Skreślenia ze stanu - kasacje, sprzedaż

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
Matej
(mateuszsolaris)
Posty: 321
Rejestracja: 27 lip 2010, 20:44
Lokalizacja: Warszawa Nowodwory

Post autor: Matej » 18 sty 2014, 11:16

A wie ktoś, w jakich terminach mają być poszczególne dostawy i ile sztuk?
Moje zdjęcia: Phototrans - WGKM

Flash8222
Posty: 7628
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 18 sty 2014, 11:34

To nie ten temat.

Awatar użytkownika
Sadek
Posty: 432
Rejestracja: 21 wrz 2006, 20:39
Lokalizacja: Warszawa Młynów oraz R-1 Woronicza

Post autor: Sadek » 18 sty 2014, 16:14

Piotrekbe pisze:Po ewentualnej dostawie SM18 ma zostać tylko 20 neoplanów.
Nie ździwię się jak pójdą wszystkie. Po likwidacji Redutowej , na zajezdniach jest taki ścisk , że wstawienie na Kleszczową wszystkich Solbusów przegubowych i jeszcze 20 Neoplanów , wydaję mi się nie realne.

beni
Posty: 2741
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 18 sty 2014, 17:51

Tylko Sadku zauważ że SU18 są jakby czasowo na Kleszczowej. Bo Mercedesy masowo padały a do tego Neoplany się rozsypują. Dlatego jak Solbus może łaskawie dostarczy jakieś sprawne przeguby i się dotrą czyli będą w miarę bezawaryjne to SU18 pojadą tam gdzie były planowane.
Dużo nie brakło a wszystkie Mercedesy wróciły by do producenta w ramach gwarancji i rozważano w związku z jakimś tam paragrafem wzięcie SU18 nowych. A i tak Mercedes płacił już dwa razy kary za nie sprawne wozy. I póki co jest spokój z Mercedesami ale jak długo kto wie co jeszcze w tym szajsie kebabowskim się spier.... .

Wymieniane były: skrzynie, mosty, komputery pokładowe takie teraz Mercedesy produkują.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 18 sty 2014, 18:17

Sadek pisze:
Piotrekbe pisze:Po ewentualnej dostawie SM18 ma zostać tylko 20 neoplanów.
Nie ździwię się jak pójdą wszystkie. Po likwidacji Redutowej , na zajezdniach jest taki ścisk , że wstawienie na Kleszczową wszystkich Solbusów przegubowych i jeszcze 20 Neoplanów , wydaję mi się nie realne.
Ale Neoplanów było więcej niż 47 sztuk, więc wtedy byłby jednak bilans ujemny. :wink:

Awatar użytkownika
Sadek
Posty: 432
Rejestracja: 21 wrz 2006, 20:39
Lokalizacja: Warszawa Młynów oraz R-1 Woronicza

Post autor: Sadek » 18 sty 2014, 20:45

ashir pisze:
Sadek pisze:Nie ździwię się jak pójdą wszystkie. Po likwidacji Redutowej , na zajezdniach jest taki ścisk , że wstawienie na Kleszczową wszystkich Solbusów przegubowych i jeszcze 20 Neoplanów , wydaję mi się nie realne.
Ale Neoplanów było więcej niż 47 sztuk, więc wtedy byłby jednak bilans ujemny. :wink:
http://omni-bus.eu/joomla/index.php?opt ... wiadomosci
Według Omni-busa Neoplanów pozostających w ruchu jest już mniej niż 47 , a jakoś Kleszczowa z planem wychodzi. Te skasowane Neosie są zastąpione częściowo przez SU 18. Gdyby one miały być z czasem zabrane z R-2 to wtedy może 20 Neosi by mogło zostać. Zastanawia mnie tylko gdzie te SU 18 miało by się zmieścić na pozostałych 3 zakładach? Wozy zjeżdzające po północy są dopychane kolanem za szlaban , jak w Tokijskim metrze.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 18 sty 2014, 20:52

Jest mniej, bo część wozów już wycofano z ruchu ze względu na przyszłe dostawy SM18. :wink:

beni
Posty: 2741
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 19 sty 2014, 8:45

Sadek wytłumaczę ci to tak: Kleszczowa i tak mało dostała wozów z Redutowej bo musiała. Planowano nic jej nie dać po spadku R5. Ale z racji tego że dochodziło już do tego że 20 Mercedesów stało w Wolicy to stwierdzono że trzeba ratować się SU18. Dlatego dostali SU18. Teraz gdy Mercedesy wróciły do w miarę regularnej eksploatacji to mają tłok na placu. SU18 teraz trzymają by pozbyć się zalegających i tak nie nadających się Neoplanów. 6720 oglądałem na Włościańskiej i dziury między dachem a oknami sięgają 4 cm tak się podłużnica podokienna opuściła na spróchniałej kratownicy dolnej. Dlatego parę sztuk pójdzie już na złom zanim dostaną SM18. Po dokompletowaniu na Kleszczową SM18 i jeśli te wozy będą sprawne na tyle by nie zalegały tylko na placu tak jak było z Mercedesami to 8821-29 wraca na R1 zaś 8895-99 na R3.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 22 sty 2014, 17:17

Po co dziś (na holu) przyjechał 4899 na Kleszczową? Przyjechał około 13:40 i odjechał około 14:45. :D

cezari
Posty: 22
Rejestracja: 03 lut 2007, 17:55
Lokalizacja: z Saskiej Kępy, ale teraz mieszkam na Bielenach

Post autor: cezari » 22 sty 2014, 17:41

Przed chwilą widziałem gniota bez numerów na holu (ciągnik - granatowe Volvo) na Marymonckiej w kierunku Gdńska. Może to 4988 opuszcza Warszawę?

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 22 sty 2014, 17:45

Jeśli w nowych barwach to wszystko wskazuje na 4899. :wink:

cezari
Posty: 22
Rejestracja: 03 lut 2007, 17:55
Lokalizacja: z Saskiej Kępy, ale teraz mieszkam na Bielenach

Post autor: cezari » 22 sty 2014, 17:53

Ten miał stare malowanie.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 22 sty 2014, 17:55

Czyli to nie mógł być 4899, a pewnie jakiś gniot z Redutowej. :wink:

Abacab
Posty: 111
Rejestracja: 18 lut 2009, 8:05

Post autor: Abacab » 22 sty 2014, 21:36

ashir pisze:Czyli to nie mógł być 4899, a pewnie jakiś gniot z Redutowej. :wink:
4290

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 22 sty 2014, 21:38

To nawet nie gniot, a neokwadrat. :razz:

ODPOWIEDZ