Komunikacja na Trakcie Królewskim
Moderator: Wiliam
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6939
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
A może by tak zamienić krańcami 503 i 175? Ten drugi ma mniejszą częstotliwość, więc niech sobie wozi powietrze wokół stadionu, a pierwszy, z uwagi na bycie dziesięciominutówką mógłby mieć bardziej zoptymalizowaną trasę. Założę się, że taka operacja pozwoliłaby odzyskać przynajmniej z jedną brygadę. To wszystko oczywiście przy założeniu wjazdu i wyjazdu z Piłsudskiplatz via Senatorstr.
Zadając pytanie o napełnieniu 503 miałem na myśli zamianę krańców z 222.
-
- Posty: 4118
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
222 nareszcie kursuje tak jak powinno, a wy już chcecie ją uwalić.
Zmiana dla zmiany, nie.
Skoro długi tabor wozi tam powietrze to chyba logiczniej puścić tam solówki. To się nazywa racjonalne wykorzystanie taboru, a nie zmiana dla zmiany...
Na końcówkach zawsze się wozi powietrze.
Jełśi rozwiązaniem problemu nadpodaży miejsc na końcówce trasy miałoby być zafundowanie stanu przeciwnego (niedopodaż? ) na zasadniczej częsci trasy, to nie tędy droga. Zamiana ze 175 - może i tak, ale pod warunkiem obukierunkowej obsługi pl. Zamkowego.Mong pisze:Skoro długi tabor wozi tam powietrze to chyba logiczniej puścić tam solówki. To się nazywa racjonalne wykorzystanie taboru, a nie zmiana dla zmiany...
Popatrz, jaka franca!
Pewnie wiele osób mnie teraz zlinczuje ale ja bardzo sobie cenię duet 503/518 jako te linie, którymi można w dłuższej relacji przejechać przez cały Trakt i Miodową nie zatrzymując się co kawałek. Gdyby tak jeszcze popracować nad ich koordynacją...
503 masz co 7,5A/10B/10/10, a 518 co 10/15/20
Jak chcesz to skoordynować? Jeśli chodzi o włożenie w DS linii 518 między 503, to ok. Ale co załatałoby drugą dziurę?
Jak chcesz to skoordynować? Jeśli chodzi o włożenie w DS linii 518 między 503, to ok. Ale co załatałoby drugą dziurę?
Racja, głupi pomysł. Niemniej często widzę te autobusy jadące jeden za drugim i stąd ten wniosek.
Po dostarczeniu autobusów elektrycznych 222 ma być wydłużone do Pl. Wilsona.
-
- Posty: 4118
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Żeby nie podbijać 116. Jeszcze ktoś na Sobieskiego skorzysta.Autobus Czerwon pisze:Po kij?
Nie zawsze poważne opinie
-
- Posty: 4118
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Myślałem że dąży się raczej to unicestwienia pętli na placu Komuny a nie wsadzania tam jeszcze linii. Przejazd na Żoliborz strasznie opóźni tą linię...
Wsadzanie knypków w newralgiczne rejony może tylko problem zwiększyć a nie zmniejszyć .