Przetargi na obsługę linii - 2010-2021

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

henio_wpz
Posty: 632
Rejestracja: 19 lis 2007, 11:28
Lokalizacja: WWA Sielce

Post autor: henio_wpz » 22 wrz 2014, 10:43

Czy te konkretnie to nie wiem, ale tak, będą to VDL Citea

alojz
Posty: 2718
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 26 wrz 2014, 18:55


ashir
Posty: 28023
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 26 wrz 2014, 19:30

To już niemal monopolista linii lokalnych w tym regionie. A mało brakowało, aby obsługiwał wszystkie linie lokalne w Piasecznie i okolicy. :)

zigirin
Posty: 141
Rejestracja: 24 sie 2011, 22:17
Lokalizacja: Kawęczyn

Post autor: zigirin » 27 wrz 2014, 22:21

Mam nadzieje, ze do Konstancina nie zawita za szybko z takim taborem:)

kabat
Posty: 27
Rejestracja: 06 wrz 2008, 23:38

Post autor: kabat » 30 wrz 2014, 1:02

ZTM znów postawił na cenę dumpingową i niską jakość taboru i obsługi. Po tylu prośbach, sygnałach i protestach mieszkańców i pasażerów na różnych forach powiatu piaseczyńskiego szczególnie dotyczących linii L-1 i L-3 ztm powinien ostatecznie zrezygnować z Sekar-transu.
Mam nadzieję że będzie jakiś protest do KIO i sprawa weźmie inny obrót. A poza tym czy tak powinno wyglądać zachęcanie ludzi do przesiadania się z własnych aut do zbiorkomu, jeżeli jeździ słaby tabor i rzadko kursuje a wozy są ciasne i przepełnione jak choćby ostatnio na L19.
Przy planowaniu przetargów powinno się przewidywać zwiększenie pojemności pojazdów w trakcie trwania umowy, gdyż zawsze występuje wzrost liczby pasażerów gdy ludzie się dowiedzą, że puścili jakiś autobus.

ashir
Posty: 28023
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 30 wrz 2014, 6:25

Oczywiście, dlatego na L-3 jakiś czas temu uruchomiono poranny dodatek jeżdżący na trasie: PKP Piaseczno - Kaczeńców, a na L19 w czasie trwania objazdu są bisowane wybrane kursy w szczycie. :)

alojz
Posty: 2718
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 30 wrz 2014, 18:42

Przetarg na dwuletnią obsługę L-1, L-3 i L-4 - http://www.ztm.waw.pl/zamowieniapublicz ... &i=493&l=1

kabat
Posty: 27
Rejestracja: 06 wrz 2008, 23:38

Post autor: kabat » 01 paź 2014, 13:20

Mam nadzieję że Sekar-Trans nie podoła zaostrzonym kryteriom nowego przetargu i zejdzie z tych linii a tym samym nie będzie monopolistą w powiecie piaseczyńskim.Z tego tortu zostanie im tylko L19 choć i tu już zaczęły się problemy z mało pojemnym taborem oraz na pocieszenie L24 i L25 na których pewnie zostaną wykorzystane marne Mercedesy jeżdżące obecnie na L-1 czy L-3

Awatar użytkownika
Bernard
(MANiak3333)
Posty: 10808
Rejestracja: 09 sie 2006, 21:15
Lokalizacja: Legionowo/Rembertów

Post autor: Bernard » 01 paź 2014, 18:40

Bernard pisze:
henio_wpz pisze: W poniedziałek wypytam, co tam z tej Holandii ściągamy ;)
link1, link2 :-$
Już są i jeżdżą: zdjęcia.
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9

ashir
Posty: 28023
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 05 paź 2014, 14:57

SławekM pisze:Spokojnie. PKS ma autobusy MAN po odbudowie zarejestrowane jako SAM i pewnie to one będą.
Jeżdżą 2 Soliny (A648 i A649) na L20 i L22, ale cofam to co wcześniej mówiłem, bo dziś promocyjnie i kompletnie nieprzygotowana do obsługi tych linii lokalnych jeździ Scania. :)

alojz
Posty: 2718
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 05 paź 2014, 16:12

Grodzio wspawał do Solin dodatkowe siedzenia? Bo wymaganych 25 foteli to na pewno nie miały. :D

ashir
Posty: 28023
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 05 paź 2014, 17:55

No właśnie też jestem ciekawy jakim cudem, a foteli w tych Solinach wcześniej było tylko 20, czyli brakuje 5. Nie ma opcji, żeby je domontować, a w SIWZ nie wyrażono zgody na zmniejszenie ilości miejsc siedzących. :razz:

Awatar użytkownika
Mong
(ZEA_R-0)
Posty: 3832
Rejestracja: 29 lis 2010, 0:18
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Mong » 05 paź 2014, 18:55

Ciekaw jestem czy ZTM zrobiłby cokolwiek gdyby dostał w tej sprawie od pasażera oficjalną skargę (z podanym adresem itp.) :-k

Awatar użytkownika
Nolem
Posty: 72
Rejestracja: 31 maja 2006, 22:29

Post autor: Nolem » 05 paź 2014, 19:33

Siedzeń jest jak najbardziej 25. Wstawiono dodatkowe 7 foteli stałych. Pojawiły się 3 w części niskiej, dodatkowy rząd za kabiną kierowcy i podwójne siedzenia dla pilota/żony i kochanki. ;-) Jak widać znalazł się sposób by domontować kolejne fotele tak by wozy spełniały wymagania na styk.

kalapix
Posty: 31
Rejestracja: 20 cze 2013, 12:57

Post autor: kalapix » 05 paź 2014, 19:54

ashir pisze:
SławekM pisze:Spokojnie. PKS ma autobusy MAN po odbudowie zarejestrowane jako SAM i pewnie to one będą.
Jeżdżą 2 Soliny (A648 i A649) na L20 i L22, ale cofam to co wcześniej mówiłem, bo dziś promocyjnie i kompletnie nieprzygotowana do obsługi tych linii lokalnych jeździ Scania. :)
Ciekawe jak długo te Soliny wytrzymają. W Świerku są takie wyboje i koleiny, że nie da się wogóle jeździć.

Zablokowany