Rozkład jazdy KM i SKM 2013/14
Moderator: JacekM
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27437
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Nadal nie jest oczywiste, czemu zadajesz pytanie o pociągi pospieszne w temacie o rozkładzie jazdy pociągów regionalnych i aglomeracyjnych.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Czy ktoś z PLK wpadnie na pomysł planowego zwiększenia przyśpieszenia SKM do przynajmniej 0,9 m/s2 ? Obecnie to SKM-ki ciągną się za kiblami, a jak za szybko ruszą to muszą później stać na stacji uwaga nawet do 3 minut. Przykład dzisiejszy 35WE-001 jadący ze Śródmieścia do Otwocka o 15:24 po tym jak ruszył z Wawra z przyśpieszeniem 1 m/s2 to w Aninie musiał czekać 3 minuty 30 sek. Dodajmy że jechał 80 km/h czyli normalnie na tej linii.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Jesteś pierwszą mi znaną osoba która twierdzi że SKM-a musiała wlec się za KM-owym kiblem. Do tej pory słyszałem od maszynistów i kierowników z KM że trafić od Otwocka za SKM-a to z 2 min opóźnienia robi się 10 do Wschodniej.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
laczor pisze:Ile jest prawdy w plotce, że do 6 stycznia białostockie pospieszne będą jeździły drogą okrężną przez Zielonkę, Rembertów , zamiast przez Legionowo
Nie tylko TLK - jeden ,,ogórek'' z Sierpca tez
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Trzymam za słowo. 1 kwietniafik pisze:Teraz jeżdżą. Od niedzieli miały jeździć przez Legionowo, ale N(BJ)ZIK jest na bakier z własnymi terminami.
Stawiam dobre piwo osobie, która najlepiej wytypuje faktyczny termin zamknięcia toru nr 2 na szlaku Centralna - Wschodnia. Obecnie planowany jest 9 marca.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Jak będzie wyglądała organizacja ruchu podczas remontu średnicy dalekobieżnej?
Wierząc rozkładom to na KMLach będzie można znów podziwiać Firta - minimum jeden obieg wytrasowany jest na ER75.
Jakim taborem będą obsługiwane poranne pociągi przyspieszone na KM2?
Zwłaszcza ciekawi mnie ten pierwszy (przed Łukowianką), ma bardzo krótki czas przejazdu.
W trzecim (po Łukowiance) przydałoby się z kolei dużo miejsca dla pasażerów. Mam nadzieję, że nie wpadną tu na pomysł puszczenia jednej jednostki.
Zwłaszcza ciekawi mnie ten pierwszy (przed Łukowianką), ma bardzo krótki czas przejazdu.
W trzecim (po Łukowiance) przydałoby się z kolei dużo miejsca dla pasażerów. Mam nadzieję, że nie wpadną tu na pomysł puszczenia jednej jednostki.
Rozkład KKA Zielonka <-> Rembertów - http://mazowieckie.com.pl/zmiany-w-rozk ... ertow.html
Po czym to wnosisz?tomstak pisze:Wierząc rozkładom to na KMLach będzie można znów podziwiać Firta - minimum jeden obieg wytrasowany jest na ER75.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Część pociągów przez podmiejskie, część po czynnym jednym torze, a część pewnie wyląduje na Gdańskimaaa pisze:Jak będzie wyglądała organizacja ruchu podczas remontu średnicy dalekobieżnej?
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
O Tu Tylko ciekawostką przyrodniczą pozostanie przemiana Elfa na Firta w Modlinie (Skład z obiegu 25 przechodzi na obieg 26). Załóżmy że doszło do "czeskiego" błędu przy zamówieniu rozkładów na wspomniany 26 obieg, to jeżeli ktoś w PLKa się nie dopatrzy to KMy będą mniej płaciły za trasę (lżejszy EZT w rozkładzie - mniejszy nacisk i zużycie infrastruktury PLKi)rufio198 pisze:Po czym to wnosisz?tomstak pisze:Wierząc rozkładom to na KMLach będzie można znów podziwiać Firta - minimum jeden obieg wytrasowany jest na ER75.
Skoro to SKM (Mocniejsze od KM) generuje opóźnienie to ktoś musiał się nieźle naćpać przy układaniu rozkładu. Oby nowy coś zmienił pod tym względem.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Jeśli chodzi o czas przejazdu na na prawdę wygrywa KM.
SKM szybko się rozpędza i toczy się z mizerną prędkością do kolejnego przystanku, a jak szybciej jedzie to potem stoi 2 minuty na stacji. Kompletny bezsens
SKM szybko się rozpędza i toczy się z mizerną prędkością do kolejnego przystanku, a jak szybciej jedzie to potem stoi 2 minuty na stacji. Kompletny bezsens
Niech mi PLK odpowie ! Po jaki kit robicie taki rozkład jazdy że coś co powinno być szybsze, jest wolniejsze ? Czy prędkość i przyśpieszenie są limitowane przez ograniczony haracz od otwocka dla ZTM ? Jak na tym forum jest jakiś pracownik PLK to proszę aby mi odpowiedział no powyższe pytania !
Ten haracz to oczywiście dopłata podwarszawskich gmin do SKM-ki.
Edit1: Prześledziłem nowy rozkład jazdy i zauważyłem że z Falenicy do Warszawy (Śródmieście) jedzie się 35 minut, a z Warszawy do Falenicy 30 minut. 5 minut różnicy w nowym rozkładzie. Jak to możliwe ? Starsi twierdzą że pociągi kiedyś z Falenicy do Warszawy dojeżdżały w 20 minut, a nie było kiedyś super-nowoczesnych-hiper-szybkich pociągów.
Ten haracz to oczywiście dopłata podwarszawskich gmin do SKM-ki.
Edit1: Prześledziłem nowy rozkład jazdy i zauważyłem że z Falenicy do Warszawy (Śródmieście) jedzie się 35 minut, a z Warszawy do Falenicy 30 minut. 5 minut różnicy w nowym rozkładzie. Jak to możliwe ? Starsi twierdzą że pociągi kiedyś z Falenicy do Warszawy dojeżdżały w 20 minut, a nie było kiedyś super-nowoczesnych-hiper-szybkich pociągów.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2