Ja obstawiam rok 2080. Przypomnijmy że parę lat temu twierdzono że modernizacja linii nr.7 rozpocznie się w 2007 i skończy się w 2013. Dziękujemy PLK za dotrzymanie obietnicy.VLnt7 pisze: Nie martw się! Jeśli PLK dotrzyma obietnicy (hehe) i jeszcze wyrobi się w wyznaczonym terminie (haha), to w 2020 może zobaczymy nowiuteńkie EZT... z drugiego przetargu PKPIC jako TLKi, które w najlepszym wypadku zatrzymają się w Otwocku przed wjazdem na świeżo zrobiony dwutor... Chyba, że PIC stwierdzi, że jednak woli Stojadłę.
Obiegi i obsługa połączeń KM
Moderator: JacekM
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
zxcvbnm pisze:Jak będę jechał na tej linii przynajmniej 90 km/h to mi chyba czołg wyrośnie na ogródku.
Jak Ci się mieszka z czołgiem w ogródku? Bo rozumiem że Ci wyrósł
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
,,Kocham'' takie bzdurne gadanie o przyśpieszonych na KM7- szkoda że autorzy tych pomysłów nie pamiętają jak skończyło się poprzednio wprowadzenie takiego pociągu. Jeździł już taki pociąg przyśpieszony na odcinku WWO - Otwock do Dęblina i hamulce na nim leciały aż miło patrzeć, pomimo że 10 minut po nim jechał zwykły Otwockzxcvbnm pisze:Taki mały ekspres nie byłby zły. Zachodnia->Centralny/Śródmieście(Godz.15:13)->WWO->Wawer->Międzylesie->Falenica->Józefów->Otwock->Stara Wieś->Celestynów->Zabieżki->Pilawa i jakieś tam stacje między Pilawą a Dęblinem. Obsługa najlepiej EN57AKM lub Push-Pull. Szkoda że KM ma wiadomo gdzie rozważanie na temat wprowadzenia połączenia przyśpieszonego.VLnt7 pisze:Kocham takie argumenty typu "bo prędkość".
Fakt: do początku modernizacji absolutnie nic na lepsze się nie zmieni. Co jednak stałoby na przeszkodzie uruchomić prawdziwe połączenie przyspieszone (już przemilczmy czym), które pomijałoby parę wiosek i 3/4 żałosnych przystaneczków pomiędzy Otwockiem a WWO, a w szczególności takie wypierdy jak Anin?
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Poprzedni przyśpieszony zaliczał wszystkie stacje, więc się nie dziwię że go usunęli, a po za tym jeździł w godzinach poza szczytowych. Ja proponuje taki na śródmieściu/centralnym o 15:13.
O co chodziło ci w "hamulce leciały aż miło patrzeć", bo ja takich sytuacji nie pamiętam ?
O co chodziło ci w "hamulce leciały aż miło patrzeć", bo ja takich sytuacji nie pamiętam ?
Niestety nie wyrósł, ale taki czołg przydał by się w pewnych celach (Wysadzenie siedziby PLK)rufio198 pisze:Jak Ci się mieszka z czołgiem w ogródku? Bo rozumiem że Ci wyrósł
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Pociągi przyspieszone na dwutorowych liniach o mieszanym ruchu to kolejna doskonała wymówka, by nie robić taktu...
A takt jest ZDECYDOWANIE ważniejszy od 5 czy nawet 10 minut oszczędności garstki pasażerów z Celestynowa czy Puław niestety, bo takt wpływa na atrakcyjność dojazdów z blizższych części aglimeracji, których jest więcej (zaludnienie, odległość model grawitacyjny).
A takt jest ZDECYDOWANIE ważniejszy od 5 czy nawet 10 minut oszczędności garstki pasażerów z Celestynowa czy Puław niestety, bo takt wpływa na atrakcyjność dojazdów z blizższych części aglimeracji, których jest więcej (zaludnienie, odległość model grawitacyjny).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Nie tylko ja nie widzę pomiędzy Olszynką, a Otwockiem prędkości rozkładowej powyżej 80km/h.rufio198 pisze:Jak Ci się mieszka z czołgiem w ogródku? Bo rozumiem że Ci wyrósłzxcvbnm pisze:Jak będę jechał na tej linii przynajmniej 90 km/h to mi chyba czołg wyrośnie na ogródku.
Ten przyśpieszony o którym piszę to jeździł w latach 90. Zatrzymywał się od WWO na Olszynce, Gocławku, Wawrze, Międzylesiu, Falenica i Otwock i dalej już na każdym p.o. i stacjach. Jeździł do Dęblina z WWO ok 15:30. A hamulce ,,samoczynnie'' spadały w Aninie, Radości i pozostałych pomijanych przystankach. W końcu po 2 czy 3 m-cach kolej wycofała się z tego pomysłu.zxcvbnm pisze:Poprzedni przyśpieszony zaliczał wszystkie stacje, więc się nie dziwię że go usunęli, a po za tym jeździł w godzinach poza szczytowych. Ja proponuje taki na śródmieściu/centralnym o 15:13.
O co chodziło ci w "hamulce leciały aż miło patrzeć", bo ja takich sytuacji nie pamiętam ?
Niestety nie wyrósł, ale taki czołg przydał by się w pewnych celach (Wysadzenie siedziby PLK)rufio198 pisze:Jak Ci się mieszka z czołgiem w ogródku? Bo rozumiem że Ci wyrósł
Jako ciekawostkę dodam że jeździł przyśpieszony w latach 90 z Otwocka do Warszawy - od Otwocka do Olszynki nie zatrzymywał się. Jeździł on w planie obecnego 21530
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Jakby chciano to można by zrobić taki przyśpieszony - akurat do Otwocka z postojami na każdej stacji, dalej na wybranych. I wilk syty i owca całaGlonojad pisze:Pociągi przyspieszone na dwutorowych liniach o mieszanym ruchu to kolejna doskonała wymówka, by nie robić taktu...
A takt jest ZDECYDOWANIE ważniejszy od 5 czy nawet 10 minut oszczędności garstki pasażerów z Celestynowa czy Puław niestety, bo takt wpływa na atrakcyjność dojazdów z blizższych części aglimeracji, których jest więcej (zaludnienie, odległość model grawitacyjny).
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Rzeczywiście za Otwockiem jest 100km/h. Problem w tym że KM rzadko jeżdżą więcej niż 80km/h na tej linii.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Skąd wiesz?
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Nic dziwnego, że go nie pamiętam. Korzystam z kolei od kiedy uruchomili S1 Otwock-WWO... Kiedy jeździły pomarańczowe kible MZPR, w ogóle nie zwracałem uwagi na kolej...rufio198 pisze:Ten przyśpieszony o którym piszę to jeździł w latach 90.
Musisz jeszcze podziękowania złożyć na ręce pani Minister Bieńkowskiej, bo przez ostatnie 5 lat jakoś nie widać parcia na tą linię. Parcia finansowego. Tu pewnie też MF pomogło, ale w mojej ocenie to im należy się większy bukiet dziękczynny (albo wieniec).zxcvbnm pisze:Ja obstawiam rok 2080. Przypomnijmy że parę lat temu twierdzono że modernizacja linii nr.7 rozpocznie się w 2007 i skończy się w 2013. Dziękujemy PLK za dotrzymanie obietnicy.VLnt7 pisze: Nie martw się! Jeśli PLK dotrzyma obietnicy (hehe) i jeszcze wyrobi się w wyznaczonym terminie (haha), to w 2020 może zobaczymy nowiuteńkie EZT... z drugiego przetargu PKPIC jako TLKi, które w najlepszym wypadku zatrzymają się w Otwocku przed wjazdem na świeżo zrobiony dwutor... Chyba, że PIC stwierdzi, że jednak woli Stojadłę.
W podziękowaniach złoże ministerstwu szczaw z nasypu kolejowego z linii nr.7.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Miedzy Pilawą i Otwockiem trzeba jechać cały czas dobrze ponad 90 bo inaczej w Otwocku jesteś później. Od Otwocka jest luźniejszy przebieg.zxcvbnm pisze:Rzeczywiście za Otwockiem jest 100km/h. Problem w tym że KM rzadko jeżdżą więcej niż 80km/h na tej linii.
Tak czy siak pasażerów z KM7 traktuje się jak bydło
A przyspieszony pociąg to konieczność!
Po za tym idiotyczne jest tłumaczenie, że dla KM7 najlepsze są stare kible, bo i tak tu się szybko nie jeździ...
A przyspieszony pociąg to konieczność!
Po za tym idiotyczne jest tłumaczenie, że dla KM7 najlepsze są stare kible, bo i tak tu się szybko nie jeździ...