Wiązowna i okolice
Moderator: Wiliam
Wiązowna i okolice
Jeszcze nie ma takiego tematu to zakładam. Mam taką propozycję dla kumunikacji na terenie Wiązowny.
720 Wiatraczna - ... - Wiązowna (z podjazdem co drugi kurs do Zagórza-Sanatorium) (częstotliwość 20/30/30)
722 likwidacja linii
730 likwidacja linii
L14 Zagórze-Sanatorium - ... - Wola Karczewska (trasą linii 722 z co drugim kursem skróconym do Radiówka) (częstotliwość 40/60/60)
L15 Brzeziny - ... - Rzakta (trasą linii 730 i 720 z podjazdem w wybranych kursach do Kącka i w kilku kursach w ciągu dnia do Pęclina) (częstotliwość 40/60/60)
N52 Wiatraczna - ... - Wiązowna (trasą dziennej linii 720 bez podjazdu do Zagórza-Sanatorium) (częstotliwość co 75 minut w noc piątek/sobota, sobota/niedziela)
Dzięki takiemu układowi będzie można o wiele częściej dojechać do wiązowny. Ponadto osoby z dalszego odcinka będą mieli częściej autobus. Byłaby skoordynowana przesiadka na przystanku Urząd Gminy (czas oczekiwania ok. 5 minut). Burmistrz Wiązowny wspominał o planach jednej wzmocnionej skróconej linii do pętli Wiązowna. Co myślicie o moim pomyśle?
720 Wiatraczna - ... - Wiązowna (z podjazdem co drugi kurs do Zagórza-Sanatorium) (częstotliwość 20/30/30)
722 likwidacja linii
730 likwidacja linii
L14 Zagórze-Sanatorium - ... - Wola Karczewska (trasą linii 722 z co drugim kursem skróconym do Radiówka) (częstotliwość 40/60/60)
L15 Brzeziny - ... - Rzakta (trasą linii 730 i 720 z podjazdem w wybranych kursach do Kącka i w kilku kursach w ciągu dnia do Pęclina) (częstotliwość 40/60/60)
N52 Wiatraczna - ... - Wiązowna (trasą dziennej linii 720 bez podjazdu do Zagórza-Sanatorium) (częstotliwość co 75 minut w noc piątek/sobota, sobota/niedziela)
Dzięki takiemu układowi będzie można o wiele częściej dojechać do wiązowny. Ponadto osoby z dalszego odcinka będą mieli częściej autobus. Byłaby skoordynowana przesiadka na przystanku Urząd Gminy (czas oczekiwania ok. 5 minut). Burmistrz Wiązowny wspominał o planach jednej wzmocnionej skróconej linii do pętli Wiązowna. Co myślicie o moim pomyśle?
Czas przejazdu N52 wyniósłby ok. 28-30 minut w jedną stronę, a więc musiałby kursować co 90 minut (rzadziej niż myślałem ). Myślałem o kursach z Wiatracznej o 0:00, 1:15, 2:30. Na pierwszy można dojechać 9. Na następne dwa można dojechać N24. W pierwszym wypadku trzebaby czekać 15 minut, w następnym wcale - najlepiej dalej podjechać, żeby autobus był z tego samego przystanku (ewentualnie jeśli N24 jeździ opóźnione można przesunąć odjazd na 2:35).
To co podoba się wam mój projekt. Bo ja jestem z niego zadowolony. Polepszy się połączenie między Warszawą a Wiązowną, będą połączenia lokalne w gminie wiązowna, bo na takie też jest zapotrzebowanie i uruchomienie komunkacji nocnej dla wracających w weekendy z imprez. A najważniejsze, że się bilans brygadowy zgadza.
-
- Posty: 5135
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Nie wiem czy był jeszcze inny temat poświęcony powiatowi otwockiemu, więc daje tu
Trwają konsultacje w Gminie Wiązowna w sprawie komunikacji lokalnej.
http://www.wiazowna.pl/571-4704b86ebac25-54556.htm
http://www.wiazowna.pl/571-4704b86ebac25-54752.htm
http://bip.wiazowna.pl/public/get_file_ ... ?id=293172
I tak proponuje się trzy warianty zmian:
Wariant A
Skrócenie wszystkich kursów linii 722 do pętli Wiązowna.
Skrócenie linii 720 do Glinianki z zostawieniem w godzinach szczytu wybranych kursów do Rzakty.
Linia 730 bz.
Uruchomienie linii L20 z Rzakty poprzez Wole Karczewską , Świerk, Śródborów do linii SKM / PKP Otwock. 12 kursów w DP i7 w DS.
Uruchomienie linii L22 z pętli Wiązowna przez Radiówek Wolę Mlądzką , Teklin [ Żeromskiego] i do linii SKM . PKP Otwock. 14 kursów w DP i 7 w DS.
Wariant B
Skrócenie linii 722 do pętli Wiązowna , wybrane kursy w godzinach szczytu do Radiówka.
Linie 720, L20 i L22 jak w wariancie A
Linia 730 bz
Wariant C
Skrócenie linii 722 do pętli Wiązowna , wybrane kursy w godzinach szczytu do pętli Wola Karczewska
Linia 720, L20, L22 i 730 jak w wariancie A
Linia 730 bz.
Trwają konsultacje w Gminie Wiązowna w sprawie komunikacji lokalnej.
http://www.wiazowna.pl/571-4704b86ebac25-54556.htm
http://www.wiazowna.pl/571-4704b86ebac25-54752.htm
http://bip.wiazowna.pl/public/get_file_ ... ?id=293172
I tak proponuje się trzy warianty zmian:
Wariant A
Skrócenie wszystkich kursów linii 722 do pętli Wiązowna.
Skrócenie linii 720 do Glinianki z zostawieniem w godzinach szczytu wybranych kursów do Rzakty.
Linia 730 bz.
Uruchomienie linii L20 z Rzakty poprzez Wole Karczewską , Świerk, Śródborów do linii SKM / PKP Otwock. 12 kursów w DP i7 w DS.
Uruchomienie linii L22 z pętli Wiązowna przez Radiówek Wolę Mlądzką , Teklin [ Żeromskiego] i do linii SKM . PKP Otwock. 14 kursów w DP i 7 w DS.
Wariant B
Skrócenie linii 722 do pętli Wiązowna , wybrane kursy w godzinach szczytu do Radiówka.
Linie 720, L20 i L22 jak w wariancie A
Linia 730 bz
Wariant C
Skrócenie linii 722 do pętli Wiązowna , wybrane kursy w godzinach szczytu do pętli Wola Karczewska
Linia 720, L20, L22 i 730 jak w wariancie A
Linia 730 bz.
-
- Posty: 5135
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
To Otwock wyszedł z pomysłem nowych linii nie Józefów. L22 pojedzie przez osiedle Teklin.Colony pisze:Wariant C wygląda na najsensowniejszy. Chociaż wydaje mi się, że L22 powinno jechać raczej do Józefowa.
Bardzo fajny pomysł z liniami lokalnymi w Wiązownie, na kiedy planowane są zmiany?
Po zakończeniu konsultacji społecznych i wybraniu nowego wariantu, zmiany będą mogły być wprowadzone (przynajmniej Otwock jest na to gotowy).
Dla mnie żaden wariant nie ma sensu.
Po co wydłużone 720 do Rzakty skoro 1) nikt tam nie jeździ/ no może ew. łącznie z całego dnia 10 osób 2) L20 będzie miało skorelowany rozkład z linią 720 (Rzakta Glinianka)
Po co na siłę pchać 722 do Woli Karczewskiej, skoro większość dojeżdżających tam osób to osoby z Lipowa i Glinianki (potwierdzone info xD)
Dalej, Wilga-Bus prowadząca przejazdy na trasie Rzakta-Otwock za ulgowy miesięczny liczy sobie 60 zł. L-ka wyniesie miesięcznie 105zł. Ciekawe, jak dużo osób dojeżdzających tylko do Otwocka, zgodzi się na taką podwyżkę.
720 powinno pojechać stałą trasą Wiatraczna-Glinianka p. Radiówek.
722 lub 822 Wiatraczna - Pęclin ulicą Kościelną i nowo wybudowaną ulicą Pęclińską. Wtedy 720 nie musiało już by więcej podjeżdzać do Pęclina, czas przejazdu z Glinianki do Wiatracznej w godz. porannego szczytu wyniósłby max. 60 min.
Dla mnie żaden wariant nie ma sensu.
Po co wydłużone 720 do Rzakty skoro 1) nikt tam nie jeździ/ no może ew. łącznie z całego dnia 10 osób 2) L20 będzie miało skorelowany rozkład z linią 720 (Rzakta Glinianka)
Po co na siłę pchać 722 do Woli Karczewskiej, skoro większość dojeżdżających tam osób to osoby z Lipowa i Glinianki (potwierdzone info xD)
Dalej, Wilga-Bus prowadząca przejazdy na trasie Rzakta-Otwock za ulgowy miesięczny liczy sobie 60 zł. L-ka wyniesie miesięcznie 105zł. Ciekawe, jak dużo osób dojeżdzających tylko do Otwocka, zgodzi się na taką podwyżkę.
720 powinno pojechać stałą trasą Wiatraczna-Glinianka p. Radiówek.
722 lub 822 Wiatraczna - Pęclin ulicą Kościelną i nowo wybudowaną ulicą Pęclińską. Wtedy 720 nie musiało już by więcej podjeżdzać do Pęclina, czas przejazdu z Glinianki do Wiatracznej w godz. porannego szczytu wyniósłby max. 60 min.
Skąd ty wziąłeś tą cenę biletu dla L20/L22? 60 zł to i często bilet miesięczny normalny kosztuje na linii lokalnej (a bilet ulgowy w większości przypadkach 50% taniej).kalapix pisze:Dalej, Wilga-Bus prowadząca przejazdy na trasie Rzakta-Otwock za ulgowy miesięczny liczy sobie 60 zł. L-ka wyniesie miesięcznie 105zł. Ciekawe, jak dużo osób dojeżdzających tylko do Otwocka, zgodzi się na taką podwyżkę.
105zł / miesięczny / 2 strefy ZTM / ulgowy - no chyba, że te L-ki nie będą miały taryfy ZTMashir pisze:Skąd ty wziąłeś tą cenę biletu dla L20/L22? 60 zł to i często bilet miesięczny normalny kosztuje na linii lokalnej (a bilet ulgowy w większości przypadkach 50% taniej).kalapix pisze:Dalej, Wilga-Bus prowadząca przejazdy na trasie Rzakta-Otwock za ulgowy miesięczny liczy sobie 60 zł. L-ka wyniesie miesięcznie 105zł. Ciekawe, jak dużo osób dojeżdzających tylko do Otwocka, zgodzi się na taką podwyżkę.
W Wildze na 100% kosztuje 60zł (ulgowy), bo znajomi na tej trasie jeżdżą.
Na liniach lokalnych są honorowane bilety ZTM od dobowego wzwyż. Poza tym przewoźnik obsługujący poszczególną linię lokalną emituje własne bilety jednorazowe i miesięczne. Maksymalna cena biletów jest ustalana w przetargu organizowanym przez ZTM w porozumieniu z poszczególną gminą.kalapix pisze:105zł / miesięczny / 2 strefy ZTM / ulgowy - no chyba, że te L-ki nie będą miały taryfy ZTM
W Wildze na 100% kosztuje 60zł (ulgowy), bo znajomi na tej trasie jeżdżą.
Relacja, normalny, ulga 49%, ulga 51%.kalapix pisze:W Wildze na 100% kosztuje 60zł (ulgowy), bo znajomi na tej trasie jeżdżą.
- Załączniki
-
- wilga_rzakta.png (2.94 KiB) Przejrzano 8281 razy