Awarie i wypadki kolejowe na Mazowszu
Moderator: JacekM
Cóż. Ja dziś pokonałem samochodem (mus, to mus...) 280 kilometrów. Trasę liczoną na max 4,5h zrobiłem dokładnie w 7,5 godziny i do tego padam na twarz. Stąd patrząc na Infopasażera - nie dziwi mnie nic
Oj tam, oj tam. Z Gdańska do Tczewa ludzie raportowali samochodem 4 godziny, a na Kujawach czy innej Wielkopolsce główne drogi (A1, S5, ...) zablokowane na sztywno.
Ja jechałem na szczęście daleko od epicentrum śnieżyc, a i to wystarczyło
W opóźnieniach dziś wygrywa "Podlasiak" 81100/1 - Tylko 653 minuty.
A czemu Podlasiak jest wpisany w relacji Warszawa Wschodnia-Białystok? Przecież on ze Szczecina jeździ...
No i w ogóle po co uruchamiać w środku nocy pociąg opóźniony o 11 godzin?
No i w ogóle po co uruchamiać w środku nocy pociąg opóźniony o 11 godzin?
Bo w SEPE widnieje jako MPE, a faktycznie jedzie jako PWE.
Ano po to, aby ktoś mógł jutro (raczej dziś) przyjechać z Białegostoku 18100/1 czy tam innym 14102/3, 16102/3, 13104/5.
Ano po to, aby ktoś mógł jutro (raczej dziś) przyjechać z Białegostoku 18100/1 czy tam innym 14102/3, 16102/3, 13104/5.
Co to jest PWE? I co się stało, że pociąg ze Szczecina nie dojechał do Białegostoku?
PWE - Podsył próżnego składu pasażerskiego, zestawionego z pudeł i elektrowozu.
Coś (Tyrolska) się na tory rzuciło(a) Jackowice - Łowicz.
Coś (Tyrolska) się na tory rzuciło(a) Jackowice - Łowicz.
Czyli to jest pociąg niedostępny dla pasażerów?
Jeśli Podlasiak, który powinien być w Warszawie OIDP o 13.55 nie dojechał w takim czasie, żeby można go było wyekspediować dalej do Białegostoku, to jak inne pociągi z Poznania dojechały?
Jeśli Podlasiak, który powinien być w Warszawie OIDP o 13.55 nie dojechał w takim czasie, żeby można go było wyekspediować dalej do Białegostoku, to jak inne pociągi z Poznania dojechały?
Torem obok. Ogólnie cała akcja z Podlasiakiem była przeprowadzona całkiem profesjonalnie, kontrolowana przesiadka na BWE zatrzymane obok po godzinie stania przed Łowiczem, przytrzymanie pociągu z Krakowa do Białegostoku aby można było odwołać Podlasiaka żeby nie robić jeszcze większego bałaganu, wyszło całkiem nieźle. A do Centralnej dojechał chwilę po 18.bepe pisze:Czyli to jest pociąg niedostępny dla pasażerów?
Jeśli Podlasiak, który powinien być w Warszawie OIDP o 13.55 nie dojechał w takim czasie, żeby można go było wyekspediować dalej do Białegostoku, to jak inne pociągi z Poznania dojechały?
6, 20, 23, 26, 160, 509, N03
- vernalisadonis
- Posty: 3212
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
A ci co wczoraj czekali w Warszawie na Podlasiaka, to mogli pojechać Konopnicką do Białegostoku i nie musieli wymieniać biletów.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Awaria rozjazdów na Wschodniej dalekobieżnej, kolejka na pewno w stronę Zachodniej, nie wiem jak w drugą stronę.
Np KM 203350 (lotniskowy) pojechał z +40. Wtórnie opóźniony będzie 113353 (odjazd z WLC 20:50) o jakieś 25 minut.
S3 (404248) robi manewry na Wschodniej, ten obieg będzie miał jakieś +30. Wtórnie opóźniony będzie 204249 (odjazd z WLC 21:20) o jakieś +15 co najmniej.
Jakimś rozwiązaniem byłoby skrócenie kółka do WZD.
Jazda układem podmiejskim.
Temperatura na zewnątrz to -0,5 st C.
Np KM 203350 (lotniskowy) pojechał z +40. Wtórnie opóźniony będzie 113353 (odjazd z WLC 20:50) o jakieś 25 minut.
S3 (404248) robi manewry na Wschodniej, ten obieg będzie miał jakieś +30. Wtórnie opóźniony będzie 204249 (odjazd z WLC 21:20) o jakieś +15 co najmniej.
Jakimś rozwiązaniem byłoby skrócenie kółka do WZD.
Jazda układem podmiejskim.
Temperatura na zewnątrz to -0,5 st C.
Czy taka wersja Infopasażera jest dostępna dla szarego człowieka?tomstak pisze:W opóźnieniach dziś wygrywa "Podlasiak" 81100/1 - Tylko 653 minuty.
Jak znasz adres strony, to może.