktoś z Was się natomiast orientuje może, jaki jest w tej chwili założony przydział taboru do obiegów na S9?
Wczoraj na 91 35WE #505 i 92 27WE #413?.
Niech ktoś obejrzy:
- W Legionowie 1523 Do Ciechanowa (powrót 5130) - Na mapie SKM widnieje jako 992
- Na obiegu KML z 203328/9 jeździ jakiś Elf jako 993.
- 9806 coś jako 908.
- 12320 coś jako 924.
-
W Żyrardowie o 8:53 - 919 (prawdopodobnie na 9214/5).
W Wawrze 911 i 921.
Aktualnie na MNG - 991, 994 i 995.
Na MNO - 906
W Newagu stoją 851, 852 i 853.
- W Legionowie 1523 Do Ciechanowa (powrót 5130) - Na mapie SKM widnieje jako 992
- Na obiegu KML z 203328/9 jeździ jakiś Elf jako 993.
- 9806 coś jako 908.
- 12320 coś jako 924.
-
W Żyrardowie o 8:53 - 919 (prawdopodobnie na 9214/5).
W Wawrze 911 i 921.
Aktualnie na MNG - 991, 994 i 995.
Na MNO - 906
W Newagu stoją 851, 852 i 853.
Czy powodem dla którego 14WE jeździ na S1 i na S9 jest to że 14WE muszą wyjeździć kilometry przed sprzedadzą ? Tak po za tym, SKM coś długo je sprzedaje...
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Nikt ich jakoś nie chce kupić i nie ma co się dziwić. Te jednostki mają pewne ograniczenia, to nie są EN57, które obsłużą nawet peron ziemny...
To akurat całkowicie spoza bajki KM/SKM, pewnie to "krety" - Inspiro zawiezione na inspekcje (851 dwa dni temu wynurzał się na południu Ursynowa).tomstak pisze:W Newagu stoją 851, 852 i 853.
Byłoby to korzystne dla sprzedającego, ale dosyć mało korzystne dla kupującego, czyż nie? Moim zdaniem odpowiedź brzmi: nie. Po prostu sensu nie ma, by stały bezużytecznie, gdy tym czasem mogą wypełnić luki w dostępności innego taboru.zxcvbnm pisze:Czy powodem dla którego 14WE jeździ na S1 i na S9 jest to że 14WE muszą wyjeździć kilometry przed sprzedadzą ?
BTW, nie wiem czy to prawda, ale ponoć SKM musi też mieć zawsze jeden w pełni sprawny skład w bazie na wypadek awarii...
Na chłopski rozum - tak po prostu musi być. W zasadzie nawet więcej musi być tego w rezerwie. Prawie każdego dnia jakiś skład lub dwa są na przeglądach, nie mówiąc o tym ,że co jakiś czas będą wypadać przeglądy dłuższe (P3, P4), lub choćby zwykłe awarie.
Jak wygląda obsługa S1 w nowym rozkładzie ? Dzisiaj zaważyłem 3x35WE oraz 1x27WE. Nie widziałem żadnego 19WE.
Według mapki na S1 jeździ jakiś 906.
Według mapki na S1 jeździ jakiś 906.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2