Przecież obecnie 17 w szczycie też kursuje co 5 minut.Wolfchen pisze:Przecież 17 będzie jeździła ZTCP co 5 minut...
Układ linii tramwajowych z M2C
Moderator: Wiliam
Co 3 minuty (w jedną stronę licząc jako 37) na trasie: Służewiec - Metro Marymont.Pan Piotr pisze:Przecież obecnie 17 w szczycie też kursuje co 5 minut.
![:wink: :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Dokładnie to co 3:20 (średnio) uwzględniając 37. O którym w ulotce ani słowa...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- (XXXX)
- Posty: 865
- Rejestracja: 26 sie 2007, 18:42
- Lokalizacja: Warszawski Uniwersytet Medyczny
Chodziło mi o częstotliwość "czystego" 17.ashir pisze:Co 3 minuty (w jedną stronę licząc jako 37) na trasie: Służewiec - Metro Marymont.Pan Piotr pisze:Przecież obecnie 17 w szczycie też kursuje co 5 minut.
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6946
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Jeśli już tak bardzo przejmujecie się tym wypierdkiem siedemnastki, to zwróćcie uwagę, że krańce NOWE ŚWIDRY i METRO MARYMONT różnią się optycznie, więc w teorii wreszcie można by było te kursy normalnie puszczać jako 17 ![Razz :p](./images/smilies/tongue.gif)
![Razz :p](./images/smilies/tongue.gif)
Ogólnie układ proponowany jest bardzo dobry. Aczkolwiek zmieniłbym kilka rzeczy:
1) likwidacja 4 i 28 kosztem mocnej 18, mocnego 25 na Okęcie i mocnego 35
2) 20 na Kawęczyńską (po staremu)
3) Mocna 1 do Pralki (7 do Banacha)
4) Likwidacja 14 lub przekształcenie w 45. Nie wiem tylko czy Nowowiejska na samej 15 (nawet obsługiwanej wyłącznie przez Pesy i SWINGI) da sobie radę. To jedyny problem.
5) Przekształcenie 31 w 44
6) Do dyskusji zostaje jeszcze 27. Nie wiem czy jest to linia niezbędna do funkcjonowania.
Dlaczego to wszystko? Z FSO lepsza jest jedna silna linia niż dwie słabe i w różnych kierunkach. Al. Krakowska potrzebuje wzmocnienia, ale stanowiska ma tylko 3 (1,9,25).
1) likwidacja 4 i 28 kosztem mocnej 18, mocnego 25 na Okęcie i mocnego 35
2) 20 na Kawęczyńską (po staremu)
3) Mocna 1 do Pralki (7 do Banacha)
4) Likwidacja 14 lub przekształcenie w 45. Nie wiem tylko czy Nowowiejska na samej 15 (nawet obsługiwanej wyłącznie przez Pesy i SWINGI) da sobie radę. To jedyny problem.
5) Przekształcenie 31 w 44
6) Do dyskusji zostaje jeszcze 27. Nie wiem czy jest to linia niezbędna do funkcjonowania.
Dlaczego to wszystko? Z FSO lepsza jest jedna silna linia niż dwie słabe i w różnych kierunkach. Al. Krakowska potrzebuje wzmocnienia, ale stanowiska ma tylko 3 (1,9,25).
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Czy silna 17 na Tarcho nie spowoduje nadpodaży na Marymonckiej, o której głośno było przy tworzeniu 37?
miłośnik 13N
- Solaris U10
- Posty: 2706
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
Silna 17 jest dla Tarchomina, a nie dla Marymonckiej.Stary Pingwin pisze:Czy silna 17 na Tarcho nie spowoduje nadpodaży na Marymonckiej, o której głośno było przy tworzeniu 37?
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Zakładając, że 17 z Tarchomina będzie wyjeżdżać z przyzwoitym zapełnieniem to na Marymonckiej nie będzie nadpodaży.
Nie da sobie rady, chyba że zainstaluje się dodatkowe miejsca na dachuGeorg pisze:4) Likwidacja 14 lub przekształcenie w 45. Nie wiem tylko czy Nowowiejska na samej 15 (nawet obsługiwanej wyłącznie przez Pesy i SWINGI) da sobie radę. To jedyny problem.
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
A gdyby silną 18 posłać na Banacha, a słabą 15 na Służewiec, zostawiając bez zmiany kursowanie 31? ![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
-
- Posty: 12142
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Policz brygady w tym twoim projekcie, bo coś mi się wydaje, że nieco brakuje. Likwidujesz 4 i 28, a w zamian chcesz wyczarować brygady na długaśne 18, 25 i 35?
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. ![:( :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![:( :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Długaśne 25 jest po to, żeby nie było potrzeby uruchamiania 517 na Targówek. Mocna 18 jest dla Nowowiejskiej i Żerania.
-
- Posty: 12142
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Ja nie neguję sensu mocnosci tych linii w takim wariancie. Po prostu twierdze ze nie starczy na to brygad. Z 4 i 28 nie uzbierasz brygad na trzy dlugie silne linie.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. ![:( :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![:( :(](./images/smilies/icon_sad.gif)