Spis autobusów miejskich w złym stanie technicznym
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Naprawili A122, już nie ryczy
To, czego nie powinni ruszać, to naprawią, a to, co naprawdę wkurza, to jest nie do zrobienia. I co z tego, że nie ryczy, jak piec nie działa, a substytut w postaci kartonu na chłodnicy (zainstalowanego przez warsztat) jakoś się, psiamać, nie sprawdza i trzeba generować przepały tudzież kombinować, żeby utrzymać sensowną temperaturę cieczy a tym samym temperaturę wewnątrz pojazdu? Drzwi przy stosowaniu CG dalej się same zamykają, trzecie odbijają po pięć razy zanim się je uda zamknąć, ale nie, kurna, najważniejszy był tłumik. I żeby jeszcze jakoś sensownie to załatali, ale nie, nie wiem jak to zrobili, ale spaliny w przedziale pasażerskim dalej czuć.
To, czego nie powinni ruszać, to naprawią, a to, co naprawdę wkurza, to jest nie do zrobienia. I co z tego, że nie ryczy, jak piec nie działa, a substytut w postaci kartonu na chłodnicy (zainstalowanego przez warsztat) jakoś się, psiamać, nie sprawdza i trzeba generować przepały tudzież kombinować, żeby utrzymać sensowną temperaturę cieczy a tym samym temperaturę wewnątrz pojazdu? Drzwi przy stosowaniu CG dalej się same zamykają, trzecie odbijają po pięć razy zanim się je uda zamknąć, ale nie, kurna, najważniejszy był tłumik. I żeby jeszcze jakoś sensownie to załatali, ale nie, nie wiem jak to zrobili, ale spaliny w przedziale pasażerskim dalej czuć.
No bo po co naprawiać to co jest nie widoczne (lub słyszalne). Przecież panowie "mechanicy" chyba dostaną taką samą pensję bez względu na to czy naprawią usterki czy nie, więc ich to krótko mówiąc "wali".Szeregowy_Równoległy pisze:Naprawili A122, już nie ryczy
To, czego nie powinni ruszać, to naprawią, a to, co naprawdę wkurza, to jest nie do zrobienia. I co z tego, że nie ryczy, jak piec nie działa, a substytut w postaci kartonu na chłodnicy (zainstalowanego przez warsztat) jakoś się, psiamać, nie sprawdza i trzeba generować przepały tudzież kombinować, żeby utrzymać sensowną temperaturę cieczy a tym samym temperaturę wewnątrz pojazdu? Drzwi przy stosowaniu CG dalej się same zamykają, trzecie odbijają po pięć razy zanim się je uda zamknąć, ale nie, kurna, najważniejszy był tłumik. I żeby jeszcze jakoś sensownie to załatali, ale nie, nie wiem jak to zrobili, ale spaliny w przedziale pasażerskim dalej czuć.
-
- Posty: 12177
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Niemniej jednak skoro po coś są i za coś tę pensję dostają, to mogliby to robić z odrobiną logiki.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
A po południu wyjechał naD29(chyba)/162Tyrystor pisze:E tam, jutro wyjedzie na 114f i po krzyku.
Ostatnia skonsumowana "PARÓWKA"
21.12.2012
366+218 013B/28
Przedostatnia:
7.12.2012
140+685 019B/33
21.12.2012
366+218 013B/28
Przedostatnia:
7.12.2012
140+685 019B/33
Diagnostyka dalej na Targówku?MJ pisze:No bo po co naprawiać to co jest nie widoczne (lub słyszalne). Przecież panowie "mechanicy" chyba dostaną taką samą pensję bez względu na to czy naprawią usterki czy nie, więc ich to krótko mówiąc "wali".Szeregowy_Równoległy pisze:Naprawili A122, już nie ryczy
To, czego nie powinni ruszać, to naprawią, a to, co naprawdę wkurza, to jest nie do zrobienia. I co z tego, że nie ryczy, jak piec nie działa, a substytut w postaci kartonu na chłodnicy (zainstalowanego przez warsztat) jakoś się, psiamać, nie sprawdza i trzeba generować przepały tudzież kombinować, żeby utrzymać sensowną temperaturę cieczy a tym samym temperaturę wewnątrz pojazdu? Drzwi przy stosowaniu CG dalej się same zamykają, trzecie odbijają po pięć razy zanim się je uda zamknąć, ale nie, kurna, najważniejszy był tłumik. I żeby jeszcze jakoś sensownie to załatali, ale nie, nie wiem jak to zrobili, ale spaliny w przedziale pasażerskim dalej czuć.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Cały czas w tym samym miejscu. W stacji mają nawet zeszyt, w którym odnotowują który wózek za co odrzucili i potem sprawdzają. Znaczą też opony kredą albo lakierem, żeby sprytny warsztat nie mógł jednego kompletu wyjściowych kapci na przeglądy różnym autobusom zakładać
Dwa dni z rzędu mi się trafia 8730 na 138. Autobus przechylony na lewą stronę, niesamowicie szarpie przy delikatnym hamowaniu i śmierdzi w nim jakby ktoś coś szlifował.
Niech zgadnę Eksperymentalne klocki Bo ECAS to swoją drogą...marznie..
Każdy z nas sam sobie wystawia wobec innych wizytówkę. Każdy dzień to próba..Chcesz coś zmienić zacznij od siebie.
Moje Hobby komunikacja ale szynowa w skali 1:87
Zapraszam
http://www.youtube.com/channel/UClpbPw3NAFyb183te5XHwYg
Moje Hobby komunikacja ale szynowa w skali 1:87
Zapraszam
http://www.youtube.com/channel/UClpbPw3NAFyb183te5XHwYg
4730 - brak jakiegokolwiek ogrzewania.
Poszukiwane: - #A015 #A077 #1021 #1061 #1069 #4900 #8108 #8159
A570 brak ogrzewania przedziału pasażerskiego.
Pozdrawiam. Szerokiej drogi.
Ikarus
Ikarus
A445 (dziś 1/N03) - tylne drzwi niesprawne. Co kilka przystanków nie mogą się od razu zamknąć i w ostatniej chwili znów odskakują. Nieraz trzeba było czekać ponad pół minuty na przystanku żeby wreszcie się zamknęły... Oprócz tego otwarta klapa przy siedzeniu za kabiną kierowcy, a tablica boczna wisiała sobie na taśmie klejącej. Czyli po prostu ajent
ITD by się nie przyczepił do tego.ikarus pisze:A570 brak ogrzewania przedziału pasażerskiego.
A220 Brak przystankowego
A201 to samoMJ pisze:A220 Brak przystankowego
- Matrix2441
- Posty: 1885
- Rejestracja: 08 lip 2010, 17:27
A740 ma to ogrzewanie?