Druga linia metra - dalsze plany rozbudowy
Moderator: JacekM
Zapominacie o najważniejszym: to ma się zatrzymywać tylko na Białołęce i potem w Śródmieściu, żeby przypadkiem tłoczno się nie zrobiło.
Miałem też inny pomysł - by dodatkowo skierować ją przez Al. Prymasa Tysiąclecia na Zachodni, żeby nieco lepiej wykorzystać odcinek na tej trasie po jego zbudowaniuprimoż pisze:Wraz z przekierowaniem przez pl. Bankowy
Jednym ruchem wykolejono program wyborczy radnym z Zielonej Białołęki i Zarządowi Dzielnicy Białołęka. Ale jak się jest nieprzemakalnym na argumenty to tak jest....Glonojad pisze:Decyzja podjęta, metro na Bródno. I jak tak, panie Wojciechu R.? Może jednak przypomnieć sobie swoje obietnice wyborcze i powalczyć chociaż o tramwaj?
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Kolega BJJ do dziś nie może wyjść z szoku
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 5092
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Kolega BJJ to raczej w opozycji do osób które wymyśliły , że metro pojedzie za TT.
Co nie znaczy , że nie popierał pomysłu , bo nie wiem.
Co nie znaczy , że nie popierał pomysłu , bo nie wiem.
To niech Białołęka idzie śladem Schönebergu: zbuduje sobie własne metro. Do dzisiaj w Berlinie funkcjonuje linia U4. Piniędzy z nowych lokatorów powinna mieć niemało. Obietnice wyborcze się spełnią, a zabaweczka będzie istniała (bo ciężko stwierdzić, żeby U4 miała dużą frekwencję...). He-he-he.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
- moonwalker
- Posty: 354
- Rejestracja: 18 sty 2010, 17:06
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
JE p. Hanna G-W m.in. o planach przetargowych na dalsza czesc budowy II linii metra:
http://www.transport-publiczny.pl/mobil ... -2663.html
http://www.transport-publiczny.pl/mobil ... -2663.html
I told ya.
Moje kondolencje. Kto to mnie przekonywał, że możliwość skrętu z Prostej w Towarową nie byłaby nigdy przenigdy wykorzystana i jest niepotrzebna?Wstrzymane tramwaje. Ulica Kasprzaka zostanie rozkopana na samym środku podczas budowy trzeciej wentylatorni na wysokości Teatru na Woli i ul. Zegadłowicza oraz szybu wydobywczego dla tarcz drążących tunele, który zaplanowano po zachodniej stronie skrzyżowania z ul. Karolkową. Oznacza to konieczność ponownego skierowania na objazdy tramwajów, które nie kursują Prostą i Kasprzaka od września 2010 r. i mają tu wrócić jesienią tego roku. Następna przerwa w ruchu ma potrwać kilka miesięcy.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Na kilka miesięcy oczywiście, że byłaby niepotrzebna. To nie trzy lata przy dw. Wileńskim ani częstotliwość kursowania nie ta... Natomiast nie mam pojęcia, kto twierdził że "nigdy przenigdy". Nie zmienia to zresztą faktu, że ta relacja sparaliżowałaby ruch tramwajowy na kierunku N-S, który jest sześciokrotnie ważniejszy.
Swoja drogą informacja w prasie to jeszcze nie SIWZ do przetargu.
Swoja drogą informacja w prasie to jeszcze nie SIWZ do przetargu.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Na kilka miesięcy, to się kiedyś nawet tory tymczasowe kładło. Nie rozumiem tego uporu i argumentów z czapy. Może w ogóle dziesiątkę zlikwidować, bo przy PW też paraliżuje? Wszystkie inne relacje skrętne zaorać?
(Wierzysz, że może się to zmienić do przetargu? Na pewno nie przy obecnych władzach, a bardziej protramwajowego kandydata nie widać w promieniu 1000 km.)
(Wierzysz, że może się to zmienić do przetargu? Na pewno nie przy obecnych władzach, a bardziej protramwajowego kandydata nie widać w promieniu 1000 km.)
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Przy PW? W sensie przy MELu? Tam masz skrzyżowanie skanalizowane a nie wyspę centralną. Wyspa centralna + skręcające tramwaje = kłopoty z sygnalizacją, pl. Zawiszy działa wyłącznie dlatego, że jedynki mieszczą się na wyspie w całości. ONZ - to samo. Babka - to samo, tyle że nie wyspa ale rondo i większe. Rondo Waszyngtona - relacja skrętna z boku. O czymś jeszcze zapomniałem? Babka, ale znowu trójkąt a nie pełna gwiazda.
Położyć tory tymczasowe i tyle.
Upór wynika z tego, że byłaby to kolejna relacja teoretyczna, jak zachód - południe przy metrze Ratusz - tory są, tylko osygnalizować jak tego nie ma. Tłumaczyłem to dziesiątki razy i naprawdę mi się już nie chce; lepiej wyjaśnić nie umiem.
Położyć tory tymczasowe i tyle.
Upór wynika z tego, że byłaby to kolejna relacja teoretyczna, jak zachód - południe przy metrze Ratusz - tory są, tylko osygnalizować jak tego nie ma. Tłumaczyłem to dziesiątki razy i naprawdę mi się już nie chce; lepiej wyjaśnić nie umiem.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Bo oczywiście ani zlikwidować ronda, ani powiększyć wyspy to niedasie.
Co to jest "skrzyżowanie skanalizowane" i dlaczego nie można tam zrobić fazy bez najeżdżania pieszym na nogi?
Co to jest "skrzyżowanie skanalizowane" i dlaczego nie można tam zrobić fazy bez najeżdżania pieszym na nogi?
Mnie bardziej ciekawi gdzie władze miasta chcą trzymać tabor dla M2 skoro budowa ostatniego odcinka na Bemowie wraz z STP dla M2 zostało odłożone na kiedyś
Piętrowe Kabaty
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Wyborcza pisala, ze tory odstawcze na Górczewskiej maja pomiescic 8 pociagow.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.