Przetargi na obsługę linii - 2010-2021
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Czy te konkretnie to nie wiem, ale tak, będą to VDL Citea
Wygrał Sekar-Trans - http://www.ztm.waw.pl/download.php?z=5920&i=490&l=1&m=5alojz pisze:Przetarg na obsługę L24 i L25 - http://www.ztm.waw.pl/zamowieniapublicz ... &i=490&l=1
To już niemal monopolista linii lokalnych w tym regionie. A mało brakowało, aby obsługiwał wszystkie linie lokalne w Piasecznie i okolicy.
Mam nadzieje, ze do Konstancina nie zawita za szybko z takim taborem:)
ZTM znów postawił na cenę dumpingową i niską jakość taboru i obsługi. Po tylu prośbach, sygnałach i protestach mieszkańców i pasażerów na różnych forach powiatu piaseczyńskiego szczególnie dotyczących linii L-1 i L-3 ztm powinien ostatecznie zrezygnować z Sekar-transu.
Mam nadzieję że będzie jakiś protest do KIO i sprawa weźmie inny obrót. A poza tym czy tak powinno wyglądać zachęcanie ludzi do przesiadania się z własnych aut do zbiorkomu, jeżeli jeździ słaby tabor i rzadko kursuje a wozy są ciasne i przepełnione jak choćby ostatnio na L19.
Przy planowaniu przetargów powinno się przewidywać zwiększenie pojemności pojazdów w trakcie trwania umowy, gdyż zawsze występuje wzrost liczby pasażerów gdy ludzie się dowiedzą, że puścili jakiś autobus.
Mam nadzieję że będzie jakiś protest do KIO i sprawa weźmie inny obrót. A poza tym czy tak powinno wyglądać zachęcanie ludzi do przesiadania się z własnych aut do zbiorkomu, jeżeli jeździ słaby tabor i rzadko kursuje a wozy są ciasne i przepełnione jak choćby ostatnio na L19.
Przy planowaniu przetargów powinno się przewidywać zwiększenie pojemności pojazdów w trakcie trwania umowy, gdyż zawsze występuje wzrost liczby pasażerów gdy ludzie się dowiedzą, że puścili jakiś autobus.
Oczywiście, dlatego na L-3 jakiś czas temu uruchomiono poranny dodatek jeżdżący na trasie: PKP Piaseczno - Kaczeńców, a na L19 w czasie trwania objazdu są bisowane wybrane kursy w szczycie.
Przetarg na dwuletnią obsługę L-1, L-3 i L-4 - http://www.ztm.waw.pl/zamowieniapublicz ... &i=493&l=1
Mam nadzieję że Sekar-Trans nie podoła zaostrzonym kryteriom nowego przetargu i zejdzie z tych linii a tym samym nie będzie monopolistą w powiecie piaseczyńskim.Z tego tortu zostanie im tylko L19 choć i tu już zaczęły się problemy z mało pojemnym taborem oraz na pocieszenie L24 i L25 na których pewnie zostaną wykorzystane marne Mercedesy jeżdżące obecnie na L-1 czy L-3
Już są i jeżdżą: zdjęcia.
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9
Jeżdżą 2 Soliny (A648 i A649) na L20 i L22, ale cofam to co wcześniej mówiłem, bo dziś promocyjnie i kompletnie nieprzygotowana do obsługi tych linii lokalnych jeździ Scania.SławekM pisze:Spokojnie. PKS ma autobusy MAN po odbudowie zarejestrowane jako SAM i pewnie to one będą.
Grodzio wspawał do Solin dodatkowe siedzenia? Bo wymaganych 25 foteli to na pewno nie miały.
No właśnie też jestem ciekawy jakim cudem, a foteli w tych Solinach wcześniej było tylko 20, czyli brakuje 5. Nie ma opcji, żeby je domontować, a w SIWZ nie wyrażono zgody na zmniejszenie ilości miejsc siedzących.
Ciekaw jestem czy ZTM zrobiłby cokolwiek gdyby dostał w tej sprawie od pasażera oficjalną skargę (z podanym adresem itp.)
Siedzeń jest jak najbardziej 25. Wstawiono dodatkowe 7 foteli stałych. Pojawiły się 3 w części niskiej, dodatkowy rząd za kabiną kierowcy i podwójne siedzenia dla pilota/żony i kochanki. Jak widać znalazł się sposób by domontować kolejne fotele tak by wozy spełniały wymagania na styk.
Ciekawe jak długo te Soliny wytrzymają. W Świerku są takie wyboje i koleiny, że nie da się wogóle jeździć.ashir pisze:Jeżdżą 2 Soliny (A648 i A649) na L20 i L22, ale cofam to co wcześniej mówiłem, bo dziś promocyjnie i kompletnie nieprzygotowana do obsługi tych linii lokalnych jeździ Scania.SławekM pisze:Spokojnie. PKS ma autobusy MAN po odbudowie zarejestrowane jako SAM i pewnie to one będą.