Rozdysponowanie taboru

Moderatorzy: JacekM, Dantte

1000
Posty: 636
Rejestracja: 23 wrz 2006, 22:09

Post autor: 1000 » 29 lis 2013, 19:55

Być może macie lepsze informacje, ale ja słyszałem "z kręgów zbliżonych do MZA", że ostateczna decyzja co do odkurzaczy po odbudowie jeszcze nie została podjęta. Być może będzie próba ich sprzedaży, ale na pewno nie po cenie złomu. Rozważane jest też pozostawienie ich w ruchu jeszcze przez jakiś czas (jeśli tak, to z pewnością tylko na Stalowej). Na pewno w ciągu kilku, kilkunastu dni będziemy mieli okazje przekonać się.

ashir
Posty: 28024
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 29 lis 2013, 22:07

Omni-Bus podał wczoraj informacje, że z dniem jutrzejszym gnioty zmodernizowane przechodzą na stan Stalowej, SU12 na Ostrobramską, a SU18 na Kleszczową. Dziwne, bo z wyprzedzeniem, ale nie ważne. W rzeczywistości wozy po dzisiejszych zadaniach prosto ze swoich linii zjeżdżały na nową zajezdnię, a nie na Redutową. Np. po 21 na Stalową dotarł 4781 i 4833. :)

Awatar użytkownika
Kelly
Posty: 1518
Rejestracja: 14 lis 2011, 18:29

Post autor: Kelly » 29 lis 2013, 22:08

Solar z 06b/708 też zjechał na Kleszczową.

mobil one
Posty: 2482
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:23
Lokalizacja: właściwa
Kontakt:

Post autor: mobil one » 29 lis 2013, 22:10

ashir pisze:Omni-Bus podał wczoraj informacje, że z dniem jutrzejszym gnioty zmodernizowane przechodzą na stan Stalowej, SU12 na Ostrobramską, a SU18 na Kleszczową. Dziwne, bo z wyprzedzeniem, ale nie ważne. W rzeczywistości wozy po dzisiejszych zadaniach prosto ze swoich linii zjeżdżały na nową zajezdnię, a nie na Redutową. Np. po 21 na Stalową dotarł 4781 i 4833. :)
W sumie,wróciły "do macierzy" ;) patrząc po nr. taborowych...
Linia 155: 1966-2011

155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)

WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.

1000
Posty: 636
Rejestracja: 23 wrz 2006, 22:09

Post autor: 1000 » 29 lis 2013, 22:19

W sumie logiczne, że już dzisiaj do nowych zakładów zjedzie część wozów niepotrzebnych jutro na Redutowej. Na pewno to mniej skomplikowane niż organizowanie ekstra transferów.

ARTUR P
Posty: 741
Rejestracja: 15 lip 2012, 19:46

Post autor: ARTUR P » 30 lis 2013, 9:31

Piotrekbe pisze:Na R2 przyjdzie: 8821-8829, 8895-8899.
Na R4 przyjdą Jelcze po modernizacji. SU12 1800-1820 na tą chwilę zostają na R4.

Powinny tam wylądować, tym bardziej że R-4 ma wysłać solówki na 500. Aby uniknąć takich rzeczy Jelcze przegubowe -po odbudowie, powinny trafić na Stalową :!:

beni
Posty: 2754
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 30 lis 2013, 12:47

I tak po wygaszeniu R5:

R1 - solo/mini - 80 sztuk zadania dla 69 rezerwa 11 sztuk
R2 - solo/mini - 65 sztuk zadania dla 56 rezerwa 9 sztuk
R3 - solo/mini - 92 sztuki zadania dla 84 rezerwa 8 sztuk
R4 - solo/mini - 136/122 sztuk (jeśli M121M przejdą z Redutowej i zostaną na Stalowej łącznie 14 sztuk) zadania dla 106 sztuk rezerwa 30/16 sztuk

R1 - przegub/sztywniak - 238 sztuk zadania dla 203 rezerwa 35 sztuk
R2 - przegub/sztywniak - 221 sztuk zadania dla 192 rezerwa 29 sztuk
R3 - przegub/sztywniak - 234 sztuki zadania dla 205 rezerwa 29 sztuk
R4 - przegub - 206 sztuk zadania dla 183 rezerwa 23 sztuki

"zadania dla" maksymalna ilość w ciągu dnia autobusów potrzebnych do obstawienia planów w DP.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

dzidek
Posty: 7762
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 30 lis 2013, 14:19

michał1984 pisze:
beni pisze:Od grudnia 2013 r.

R-1: 312 sztuk
U12 - 35
U18 - 212
SM10 - 40
SM12 - 25

R-2: 295 sztuk
Merc - 60
N4020 - 5
N4020td - 35
U10 - 20
U12 - 45
U15 - 130

R-3: 331 sztuk
U10 - 16
U12 - 76
U15 - 35
U18 - 204

R-4: 308 SZTUK
M121 - 87
NG313 - 103
NG363 - 70
NM223 - 15
U18 - 33
Na omni-busie już inaczej 8821-8825 idą na Kleszczową,teraz kto pociska pierdoły :evil:
Radzę wziąć pod uwagę co na omni-busie. Dziś wyciągałem swój autobus stojący dosłownie przy 5 'nowych' nabytkach Kleszczowej. Przy pompach stoją 8821-8825 :)

Flash8222
Posty: 7826
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 01 gru 2013, 11:13

A teraz zaskoczę was, 7961 zjechał na R-7 i teraz tam stacjonuje :D

beni
Posty: 2754
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 01 gru 2013, 11:48

Sralis mazgalis przed chwileczką wróciłem z Redutowej.
Na placu stoją:
11 sztuk M181M - 7761, 7866, 7871, 7891, 7902, 7903, 7961, 7963, 7970, 7971, 7992
9 sztuk M121M - 4701, 4707, 4741, 4751, 4862, 4863, 4890, 4893, 4833
3 sztuki 120MM - 4290, 4348, 4435

Wszystkie wozy z kasownikami i w sumie gotowe do wyjazdu.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Awatar użytkownika
eustachu
Posty: 354
Rejestracja: 22 lip 2012, 23:06
Lokalizacja: Ursynów

Post autor: eustachu » 01 gru 2013, 12:19

beni pisze:Sralis mazgalis przed chwileczką wróciłem z Redutowej.
Na placu stoją:
11 sztuk M181M - 7761, 7866, 7871, 7891, 7902, 7903, 7961, 7963, 7970, 7971, 7992
9 sztuk M121M - 4701, 4707, 4741, 4751, 4862, 4863, 4890, 4893, 4833
3 sztuki 120MM - 4290, 4348, 4435

Wszystkie wozy z kasownikami i w sumie gotowe do wyjazdu.
Dziś parę minut po północy 7961 stał na R1.
Poszukiwane: - #A015 #A077 #1021 #1061 #1069 #4900 #8108 #8159

beni
Posty: 2754
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 01 gru 2013, 12:31

O godz. 10:30 stał na wprost bramy wjazdowej do Redutowej. Specjalnie pojechałem zobaczyć które wozy dostały status odstawione w niewiadome. Bo M121M nie zmodernizowane miały też jechać na Stalową ale zostały odstawione na Redutowej w sumie po to pojechałem sprawdzić czy faktycznie zostały. A przy okazji spisałem sobie pozostałe które stoją, więc w moim przypadku o pomyłce nie powinno być mowy. Jedyne co przychodzi mi do głowy to może robił za socjal do rozwożenia kierowców którzy odprowadzili pojazdy na inne zakłady a sami po swoje musieli czymś wrócić.
8817, 8818, 8819, 8820 podobno poszły na R1, 8821-8829 - R2, 8848-49 - R3, 8895-99 - R2
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

TLG
Posty: 5895
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 01 gru 2013, 17:19

Ostrzegam zawczasu: jeżeli rozpęta się awantura karę poniosą wszyscy
15/12/2005-12/7/2019

Awatar użytkownika
eustachu
Posty: 354
Rejestracja: 22 lip 2012, 23:06
Lokalizacja: Ursynów

Post autor: eustachu » 01 gru 2013, 20:26

beni pisze:O godz. 10:30 stał na wprost bramy wjazdowej do Redutowej. Specjalnie pojechałem zobaczyć które wozy dostały status odstawione w niewiadome.
Dyspozytor powiedział, że ten wóz jest wolny - do wzięcia na stan.
Poszukiwane: - #A015 #A077 #1021 #1061 #1069 #4900 #8108 #8159

man1956
Posty: 1687
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 02 gru 2013, 12:01

beni pisze:I tak po wygaszeniu R5:

R1 - solo/mini - 80 sztuk zadania dla 69 rezerwa 11 sztuk
R2 - solo/mini - 65 sztuk zadania dla 56 rezerwa 9 sztuk
R3 - solo/mini - 92 sztuki zadania dla 84 rezerwa 8 sztuk
R4 - solo/mini - 136/122 sztuk (jeśli M121M przejdą z Redutowej i zostaną na Stalowej łącznie 14 sztuk) zadania dla 106 sztuk rezerwa 30/16 sztuk

R1 - przegub/sztywniak - 238 sztuk zadania dla 203 rezerwa 35 sztuk
R2 - przegub/sztywniak - 221 sztuk zadania dla 192 rezerwa 29 sztuk
R3 - przegub/sztywniak - 234 sztuki zadania dla 205 rezerwa 29 sztuk
R4 - przegub - 206 sztuk zadania dla 183 rezerwa 23 sztuki

"zadania dla" maksymalna ilość w ciągu dnia autobusów potrzebnych do obstawienia planów w DP.
Patrzę na podział zadań pomiędzy poszczególne zakłady i typy taboru i się dziwię.
Generalnie, na zakładach rezerwa taboru jest na poziomie ok. 13%. Jedynie w przypadku taboru krótkiego na R-3 wynosi ona zaledwie ok. 8% (8 sztuk), co oznacza, że może brakować taboru do realizacji wyznaczonych dla R-3 zadań.

A jednocześnie w popołudniowym szczycie stoi na zakładzie 41 wozów wielkopojemnych, co stanowi 20% rezerwy. Czy nie można tych wozów wysłać na linie 148 czy 141, z których wielkopojemne pozdejmowano, zamiast trzymać je, nie wiadomo po co, na zajezdni?

ODPOWIEDZ