Czyli krótkie Jazzy będą wyglądały tak:
No dobrze. To jest oczywiście kłamstewko na prima aprilis. Ale tak nie do końca, bo zawiera pewne elementy prawdy. Jakie? Nie napiszę
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Pozdrawiam wszystkich, którzy łyknęli tą informację.
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Masz słabe informacje - Toruń jeszcze nie uzgodnił wyglądu czoła i wyposażenia kabiny.beni pisze:A Toruń jakie będzie miał ściany czołowe w Swingu.
![]()
A Jazzy DUO to myślisz kiedy będą produkowane? Kilka przyjdzie w 2014, ale reszta dopiero w 2015. Te produkcje będą się na siebie nakładały, bo obie muszą się zakończyć do 31.12.2015.Shiom pisze:To wszystko wydaje mi się mało wiarygodne jako że Jazzy krótkie mają być dostarczane dopiero w 2015!
Składane jest pudło dla pierwszego (są zdjęcia w internecie). Dla pierwszego podkreślam - po roku od podpisania umowy.Shiom pisze:Ja tam nie wiem, ale śmiem przypuszczać że skoro umowa na Jazzy dwukierunkowe jest już podpisana od marca 2013 to te wagony powinny już być w produkcji od jakiegoś czasu.
I nie ma co go komplikować, szczególnie, że czasu mało.Shiom pisze:A w związku z tym problem z nałożeniem na siebie tych obu dostaw nie powinien być taki trudny.
To, że się jednemu czy dwóm redaktorom nie podoba nie jest argumentem do robienia istotnych zmian. Mnie się podoba, a o gustach się nie dyskutuje.Shiom pisze:Ważne jest moim zdaniem tyle ile się da ocalenie tych wagonów przed tragicznym czołem. I myślę że skoro sprawa została kiedyś nagłośniona w mediach m.in w gazecie, to musi być istotna.
Przecież to oficjalna wizualizacja z PESY, która już się w prasie pojawiała.... Inni w swoim czasie.Shiom pisze:A przesłanek by wygląd krótkich Jazzów uległ zmianie na bufetowy nie widzę. Jest coś na stronie Pesy?
Dla niezorientowanych: http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... count=3767Składane jest pudło dla pierwszego (są zdjęcia w internecie). Dla pierwszego podkreślam - po roku od podpisania umowy.
To ja jeszcze dodam, że to nic dziwnego, podejżewam, że samo składanie pojazdu trwa 2-3 miesiące przy seryjnej produkcji (autobus to podobno 4 tygodnie), a główna część cyklu produkcji dzieje się poza PESĄ, u poddostawców silników, akumulatorów, kabli i reszty aparatury, która jest robiona na zamówienie.TLG pisze:Dla niezorientowanych: http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... count=3767Składane jest pudło dla pierwszego (są zdjęcia w internecie). Dla pierwszego podkreślam - po roku od podpisania umowy.
To są produkty z katalogu. Zamawiasz, negocjujesz cenę przy większej ilości i dostajesz. Dziś nikt nie produkuje podzespołów na konkretny model pojazdu.kajo pisze:u poddostawców silników, akumulatorów, kabli i reszty aparatury, która jest robiona na zamówienie.
A następnie czekasz aż oni zamówią u swoich poddostawców komponenty na konkretną partię, następnie sami je zmontują i ci wyślą, nawet przy produkcji seryjnej i dużych partiach dostaw, jeśli mamy drogie komponenty, to są one robione w konkretnej ilości pod konkretne zamówienie. Ani więcej ani mniej. Dzięki temu obniża się koszty magazynowania, zamrożonego kapitału, czy starzenia się produktu. A przy marżach w branży w okolicach 3% to nawet obniżka kosztów o 0,5% daje wzrost zysku o ponad 15%.MisiekK pisze:To są produkty z katalogu. Zamawiasz, negocjujesz cenę przy większej ilości i dostajesz. Dziś nikt nie produkuje podzespołów na konkretny model pojazdu.kajo pisze:u poddostawców silników, akumulatorów, kabli i reszty aparatury, która jest robiona na zamówienie.