Rozdysponowanie taboru
#8818 Widziany dziś na całce na 511, z nalepką w środku R-4 stalowa, czy on przypadkiem nie miał wylądować na R-1 ?
A kto ich tam wie? Na Ostrobramską miało trafić, ponoć, siedem przegubów. 
Tak miały trafić na R-7, ale jednak trafiły na R-13, zaś 7961 był jedynie rezerwą nocną na Woronicza.JwP pisze:#8818 Widziany dziś na całce na 511, z nalepką w środku R-4 stalowa, czy on przypadkiem nie miał wylądować na R-1 ?
BTW dlaczego wg. Ciebie U18 z Redutowej miały trafić do tramwajów na Wolę?
Ni to ciekawe, ni to smaczne pytanie. Ot, Flash.Flash8222 pisze:BTW dlaczego wg. Ciebie U18 z Redutowej miały trafić do tramwajów na Wolę?
- Matrix2441
- Posty: 1234
- Rejestracja: 08 lip 2010, 17:27
A jak dla mnie nawet słuszne. Stara numeracja jest lepsza, bo nic się nie myli. A teraz mówiąc o R-1 można mieć na myśli zarówno tramwajową Wolę, jak i autobusową Woronicza.
Bez przesady. KMWTW. ![;]](./images/smilies/krzywy.gif)
Rozlokowanie wozów po R5:
1848-59 > R3
1860-64 > R4 > R2
4590, 46XX, 47XX, 48XX po modernie > R4
8550-60 > R1
8561-62 > R3
8563-79 > R4
8800-16 > R1
8817-20 > R4
8821-29 > R2
8830-49 > R3
8895-99 > R2
Z powodu tego że rozlokowanie wozów nie spełnia oczekiwań i założeń jakie miało spełniać spodziewane są kolejne relokacje wozów.
1848-59 > R3
1860-64 > R4 > R2
4590, 46XX, 47XX, 48XX po modernie > R4
8550-60 > R1
8561-62 > R3
8563-79 > R4
8800-16 > R1
8817-20 > R4
8821-29 > R2
8830-49 > R3
8895-99 > R2
Z powodu tego że rozlokowanie wozów nie spełnia oczekiwań i założeń jakie miało spełniać spodziewane są kolejne relokacje wozów.
Karierowicze mają się dobrze w firmie która sama promuje kierowników nieudaczników i pozwala im zatrudniać nieudaczników życiowych..... przez to jest jak jest.
Nie lepiej, żeby Stalowa oddała 8817-8820 Ostrobramskiej (a najlepiej jakiemuś innemu zakładowi, któremu się bardziej przeguby przydzadzą - może Kleszczowej?) i wzięła od niej 8561 oraz 8562? To będzie większa unifikacja taboru. 
- Patryk2222
- Posty: 1088
- Rejestracja: 10 lut 2007, 22:52
- Lokalizacja: Legionowo
I dwa solarisy gratis dla R-10? Żaden interes.ashir pisze:Nie lepiej, żeby Stalowa oddała 8817-8820 Ostrobramskiej (a najlepiej jakiemuś innemu zakładowi, któremu się bardziej przeguby przydzadzą - może Kleszczowej?) i wzięła od niej 8561 oraz 8562? To będzie większa unifikacja taboru.
A415>>3911>>3916>>3905>>4796>>4938
>>5457>>1804
D2156HM6UT POWER >> http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=xyaT6AMVrU0
Ehhh wspomnienia ostatnią jazdą 5202 https://www.youtube.com/watch?v=xdPpMuFIcAg
D2156HM6UT POWER >> http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=xyaT6AMVrU0
Ehhh wspomnienia ostatnią jazdą 5202 https://www.youtube.com/watch?v=xdPpMuFIcAg
-
Tranzystor
8897 dzisiaj jeździł na 414, tak więc, on chyba jest woroniczański? 
-
michał1984
- Posty: 2255
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
- Lokalizacja: Warszawa-Bródno
W końcu się zdecydujecie jak jest obecnie z serią 88xxTranzystor pisze:8897 dzisiaj jeździł na 414, tak więc, on chyba jest woroniczański?
Biedny moderator jak nie może sobie poradzić zamyka kolejne tematy.Brawo 
8895 i 8899 na pewno były na Kleszczowej i obsługiwały linie z tego zakładu.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 11868
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
8896 też.
8895-8899 Kleszczowa. Tranzystor miał zwidy.
Karierowicze mają się dobrze w firmie która sama promuje kierowników nieudaczników i pozwala im zatrudniać nieudaczników życiowych..... przez to jest jak jest.
Albo też Kleszczowa jeździła w zastępstwie za Woronicza na 414. 