Objazdy tramwajowe 2014

Moderator: Wiliam

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 01 lip 2014, 21:05

Nie przeszkadza im strzałka w złą stronę przy Intraco, to i tu nie będzie przeszkadzać.
Szkoda, że nie mam czasu się przyjrzeć, czy coś zmieniono w cyklu i jak się skręca...
A w ogóle to muszę sprawdzić, czy dobrze zobaczyłem, bo tylko zerknąłem i po zastanowieniu się nie jestem pewien.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25408
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 01 lip 2014, 21:26

Musieli coś zmienić bo na żywca 73 to jeszcze nie puszczano.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 02 lip 2014, 9:23

ZTM pisze:Remont torowiska tramwajowego na rondzie Wiatraczna

od 05.07.2014 (sobota) do 11.07.2014 (piątek)

W związku z rozpoczęciem remontu torowiska tramwajowego na rondzie Wiatraczna, od dnia 5.07 br. od początku kursowania do dnia 11.07 br. do końca kursowania, zostaje wyłączony ruch tramwajowy na odcinku WIATRACZNA – GOCŁAWEK.

W związku z powyższym wprowadzone zostają następujące zmiany:

linie tramwajowe 3, 9 oraz 24 zostają skrócone do krańca WIATRACZNA.
funkcjonowanie linii tramwajowej linii 25 zostaje zawieszone;
uruchamia się zastępczą linię autobusową Z-8 kursującą na następującej trasie: WIATRACZNA (przystanek 14) – Grochowska – Płowiecka – rondo Mościckiego – Płowiecka – PŁOWIECKA (przystanek 01) – Płowiecka – Grochowska – rondo Wiatraczna – WIATRACZNA;
dla linii przyspieszonej 521 uruchamia się (jako warunkowe) przystanki WSPÓLNA DROGA 01 i 02.

Ponadto zawiesza się funkcjonowanie przystanków:

CZAPELSKA 01 i 02,
WSPÓLNA DROGA 03 i 04,
PL. SZEMBEKA 03 i 04,
ŻÓŁKIEWSKIEGO 03 i 04,
KWATERY GŁÓWNEJ 01 i 02,
GOCŁAWEK 03, 04, 05 i 06.

Linie tramwajowe 3, 9 oraz 24 będą kursować według specjalnych rozkładów jazdy.

Przepraszamy za utrudnienia
ZTM pisze:Wyłączenie ruchu tramwajowego na odc. RONDO WASZYNGTONA - WIATRACZNA

od 12.07.2014 (sobota) do 25.07.2014 (piątek)

W związku z rozpoczęciem kolejnego etapu remontu torowiska tramwajowego na rondzie Wiatraczna, a tym samym wyłączeniem z ruchu kołowego zachodniej strony ronda oraz wyłączeniem ruchu tramwajowego w al. Waszyngtona a także na rondzie Wiatraczna, z jednoczesnym przywróceniem ruchu tramwajowego do krańca GOCŁAWEK ciągiem ul. Grochowskiej, od dnia 12.07 br. od początku kursowania (linie nocne od nocy 11/12.07 br.) do dnia 25.07 br. do końca kursowania, linie tramwajowe 8, 9, 24 i 77 oraz linie autobusowe 123, 125, 141, 142, 143, 145, 148, 173, 183, 188, 226, 315, 521, 523, 702, 704, 720, 722, 730, a także nocne N03 i N24 zostają skierowane na następujące trasy objazdowe:

linia tramwajowa 8 – od ronda Wiatraczna – zostaje skierowana (w obu kierunkach) na trasę objazdową przebiegającą następującym ciągiem ulic:
Grochowska – GOCŁAWEK (postój na przystanku GOCŁAWEK 03; peron najbliżej ekspedycji),

linia tramwajowa 9 – od ronda Waszyngtona – zostaje skierowana (w obu kierunkach) na trasę objazdową przebiegającą następującym ciągiem ulic:
al. Zieleniecka – Zamoyskiego – Grochowska – rondo Wiatraczna – Grochowska – GOCŁAWEK (postój na przystanku GOCŁAWEK 04; peron drugi od ekspedycji),

linia tramwajowa 24 – od ronda Waszyngtona – zostaje skierowana (w obu kierunkach) na trasę objazdową przebiegającą następującym ciągiem ulic:
al. Zieleniecka – AL. ZIELENIECKA (postój na przystanku AL. ZIELENIECKA 11),

linia tramwajowa 77 – od ronda Waszyngtona – zostaje skierowana (w obu kierunkach) na trasę objazdową przebiegającą następującym ciągiem ulic:
al. Zieleniecka – Zamoyskiego – Grochowska – rondo Wiatraczna – Grochowska – GOCŁAWEK (postój na przystanku GOCŁAWEK 03; peron najbliżej ekspedycji),

utrzymuje się zawieszenie kursowania linii tramwajowej 25;

linie autobusowe 123, 173 oraz 315 (tylko w kierunku krańców DW. WSCHODNI (KIJOWSKA) / STARA MIŁOSNA) – od skrzyżowania ulic Wiatraczna/Grochowska – zostają skierowane na trasę objazdową przebiegającą następującym ciągiem ulic:
Grochowska – (w lewo) Międzyborska – Cyraneczki – Grenadierów – (w lewo) al. Stanów Zjednoczonych – rondo Wiatraczna – Grochowska i dalej swoimi trasami podstawowymi,

linie autobusowe 125 oraz nocna N03 (tylko w kierunku krańców MIĘDZYLESIE / URSYNÓW PŁN.) – od skrzyżowania ulic Grochowska/Międzyborska – zostają skierowane na trasę objazdową przebiegającą następującym ciągiem ulic:
Międzyborska – Cyraneczki – Grenadierów – (w lewo) al. Stanów Zjednoczonych – rondo Wiatraczna – Grochowska i dalej swoją trasą podstawową,

linie autobusowe 141 oraz 143 (tylko w kierunku krańców P+R AL. KRAKOWSKA / GUS) – od ronda Wiatraczna – zostają skierowane na trasę objazdową przebiegającą następującym ciągiem ulic:
Grochowska – (w lewo) Międzyborska – Cyraneczki – Grenadierów (w prawo) – al. Stanów Zjednoczonych i dalej swoimi trasami podstawowymi,

linie autobusowe 142, 145, 148, 183, 702, 704, 720, 722, 730 oraz kursy skrócone linii autobusowej 521 (tylko w kierunku krańca WIATRACZNA) – od ronda Wiatraczna – zostają skierowane na trasę objazdową przebiegającą następującym ciągiem ulic:
Grochowska (w lewo) – Międzyborska – Cyraneczki – Grenadierów – (w lewo) al. Stanów Zjednoczonych – rondo Wiatraczna – WIATRACZNA,

linie autobusowe 188 oraz 523 (tylko w kierunku krańców LOTNISKO CHOPINA / STARE BEMOWO) – od skrzyżowania ulic Wiatraczna/Grochowska – zostają skierowane na trasę objazdową przebiegającą następującym ciągiem ulic:
Grochowska (w lewo) – Międzyborska – Cyraneczki – Grenadierów – (w prawo) al. Stanów Zjednoczonych i dalej swoimi trasami podstawowymi,

linia autobusowa 226 – od skrzyżowania ulic Grochowska/Międzyborska – zostaje skierowana na trasę objazdową przebiegającą następującym ciągiem ulic:
Międzyborska – Cyraneczki – Grenadierów (w lewo) – al. Stanów Zjednoczonych – WIATRACZNA (postój na przystanku WIATRACZNA 10; powrót: al. Stanów Zjednoczonych – rondo Wiatraczna – Grochowska – […]),

linie autobusowe 521 oraz nocna N24 (tylko w kierunku krańców FALENICA / REMBERTÓW-AON) – od skrzyżowania ulic al. Waszyngtona/Międzyborska – zostają skierowane na trasę objazdową przebiegającą następującym ciągiem ulic:
Międzyborska – Cyraneczki – Grenadierów – (w lewo) al. Stanów Zjednoczonych – rondo Wiatraczna – Grochowska i dalej swoimi trasami podstawowymi,

linie autobusowe 521 oraz nocna N24 (tylko w kierunku krańców SZCZĘŚLIWICE / DW. CENTRALNY) – od ronda Wiatraczna – zostają skierowane na trasę objazdową przebiegającą następującym ciągiem ulic:
Grochowska – (w lewo) Międzyborska – al. Waszyngtona i dalej swoimi trasami podstawowymi.

Uruchomiona zostaje zastępcza linia autobusowa Z-9 kursująca na następującej trasie:
RONDO WASZYNGTONA (przystanek 02; „dla wsiadających”) – rondo Waszyngtona – al. Waszyngtona – Międzyborska – Cyraneczki – Grenadierów – al. Stanów Zjednoczonych – WIATRACZNA (postój na przystanku WIATRACZNA 10) – al. Stanów Zjednoczonych – rondo Wiatraczna – Grochowska – Międzyborska – al. Waszyngtona – rondo Waszyngtona – RONDO WASZYNGTONA (przystanek 01; „dla wysiadających”)

Likwidacji ulega zastępcza linia autobusowa Z-8.

Zawiesza się funkcjonowanie przystanków:

RONDO WASZYNGTONA 06,
BEREZYŃSKA 01 i 02,
PARK SKARYSZEWSKI 03 i 04,
KINOWA 03 i 04,
GRENADIERÓW 01, 02, 03 i 04,
WIATRACZNA 03, 06, 07, 09, 11, 12, 13 i 54,
MIĘDZYBORSKA 02 i 08.

Likwidacji ulegają zastępcze przystanki autobusowe:

KWATERY GŁÓWNEJ 53,
CZAPELSKA 53.

Wznawia się funkcjonowanie przystanków tramwajowych:

AL. ZIELENIECKA 11,
CZAPELSKA 01 i 02,
WSPÓLNA DROGA 03 i 04,
PL. SZEMBEKA 03 i 04,
ŻÓŁKIEWSKIEGO 03 i 04,
KWATERY GŁÓWNEJ 01 i 02,
GOCŁAWEK 03, 04, 05, 06 i 07.

Uruchamia się zastępcze przystanki autobusowe:

ZBARASKA 52, zlokalizowany na chodniku przy ul. Międzyborskiej za skrzyżowaniem z al. Waszyngtona w kierunku ul. Cyraneczki, obowiązujący jako stały dla linii zastępczej Z-9 oraz jako warunkowy dla linii autobusowych 521
i nocnej N24,

WIATRACZNA 60, zlokalizowany na chodniku przy al. Stanów Zjednoczonych przed rondem Wiatraczna bezpośrednio za przystankiem WIATRACZNA 10, obowiązujący jako stały dla linii autobusowych 141, 143, 188 oraz 523 (UWAGA: przystanek WIATRACZNA 10 przestaje obowiązywać dla linii autobusowych 141, 143, 188 oraz 523 – w czasie trwania remontu będzie funkcjonował jako krańcowy dla linii autobusowych 226 oraz Z-9),

MIĘDZYBORSKA 58, zlokalizowany na chodniku przy ul. Grochowskiej przed skrzyżowaniem z ul. Międzyborską ok. 60 metrów przed przystankiem MIĘDZYBORSKA 08, obowiązujący jako stały dla linii autobusowych 125, 135, 226, 311 oraz jako warunkowy dla nocnej linii autobusowej N03,

WIATRACZNA 61, zlokalizowany na chodniku przy ul. Grochowskiej za skrzyżowaniem z ul. Wiatraczną w kierunku ul. Kaleńskiej, obowiązujący jako stały dla linii autobusowych 123, 141, 142, 143, 145, 148, 173, 183, 188, 315, 521, 523, 702, 704, 720, 722, 730 i Z-9 oraz jako warunkowy dla nocnej linii autobusowej N24.

Oprócz wyżej wymienionych na trasach objazdowych obowiązują następujące przystanki:

ZBARASKA 01, obowiązujący jako warunkowy dla linii autobusowych
123, 125, 141, 142, 143, 145, 148, 173, 183, 188, 226, 315, 521, 523, 702, 704, 720, 722, 730, a także nocnych N03 i N24,

SZPITAL GROCHOWSKI 02, obowiązujący jako warunkowy dla linii autobusowych 123, 125, 141, 142, 143, 145, 148, 173, 183, 188, 226, 315, 521, 523, 702, 704, 720, 722, 730, a także nocnych N03 i N24,

OS. MAJDAŃSKA 02, obowiązujący jako warunkowy dla linii autobusowych 123, 125, 142, 145, 148, 173, 183, 226, 315, 521, 702, 704, 720, 722, 730, a także nocnych N03 i N24.

Ponadto dla linii przyspieszonej 521 uruchamia się (jako warunkowe) przystanki:

PARK SKARYSZEWSKI 01 i 02,
KINOWA 01 i 02,
WSPÓNA DROGA 01 i 02,

Linie tramwajowe 8, 9, 24 oraz 77 będą kursować według specjalnych rozkładów jazdy.

Przepraszamy za utrudnienia

Półtorak
Posty: 297
Rejestracja: 31 lip 2013, 22:38
Lokalizacja: Warszawa Gierka

Post autor: Półtorak » 14 lip 2014, 18:37

pawcio pisze:Aż kiedyś motorniczowie zrobią strajk włoski.
Już robią, ale nie tylko tam, no i jeszcze nie wszyscy. Tylko jeszcze nie wszyscy zauważyli ich działanie, tzn. wyraźne spowolnienie przejazdów tramwajami.
4bis Stalowa - Woronicza

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 14 lip 2014, 20:11

Zamkną ten cały interes i pójdą na kuroniówkę. Ja nie, bo dyplom mam i język znam, ale to te "cwaniaki" będą miały problem jak dr B. czy MEP K-M wreszcie dopną swego.

Za jazdę 20 czy 30 na godzinę na prostej drodze osobiście bym zwalniał dyscyplinarnie za sabotaż, tylko jeszcze paragraf muszę na to znaleźć.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 14 lip 2014, 20:14

Akurat Filtrowa jest "prostą drogą" i wszyscy jadą tam 20, 30. Złośliwi czy co?
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 14 lip 2014, 20:19

Tam jest ograniczenie. Natomiast wleczenie się notoryczne jest np. na Powstańców Śląskich (część zapółnocna), albo na Grójeckiej między Korotyńskiego a Rakowcem (choć w szczycie mniej, czasem niektórzy tam nadganiają).

Osobiście uważam, że poza szczytem metoda budowania rozkładów metodą obserwacji jest niekorzystna - zawsze znajdzie się jełopa obniżająca średnią prędkość, a potencjalne rezerwy łatwo ukryć wolną jazdą by wyjść "na zero". Należałoby wręcz przeprowadzić jakieś zmasowane badania w stylu "weekend jazdy bez rozkładów na 7 i 9" czy coś w tym stylu...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 14 lip 2014, 20:28

Glonojad pisze:Za jazdę 20 czy 30 na godzinę na prostej drodze osobiście bym zwalniał dyscyplinarnie za sabotaż, tylko jeszcze paragraf muszę na to znaleźć.
Możesz nie znaleźć. Przepisy wyższego rzędu w postaci PoRD stawiają bezpieczeństwo nade wszystko, więc wewnętrzne zarządzenia pracodawcy nie mogą stać w sprzeczności. A uwierz mi, że zawsze, ale to zawsze można wytłumaczyć powolną jazdę, jeśli ma się IQ większe niż muszka owocówka.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 14 lip 2014, 20:29

Wiesz, są jeszcze rozkłady jazdy i jazda przed czasem jest źle widziana. Każdy tram jest
na smyczy, a nikt nie lubi tracić kasy.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 14 lip 2014, 20:39

Parametry jazdy są monitorowane, obraz z drogi jest nagrywany... no i jest jeszcze element finansowy dyscyplinujący. Naprawdę, nie każdy musi być kierowcą czy motorniczym, jeśli ktoś się boi (albo jest zwyczajnym złośliwym skurwielem), to niech zmieni zawód i tyle.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

bartoni722
Posty: 12142
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 14 lip 2014, 20:45

A jak tydzień temu jechałem niesamowicie wolną 8 przez Most Poniatowskiego, a 30 minut później wracałem jeszcze wolniejszą 9 to to też jest strajk, czy jakieś ograniczenie? I w ogóle pytanie: jeśli to strajk, to jest zasadne zgłaszanie tego gdzieś? (jeśli tak, to gdzie?)
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 14 lip 2014, 20:47

Przecież tam jest to cudowne ograniczenie prędkości? :x

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 14 lip 2014, 20:52

Na MOŚCIE NIE MA ŻADNEGO OGRANICZENIA PRĘDKOŚCI. OD 7 LAT!
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 14 lip 2014, 20:53

Czy jakiś kraj poza Polską obsesyjnie naucza, że wiadukt nie jest mostem? :)

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 14 lip 2014, 20:56

Wiadukt w al. 3 maja z całą pewnością nie jest Mostem Poniatowskiego, o którym pisze Bartoni. Choć bez wątpienia jest obiektem mostowym, czyli mostem.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Zablokowany