Tramwaj - przyszłość czy relikt?

Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 09 sie 2014, 20:52

Zwykle, czyli w najczęściej spotykanym przypadku - dwóch dużych, obustronnie zaopatrzonych w ciąg zbiorkomu alei, gdzie szlaki tramwajowe się przecinają i NIEKONIECZNIE zakręcają (to ja rozumiem pod cytowaną wypowiedzią). W takim wypadku, nie tworzę jednego cyklu dla tramwajów/autobusów lecz dwa.
No to weźmy tramwaje na Ochocie. Między Hynka a DwC masz przecięcie szlaków tramwajowych na pl. Zawiszy i Bitwy właśnie, dodatkowo ze zbiorkomem się przecina jeszcze na Wawelskiej (i kilka mniejszych). 2-3 razy, a świateł ze 20. Nie, takie gigantyczne (90m!) skrzyżowania są rzadkością wobec tych wszystkich pozostałych, gdzie właśnie potrzebna jest koordynacja.
I nadal nie rozumiem, o co chodzi z koniecznością dokładania drugiej fazy. Inny przykład: na R ONZ chcę dołożyć fazę dla 10 skręcającą w prawo na południe (i na odwrót), to na diabła mi faza na północ??

Wyjeżdżam na 2 tygodnie, nie wiem, czy będę się tu udzielał. Cześć.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

michj
Posty: 193
Rejestracja: 19 lip 2013, 12:36
Lokalizacja: Warszawa (i okolice)

Post autor: michj » 11 sie 2014, 19:43


ODPOWIEDZ