Awarie i wypadki kolejowe na Mazowszu
Moderator: JacekM
Na Podskarbińskiej jakiś Kibel Mazowiecki do Siedlec (19867) zdechł.
Przejeżdżając przez Wschodni "Dęblinem":
- trafiłem na peron 6
- przy siódmym hiperkibel Radom-Siedlce oraz S2
- na rozjazdach za WWO "Rembertów" z którego ludzie się ewakuowali
- trochę dalej S2
- i trochę dalej dwuflirt, zgaszony (choć ludzie w środku siedzeli).
Dalej już był tunel, więc więcej nie widziałem.
Ogólnie opóźnienia trafiają w całą średnicę w obu kierunkach.
- trafiłem na peron 6
- przy siódmym hiperkibel Radom-Siedlce oraz S2
- na rozjazdach za WWO "Rembertów" z którego ludzie się ewakuowali
- trochę dalej S2
- i trochę dalej dwuflirt, zgaszony (choć ludzie w środku siedzeli).
Dalej już był tunel, więc więcej nie widziałem.
Ogólnie opóźnienia trafiają w całą średnicę w obu kierunkach.
Byłem pasażerem tego dwu-flirta.
Jedziemy sobie a tu przed samym tunelkiem za WWO pociąg nagle hamuje. I tak sobie stał, oczywiście zero informacji co się stało. Po 20 minutach (około) maszynista otworzył drzwi i część ludzi, w tym ja się ewakuowało, co uznaję za dobre posunięcie. 10-15 minut przez krzaki wzdłuż jakiś starych torów w kierunku wschodniej i dotarło się na przystanek i pojechało 315 do domu. Nie wiem ile bym tam czekał w tym pociągu gdybym tam został, a tłok był całkiem spory. Za Flirtami stała SKM S2, a na peronie 7 WWO stała kolejna.
Przed flirtem nie było chyba nic, początkowo myślałem że ktoś został rozjechany, ale to musiała być jednak awaria.
Jedziemy sobie a tu przed samym tunelkiem za WWO pociąg nagle hamuje. I tak sobie stał, oczywiście zero informacji co się stało. Po 20 minutach (około) maszynista otworzył drzwi i część ludzi, w tym ja się ewakuowało, co uznaję za dobre posunięcie. 10-15 minut przez krzaki wzdłuż jakiś starych torów w kierunku wschodniej i dotarło się na przystanek i pojechało 315 do domu. Nie wiem ile bym tam czekał w tym pociągu gdybym tam został, a tłok był całkiem spory. Za Flirtami stała SKM S2, a na peronie 7 WWO stała kolejna.
Przed flirtem nie było chyba nic, początkowo myślałem że ktoś został rozjechany, ale to musiała być jednak awaria.
Te tory to łącznica bocznicy Wojskowego Instytutu Medycznego.
Jakim cudem defekt jednego pociągu o 18 powoduje opóźnienia pociągów do 21? Na chwilę obecną do Rembertowa są opóźnione 4 pociągi ponad 30 minut. A że defekt i ten obieg do Siedlec powinien być dawno odwołany, to nie... Z Siedlec 91871 ma +120, 91873 +60. Jakim cudem. Znowu to samo. A od Wschodniej po dalekich nie puszczali, czy co? Maksymalnie dwa składy poważnie opóźnione i /lub odwołane, a nie 5..
Oczywiście niedasię obrócić opóźnionego AKM z Mińska na ten Łuków, trzeba go schować na szopie i dać ludziom czekać minimum 50 minut na przybycie opóźnionego z Siedlec. To kur... nie pierwszy oczywiście raz!
Do Grodziska przynajmniej są co kilkanaście minut.
Wróć. Przyjechał opóźniony 2h z Siedlec. Obracają na Łuków, wjeżdża jednocześnie os do Mrozów. Po co dwa? Gdzie dynamiczne planowanie? Tyłem do pasażera oczywiście.
Oczywiście niedasię obrócić opóźnionego AKM z Mińska na ten Łuków, trzeba go schować na szopie i dać ludziom czekać minimum 50 minut na przybycie opóźnionego z Siedlec. To kur... nie pierwszy oczywiście raz!
Do Grodziska przynajmniej są co kilkanaście minut.
Wróć. Przyjechał opóźniony 2h z Siedlec. Obracają na Łuków, wjeżdża jednocześnie os do Mrozów. Po co dwa? Gdzie dynamiczne planowanie? Tyłem do pasażera oczywiście.
To dwa kolejne zdjęcia robione w pewnym odstępie czasu. Na oko 5 do 10sek, co by się zgadzało, bo nie da się w jednej chwili zrobić zdjęcia całej kuli ziemskiejkoralik pisze:https://maps.google.pl/?ll=52.258508,21 ... 9&t=h&z=18
Wygląda jak rozerwany pociąg KM?
A na zdjęciu vt628 i obok kawałek tego samego vt628.
Żaden rozerwany pociąg - tak jak przewoz pisze - a w jednostkach wieloczłonowych człony są zwykle proporcjonalnej długości, nie tak jak tutaj...koralik pisze:Wygląda jak rozerwany pociąg KM?
Z tą awarią to faktycznie masakra jakaś - z powodu jednego pociągu na sąsiedniej linii od ok. 18:30 przez 45 minut ze Wschodniej nie było żadnego pociągu w kierunku Otwocka, póki nie wtoczyły się opóźnione o ponad godzinę S1 i KM705, a minęło pewnie jeszcze z 10-15 minut zanim pojawił się pociąg do Dęblina. W ostatnich, pechowych tygodniach namawiać kogoś, że "koleją bliżej", to chyba trzeba by upaść na głowę
Jeszcze jak się wyświetla konkurs na hasło reklamowe na 10-lecie, to też padają bardzo ciekawe propozycje ze strony sfrustrowanych pasażerów. Nie dziwię się wcale.
Szykuje się nieplanowa wymiana Elfów na obiegu (25) lotniskowym.
EN76-013 z 98608 zastąpiony zostanie przez EN76-025 na 98707.
EN76-013 z 98608 zastąpiony zostanie przez EN76-025 na 98707.
To miałeś farta, gdyż ok. 18 zestaw 173 oraz 315 był niezabieralny już od Wchodniego, a na następnych przystankach ludzie mogli tylko pomarzyć że wsiądąkris pisze:...dotarło się na przystanek i pojechało 315 do domu.
Najlepsze było podsumowanie KM:
Żeby było śmieszniej, na KM2 zapewne utrudnienia spowodował ten sam skład, który zdefektował tydzień temu i 2 tygodnie temu, za każdym razem problemy z wielokrotną. Idę o zakład, że chodzi po prostu o połączenia na Scharfenbergu.Opóźnienia pociągów na linii Warszawa - Skierniewice, Łowicz, Łuków, Radom, Dęblin [zakończone]
2014-05-27
W związku z licznymi utrudnieniami, pociągi na linii Warszawa - Skierniewice, Warszawa - Łowicz, Warszawa - Siedlce, Warszawa - Radom, Warszawa - Dęblin mogą być opóźnione około 40 - 60 minut i utrzymają się do końca doby 27.05.2014. Opóźnienia mogą ulegać zmianie.
Tym razem chyba ER75-01+13? (lub 14).
A nie 009?
W każdym razie problem ten sam: jazda wielokrotna. Efekt też będzie ten sam, hamowanie nagłe, patyki w dół i stoimy, póki się nie zobaczą, albo i dłużej. Najlepiej rozłączyć i zjechać niezależnie. Tu się to nie udało nijak?
Edit: na pewno jedną z jednostek była 009: https://www.youtube.com/watch?v=KTqRo_g ... e=youtu.be
Aż do Rm trzeba było ciągnąć? Porażka. Widać, że nie udało się wszystkich ewakuować. Jakby się udało, to na towarową.
W każdym razie problem ten sam: jazda wielokrotna. Efekt też będzie ten sam, hamowanie nagłe, patyki w dół i stoimy, póki się nie zobaczą, albo i dłużej. Najlepiej rozłączyć i zjechać niezależnie. Tu się to nie udało nijak?
Edit: na pewno jedną z jednostek była 009: https://www.youtube.com/watch?v=KTqRo_g ... e=youtu.be
Aż do Rm trzeba było ciągnąć? Porażka. Widać, że nie udało się wszystkich ewakuować. Jakby się udało, to na towarową.
Ooo, to bardzo ciekawe! A może mógłbyś coś zacytować?przewoz pisze:Jeszcze jak się wyświetla konkurs na hasło reklamowe na 10-lecie, to też padają bardzo ciekawe propozycje ze strony sfrustrowanych pasażerów.