Dojazdy bez pasażerów MZA ma formalnie niepłatne ale jest pułap takich wozokilometrów którego ZTM przekroczyć nie może.ashir pisze:W końcu ZTM płaci za te dojazdy/zjazdy bez pasażerów czy też nie? Nie tak dawno temu zapewnialiście mnie, że takie kursy jednak MZA realizuje za darmo.
Quo vadis, MZA?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
No, dlatego Redutowa zjeżdża z Gwiazd.pawcio pisze:Dojazdy bez pasażerów MZA ma formalnie niepłatne ale jest pułap takich wozokilometrów którego ZTM przekroczyć nie może.ashir pisze:W końcu ZTM płaci za te dojazdy/zjazdy bez pasażerów czy też nie? Nie tak dawno temu zapewnialiście mnie, że takie kursy jednak MZA realizuje za darmo.
http://bip.warszawa.pl/NR/exeres/0478F1 ... meless.htm
Interpelacja nt. likwidacji Redutowej i kosztu MZA dla dodatkowych wozów wystawionych zamiast ajentów od 1 czerwca 2013. Jest ich 9 sztuk. A miało być 20 od ajenta.
Interpelacja nt. likwidacji Redutowej i kosztu MZA dla dodatkowych wozów wystawionych zamiast ajentów od 1 czerwca 2013. Jest ich 9 sztuk. A miało być 20 od ajenta.
Jedno co mnie ciekawi, to gdzie ma być ta nowoczesna zajezdnia o 300 stanowiskach? Rozumiem że na terenie Redutowej. Dlatego stosuje się termin "wygaszenie"? Żeby zachować teren a potem wznowić działanie w nowej postaci?
Na zawsze w mojej pamięci Jelcz M180/Volvo B10MA/Steyr SG18 MZA #7370 1993-2009
Już każdy powiedział to co wiedział, trzy razy wysłuchał dobrze mnie. Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest.
Moje życie jest jak beczka, tylko nie wiem czy śmiechu czy prochu.
Już każdy powiedział to co wiedział, trzy razy wysłuchał dobrze mnie. Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest.
Moje życie jest jak beczka, tylko nie wiem czy śmiechu czy prochu.
300 stanowisk z czego około 190 planowanych jest w dwupoziomowym podziemnym parkingu pod zajezdnią. Będą mieli gdzie po kryjomu rozbierać autobusy.Filip7370 pisze:Jedno co mnie ciekawi, to gdzie ma być ta nowoczesna zajezdnia o 300 stanowiskach? Rozumiem że na terenie Redutowej. Dlatego stosuje się termin "wygaszenie"? Żeby zachować teren a potem wznowić działanie w nowej postaci?
- tomasz5254
- Posty: 738
- Rejestracja: 08 lis 2012, 18:48
- Lokalizacja: z Woli
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Bo, jak pokazuje przykład linii kolejowej do Gdańska, lepiej zamknąć, zrobić porządnie i otworzyć, niż dziesięć lat męczyć się z mordernizacją pod ruchem.Filip7370 pisze:Jedno co mnie ciekawi, to gdzie ma być ta nowoczesna zajezdnia o 300 stanowiskach? Rozumiem że na terenie Redutowej. Dlatego stosuje się termin "wygaszenie"? Żeby zachować teren a potem wznowić działanie w nowej postaci?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Jutro i pojutrze też będą szkolić. Teoretycznie od 10:30 , ale dziś przyjechali na Redutową dopiero przed 12-tą.Pawel_ pisze:Jestem na urlopie, więc będę strzelał - mam nadzieje, że w dziesiątkę, hihi. Szybkie szkolenie z obsługi MAN'a i Mastero? Transfery na Ostrobramską nie muszą się szkolić...tomasz5254 pisze:Dlaczego na R-5 stoją 3 wozy z R-4: 3353,3444 oraz 4927
to jest pewne info ? czy przyjmują na wszystkie zajezdnie i czy mają jakieś wymagania ?Kelly pisze:Caly etat i 1/4 weekendowa.
gieoceławu
- vernalisadonis
- Posty: 3212
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Złóż papiery to się dowiesz, a po drugie musisz też pokazać że potrafisz manewrować autobusem przegubowym. Ja tak przynajmniej słyszałem ale ile w tym prawdy to nie mam pojęcia.GCW pisze:to jest pewne info ? czy przyjmują na wszystkie zajezdnie i czy mają jakieś wymagania ?
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Tak podają w wozach MZA, że przyjmują z kat. D na pełny i 1/4 weekendowa.