Komunikacja miejska po M2C - plany, projekty

Moderator: Wiliam

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 28 wrz 2014, 21:13

Ale to nie jest aktualna trasa podstawowa 160 i nie wiem po co miałby po takiej z powrotem jeździć. :wink:

Pan Piotr
(XXXX)
Posty: 865
Rejestracja: 26 sie 2007, 18:42
Lokalizacja: Warszawski Uniwersytet Medyczny

Post autor: Pan Piotr » 29 wrz 2014, 1:20

ashir pisze:
Dantte pisze:Na jaką 160 miałoby wracać starą trasę?
No jak to na jaką? Przez Świętokrzyską w kierunku Targówka. :)

Akurat nie bardzo wiem czemu taka korekta miałaby służyć, bo kto miałby się w zasadzie "dosiadać" do 160 przy Rondzie ONZ?

Pasażerowie z Woli prędzej się przesiądą do metra by jechać na Pragę, do placu Zamkowego z ronda ONZ będzie 518, do placu Bankowego czy Parku Praskiego szybciej tramwajami z przesiadką przy Feminie niż czekać i stać w korku przy al. Jana Pawła II. Nie bez powodu kierowcy 510 w dawnych czasach omijali korek na Świętokrzyskiej i w rejonie ONZ przez Twardą. Teraz przez Twardą się nie da, więc optymalnie byłoby utrzymać 160 na obecnej trasie w kierunku Targówka.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 30 wrz 2014, 9:45

Chwała Bogu, że od czwartku już nie będzie Rzeszotarskiej w kierunku Szwedzkiej, czyli wszystko wraca do normy i bardzo dobrze. :D

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 3831
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 30 wrz 2014, 13:02

ashir pisze:Chwała Bogu, że od czwartku już nie będzie Rzeszotarskiej w kierunku Szwedzkiej, czyli wszystko wraca do normy i bardzo dobrze. :D
Zwłaszcza, że 23 po otwarciu M2 będzie pocięte o połowę. Faktycznie, genialny pomysł.

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 30 wrz 2014, 13:09

Tam wysiadali ludzie głównie na Dworzec Wileński.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 30 wrz 2014, 18:03

Dla 460 będzie znowu uzasadniony numer linii przyśpieszonej, bo pominie Rzeszotarskiej! :grin:

pasażer
Posty: 885
Rejestracja: 25 lip 2007, 10:19
Lokalizacja: Warszawa- Praga Południe

Post autor: pasażer » 30 wrz 2014, 19:22

Dlaczego od 2.10 zostaly przystanki: Kijowska i Ząbkowska dla 509 i 517, może już po wyborach będa uczernione?

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 30 wrz 2014, 19:30

Bo chyba tramwaje nadal nie kursują Targową? :wink:

pasażer
Posty: 885
Rejestracja: 25 lip 2007, 10:19
Lokalizacja: Warszawa- Praga Południe

Post autor: pasażer » 30 wrz 2014, 20:18

Oczywiście, że nie kursują, za to zadziwia mnie brak informacji -z chwilą uruchomienia tramwajów w ciągu ulicy Targowej ulegną likwidacji przystanki Ząbkowska i Kijowska dla linii 509,517 -ludzie już mogliby się przyzwyczajać do myśli o ich likwidacji . Wiesz, kiedy tramy pojadą?.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 30 wrz 2014, 20:20

Pod koniec października.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 30 wrz 2014, 20:20

Planowane wznowienie ruchu tramwajowego to 20 października. :wink:

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 30 wrz 2014, 20:22

Mi tam się wydaje, że Ząbkowska - a już na bank Kijowska - powinny pozostać. To jest jednak funkcjonalne centrum miasta, praskie śródmieście, a wymiany pasażerów w tramwajach pokazują, że i autobusy mogłyby mieć wzięcie- tym bardziej, że z Wileniaka do Zielenieckiej jest ponad 1200 metrów.

Charakter przyspieszony fajna sprawa, ale nie za cenę rozsądku - tym bardziej, że np. z Tarchomina do Wschodniego to inaczej, niż 509 do Kijowskiej, dojechać się niestety nie da (choć oczywiście sprawę doskonale załatwiłoby 21 na trasie Winnica - Światowida - Modlińska - Jagiellońska - Targowa - Kijowska - Tysiąclecia - Bora Komorowskiego - Gocław)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 30 wrz 2014, 20:29

Kijowska to może niekoniecznie, bo i lokalizacja przystanków autobusowych jest mniej korzystna niż tramwajowych, ale Ząbkowska powinna obowiązkowo zostać na stałe.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 30 wrz 2014, 20:54

Glonojad pisze:z Tarchomina do Wschodniego to inaczej, niż 509 do Kijowskiej
Nie można będzie przesiąść się na tramwaj wcześniej?

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 30 wrz 2014, 20:57

Kijowska powinna na pewno wylecieć, dla 509 nic nie będzie wnosić po otwarciu M2C, tak samo IMHO Aleja Zieleniecka.

ODPOWIEDZ