Praga Północ i jej problemy komunikacyjne
Moderator: Wiliam
Kursy skrócone do Płowieckiej można uskutecznić.
I co to da? Chcecie wydłużać obiegi by zwiększyć podaż miejsc z zachowaniem liczby brygad?
Tu pomoże tylko powrót tramwajów na Targową.
Tu pomoże tylko powrót tramwajów na Targową.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
W ramach przypomnienia - 226 to linia wyłącznie zastępująca 26 na czas zamknięcia placu Wileńskiego, więc tak czy siak zniknie.
525 to chyba Praga Południe a nie Północ? ![Razz :p](./images/smilies/tongue.gif)
![Razz :p](./images/smilies/tongue.gif)
No chyba, że Praga Południe to problem komunikacyjny Pragi Północ. ![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Teraz to już można zjeść musztardę po obiedzie... Wiesz, gdzie można sobie wsadzić 125 i 226 co kwadrans poza szczytem? Jak wcześniej te linie śmigały? Ktoś coś wie? I żeby, cholera jasna, nie można zrobić porządku na Jagiellońskiej... Sorry, ale -20 przy Wileńskim, to jest rozbój w biały dzień...pawcio pisze:Tu pomoże tylko powrót tramwajów na Targową.
![:| :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
No niestety osobówki w głębokim poważaniu mają zakazy skrętów na skrzyżowaniu al. Solidarności/Jagiellońska.
![:mewa:](./images/smilies/metro_waw.gif)
Wcześniej 125 co 15/20//20 ( w dni powszednie nieliczne solówki i sztywniaki, a w weekendy wyłącznie solówki), a 226 co 10/10//10 (przez cały tydzień przeguby).Pawel_ pisze:Teraz to już można zjeść musztardę po obiedzie... Wiesz, gdzie można sobie wsadzić 125 i 226 co kwadrans poza szczytem? Jak wcześniej te linie śmigały? Ktoś coś wie? I żeby, cholera jasna, nie można zrobić porządku na Jagiellońskiej... Sorry, ale -20 przy Wileńskim, to jest rozbój w biały dzień...pawcio pisze:Tu pomoże tylko powrót tramwajów na Targową.
![:wink: :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
125 co 10', 226 co 10'. Chyba by rozwiązało problem... ![:roll: :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![:roll: :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Tak dobrze to nie ma.Pawel_ pisze:125 co 10', 226 co 10'. Chyba by rozwiązało problem...
![:wink: :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
A puste jak bęben tramwaje są dobre?ashir pisze:Tak dobrze to nie ma.Pawel_ pisze:125 co 10', 226 co 10'. Chyba by rozwiązało problem...
![:lol: :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
125 przez Jagiellonska zawsze lapie minimum 5-6 minut opoznienia , nawet w weekendy.
Nie tylko 125. Wszystkie linie, które jeżdżą Jagiellońską łapią opóźnienia, które czasami sięgają 10-15 minut.rhemek pisze:125 przez Jagiellonska zawsze lapie minimum 5-6 minut opoznienia , nawet w weekendy.
Światła. Kto to ustawiał, kto to synchronizował, był chyba pod wpływem taniego wina. Marzy mi się zielona fala od Ratuszowej do Al. Solidarności. ![:D](./images/smilies/mg.gif)
![:D](./images/smilies/mg.gif)
I tak jest już trochę lepiej.Pawel_ pisze:Światła. Kto to ustawiał, kto to synchronizował, był chyba pod wpływem taniego wina. Marzy mi się zielona fala od Ratuszowej do Al. Solidarności.
![:wink: :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)