Trasa tramwajowa na Tarchomin i Nowodwory

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2706
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 15 maja 2014, 18:21

Jako że są to ślepe tory, to najdogodniej byłoby tam dwukierunki odstawiać. Na oko to tak ze 20 się zmieści.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 17 maja 2014, 14:20

(Przy okazji - czy zamiast snuć marzenia o nowej zajezdni, nie można by dokupić trochę nieużytku za płotem przy Improwizacji?)
Można, tylko po co? Nowej zajezdni na 150 składów to nie zastąpi, a R4 i tak już jest największą zajezdnią.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 17 maja 2014, 15:48

Tam i 300 wozów się zmieści. Fakt, że takie stada przez jedną bramę to byłaby przesada. Ale gdy się rzeźbi ślepe tory na Mokotowie...
Zbieraczka rozkładów jazdy.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 17 maja 2014, 16:42

No ale po co 300 składów na samych peryferiach sieci? Annopol to przynajmniej Bródno załatwi (i to elegancko, bo "za" osiedlem więc nawet zjazdy nie będą na pusto). Logistycznie to też byłoby spore wyzwanie w zarządzaniu.

A 20 składów na ślepo to nie jest przecież jakiś kłopot.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

michj
Posty: 192
Rejestracja: 19 lip 2013, 12:36
Lokalizacja: Warszawa (i okolice)

Post autor: michj » 24 maja 2014, 16:40


Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 25 maja 2014, 19:52

ZTM złożył wniosek o ZRID (odc. Stefanika - Winnica), 14 kwietnia:
http://www.radny.com.pl/dok2kadencja/pi ... ny_ztm.jpg
A w sieci można znaleźć:
http://www.komunikaty.pl/komunikaty/p/K ... ty/5088458
Jeśli po 3 dniach od złożenia wniosku o wydanie ZRiD-u, umarzane jest postępowanie w jego sprawie, to znaczy, że ZTM nie ma w ogóle dokumentów na ten kawałek inwestycji. Sprawdzę i poinformuję.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 25 maja 2014, 20:09

A to nie jest tak, że umorzono jakieś poprzednie postępowanie, właśnie dlatego, że został złożony nowy wniosek?

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 29 maja 2014, 0:58

Proces inwestycyjny powinien być maksymalnie przejrzysty (do dziś trup w szafie w postaci wniosku i dokumentacji na tramwaj odc. TMP - Mehoffera siedzi gdzieś w BOŚ / ZTM). O ZRID można się starać mając projekt budowlany, który jest zatwierdzany w ramach procedury uzyskiwania ZRIDu. Złożono zatem makulaturę?
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 29 maja 2014, 20:10

A kuku, trzech pasów nie będzie. :)

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36661
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 29 maja 2014, 20:27

Konkret dawaj!!! :/
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 29 maja 2014, 20:41

http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34 ... rady_.html
Druga jezdnia zamiast 10,5 m będzie miała ok. 7 metrów. Dzięki temu zaoszczędzona zostanie zieleń i pieniądze. Trzeci pas powstanie tylko przy skrzyżowaniach i będzie służył do skrętu - mówi Łukasz Puchalski, dyrektor Zarządu Transportu Miejskiego ds. inwestycji.

Istniejąca droga, którą teraz jeździ się w obu kierunkach, nadal będzie miała 10,5 metrów szerokości. Teoretycznie jest tam zatem miejsce na trzy pasy (po 3,5 m każdy). Urzędnicy chcą tam jednak wytyczyć dwa pasy, a trzeci przeznaczyć na parkowanie.

- Szkoda, że na pomysł budowy węższej ul. Światowida ratusz nie wpadł pięć lat temu. Lepiej jednak późno niż wcale - komentuje białołęcki radny Wojciech Tumasz.

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 29 maja 2014, 21:04

Haha, o Jezu, ja nie wiem, czy to jest tak śmieszne, czy tak żałosne. Uznano, ze nie będzie 3 pasów - niestety, z okazji przeprojektowywania ulicy nie będzie można zbudować drugiej jezdni w terminie. Więc co? Do 2016 będziemy mieli nadal jedną jezdnię. Zamiast 3+3.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Autobus Czerwon
Posty: 4131
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 29 maja 2014, 21:14

No, z tym 2016 to też bym się wstrzymał. Forsy może nie być.

Awatar użytkownika
winnux8
Posty: 932
Rejestracja: 07 mar 2013, 16:50
Lokalizacja: Tarchodwory

Post autor: winnux8 » 29 maja 2014, 21:32

No to co, +5 lat opóźnienia, a jak zbudują i Legionowo & spółka zaczną jeździć na skróty Światowida to będzie płacz?
126: Nowodwory - Mehoffera - Modlińska - Klasyków - Czołowa - Marywilska!

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36661
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 29 maja 2014, 21:44

Dantte pisze:Do 2016 będziemy mieli nadal jedną jezdnię. Zamiast 3+3.
No i w czym problem? Grunt, żeby tory położyć.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

ODPOWIEDZ