Pomijasz drobny szczegół, jakim jest sygnalizacja świetlna. Metry to nie wszystko.Dodatkowe 600m, przecież się nie teleportuje
Choć nie oznacza to, że twierdzę cokolwiek w zakresie czasu przejazdu czegokolwiek.
Moderator: Wiliam
Pomijasz drobny szczegół, jakim jest sygnalizacja świetlna. Metry to nie wszystko.Dodatkowe 600m, przecież się nie teleportuje
Przystanki tramwajowe przy Galerii Północnej (to oficjalna nazwa) są też zaznaczone w MPZP Tarchomin cz. IV.tarantula01 pisze:Trybunał Stanu zaraz. Tramwaj jest budowany na zawsze. Obecnie ugory są ugorami i nie ma potrzeby budować tam przystanków, zwłaszcza, że na tych przystankach (gdyby od razu je zbudowano) tramwaj musiałby się zatrzymać (bo nie ma w Warszawie przystanków na żądanie). A jak GTC (inwestor Galerii Białołęka, czy tam Tarchomin) stwierdzi, że potrzebne są przystanki tramwajowe, aby nowoczesnym środkiem transportu przyjechał do jego przybytku klient i zgłosi te potrzebę do "miasta", to "miasto" powie: "Tu są warunki, Proszę sobie zbudować." I to się będzie nazywało oszczędnym gospodarowaniem ograniczonym zasobem funduszy inwestycyjnych m.st. Warszawy. Słusznie zresztą. A to, że tramwaj będzie jechał dłużej niż obecnie jeżdżąca komunikacja zbiorowa do metra, to inna bajka.
Zapominasz o 17, które ma być bezpośrednim połączeniem m.in. do Arkadii, czy Centrum. Ono też się przyda, a jeżeli 2 będzie kursowało często, to jasne, że ludzie będą z niej chętnie korzystali.osa pisze:To jeszcze tak jak głupiemu dziennikarzowi trzeba będzie wytłumaczyć głupim pasażerom, dlaczego mają wsiąść do tramwaju, który jedzie dłuższą drogą i dłużej, a w najlepszym przypadku tyle samo co autobus linii E-4 i E-8, a także, dlaczego omija spory kawał osiedla i ważny, ruchliwy przystanek. Życzę powodzenia!
Myślę, że chcąc nie chcąc będą musieli z niego korzystać - chyba nie uważasz, że autobusy nie metra nie zostaną ścięte.Matej pisze:jeżeli 2 będzie kursowało często, to jasne, że ludzie będą z niej chętnie korzystali.
No pewnie, ekspresy zapewne zostaną usunięte, a 101 pociętewinnux8 pisze:Myślę, że chcąc nie chcąc będą musieli z niego korzystać - chyba nie uważasz, że autobusy nie metra nie zostaną ścięte.Matej pisze:jeżeli 2 będzie kursowało często, to jasne, że ludzie będą z niej chętnie korzystali.
Nie wydaje mi się, żeby było aż tak ostro - pętla będzie przecież przy Mehoffera, do Nowodworów z pętlą autobusową jeszcze kawał drogi zabudowanej blokami.Matej pisze:No pewnie, ekspresy zapewne zostaną usunięte, a 101 pociętewinnux8 pisze: Myślę, że chcąc nie chcąc będą musieli z niego korzystać - chyba nie uważasz, że autobusy nie metra nie zostaną ścięte.
Zawsze?MichalJ pisze:(...)wydłużenie trasy wydłuża czas jazdy kropka.
Myślę, że ZTM jednak postawi na ten tramwaj, obecnie jest to źle zrobione - mimo że 314 jest rano ładnie zapełnione, to po południu już tak całkiem nie jest. Tutaj też nachodzi się temat tych dowozówek, bo 314 straci sens, skrócone kursy na 516 i przywrócenie 211 na Tarchomin z możliwością przesiadki na Myśliborskiej? Trochę fantazjuję, ale strasznie mnie ciekawi, co może się stać po otwarciu tego tramwajuwinnux8 pisze:Nie wydaje mi się, żeby było aż tak ostro - pętla będzie przecież przy Mehoffera, do Nowodworów z pętlą autobusową jeszcze kawał drogi zabudowanej blokami.Matej pisze: No pewnie, ekspresy zapewne zostaną usunięte, a 101 pocięte
Najpierw to niech powstanie - inwestor galerii będzie musiał za budowę przystanków płacić, więc nie musi być wyrywny. A jak już powstaną, to minuta do rozkładu.MichalJ pisze:Podobno studium wykazało, że objazd jest potrzebny dla przyjęcia pasażerów z czegoś wielkiego, co powstanie na obecnym ugorze. Jeżeli na tej objazdowej trasie nie będzie przystanków, to już tylko prokurator zostaje.
Szczęścia jej życzę w wygraniu. Tak samo jak obrońcom drzew na śladzie planowanej inwestycji drogowej.winnux8 pisze:A wracając do tematu bazarku na rogu Ćmielowskiej - ostatnio robiąc tam zakupy spotkałem pewną panią w średnim wieku, która zbierała podpisy pod protestem przeciwko likwidacji bazarku Rychło w czas widzę, a ludzie podpisują to tabunami.
Na teraz to wyleci E-4, które już dziś nie ma racji bytu. Do tego 101 do korekty w weekendy. I to będzie wszystko. Rzeź autobusów to po dojechaniu tramwaju do Winnicy.Matej pisze:No pewnie, ekspresy zapewne zostaną usunięte, a 101 pocięte
Ciekawe rzeczy piszesz, bo ja wsiadając na Świdrach koło 16 nie mam gdzie usiąść.Matej pisze:mimo że 314 jest rano ładnie zapełnione, to po południu już tak całkiem nie jest.