Obiegi i obsługa połączeń KM
Moderator: JacekM
Jutro wszystko się okaże - oby jednak ER75 wyjechał na KM7. Na pewno od jutra dwa obiegi EN57AL i będzie ich coraz więcej. Również 2 obiegi starych AKM, 1 Ex-KM oraz 2 nowszych AKM. Takie są informacje jakie posiadam.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Obawiam się, że 7 obiegów na około 20 jakie pojawiają się na KM7 w dzień roboczy (dane sprzed około roku, teraz może mniej) to nie jest aż taki duży postęp - ewentualnie znaczy to więcej nowych AKM i AL zamiast tych starych które już wyjeździły kilometry/godziny i muszą udać się na P4.zxcvbnm pisze:Jutro wszystko się okaże - oby jednak ER75 wyjechał na KM7. Na pewno od jutra dwa obiegi EN57AL i będzie ich coraz więcej. Również 2 obiegi starych AKM, 1 Ex-KM oraz 2 nowszych AKM. Takie są informacje jakie posiadam.
Już ci mówię jak sprawa ma docelowo wyglądać:
- EN57AKM -ex-czoper 1 obieg (czasem zamiast niego EW60)
- EN57AKM 2009-2011 r. 4 obiegi
- EN57AKM 2013 r. 2 obiegi
---------
7 obiegów
---------
- EN57AL 8-10 obiegów
- ER75 1 obieg
---------
9-11 obiegów
---------
Reszta zwykłe kible
AL jest przydzielonych 16 jednostek max. - 6 obiegów podwójnych i 4 pojedyncze lub 8 obiegów podwójnych. Reszta pójdzie na inne linie.
- EN57AKM -ex-czoper 1 obieg (czasem zamiast niego EW60)
- EN57AKM 2009-2011 r. 4 obiegi
- EN57AKM 2013 r. 2 obiegi
---------
7 obiegów
---------
- EN57AL 8-10 obiegów
- ER75 1 obieg
---------
9-11 obiegów
---------
Reszta zwykłe kible
AL jest przydzielonych 16 jednostek max. - 6 obiegów podwójnych i 4 pojedyncze lub 8 obiegów podwójnych. Reszta pójdzie na inne linie.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Może kolega zamiast 57 powiedział/napisał omyłkowo 75?
Co dziś na obiegu Falenica-Dęblin 12:11 ? (12707)
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Stare jednostki.
Wczoraj jechałem pojedynczym ER75 do Siedlec. W niektórych godzinach szału nie ma - "sardynkowo", stojąc nie ma za bardzo gdzie się chwycić, na ciężkostrawną dietę części narodu nawet mocno rozkręcona klima nie pomaga, do Mińska ciężko o miejsce siedzące, potem też wcale pociąg też pustkami nie świeci. Schodek do wysiadania na niski peron rozkłada się szybko i bezszelestnie.
Ciekawe jak zobiegowany jest teraz jedyny weekendowy podwójny obieg ER75 (którego podobno nie ma, ale sam sprawdzałem parę miesięcy temu że był), wg mnie wyjeżdżając z Siedlec ok. 21:00 był dość pustawy.
Ciekawe jak zobiegowany jest teraz jedyny weekendowy podwójny obieg ER75 (którego podobno nie ma, ale sam sprawdzałem parę miesięcy temu że był), wg mnie wyjeżdżając z Siedlec ok. 21:00 był dość pustawy.
Podwójny Flirt pojawił się np dziś w Warszawie o z Siedlec 14:40, można sobie wybadać resztę obiegu.
Następne oczywiście pojedyncze i ciasne. Potem z Łukowa 91898 powinien być na dwóch i jeszcze na trzech piętrusach jeden obieg siedlecki też powinien wrócić (przynajmniej dziś go widzę w rozkładzie).
Następne oczywiście pojedyncze i ciasne. Potem z Łukowa 91898 powinien być na dwóch i jeszcze na trzech piętrusach jeden obieg siedlecki też powinien wrócić (przynajmniej dziś go widzę w rozkładzie).
Niektóre pociągi tak wyglądają od lat w weekendy na tej trasie.Wczoraj jechałem pojedynczym ER75 do Siedlec. W niektórych godzinach szału nie ma - "sardynkowo", stojąc nie ma za bardzo gdzie się chwycić, na ciężkostrawną dietę części narodu nawet mocno rozkręcona klima nie pomaga, do Mińska ciężko o miejsce siedzące, potem też wcale pociąg też pustkami nie świeci.
A co dziś jeździło na 12707 ? Jeżeli nie ER75 to nadzieja ostatecznie upada.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Porzuć wszelkie nadzieje Nie widziałem 12707, ale jeśli ten skład wraca na 21714, to były dwa stare EN57, w tym 1764, znany nam z dziewiczego flirtowego rejsu 4X. Poza tym w paśmie po 18:00 szły dzisiaj aż dwa obiegi siedleckie na 2 x ER75 (trzeci na pojedynczym, czwarty nie wiem) i KME26 też w podwójnym zestawieniu, więc z niedzielnej nadwyżki FLIRT-ów chyba nicizxcvbnm pisze:A co dziś jeździło na 12707 ? Jeżeli nie ER75 to nadzieja ostatecznie upada.
Pytanie od pasażerów startujących rano z Rembertowa: czy Góra Kalwaria (98910), odjazd 07:29, musi czekać na opóźnione Mińsk-Blonie (98490, odjazd 07:15)? Jakieś skomunikowanie, czy coś innego?
"Skomunikowanie" to może miało na celu (planową/nie planową?) wymianę np. drużyn trakcyjnych
Dziś EN57AKM-1567 na 21704 - to chyba ulubiony obieg czopków (zarówno przed jak i po ich modernizacji do AKM). Jeśli ma być też czasem EW60, to już nie mogę się doczekaćzxcvbnm pisze:Już ci mówię jak sprawa ma docelowo wyglądać:
- EN57AKM -ex-czoper 1 obieg (czasem zamiast niego EW60)
EN57AL- 1632 +1690 na 98919 Zachodnia Rembertów.
Jest tragicznie. Na KM7 NIC lepszego niż EN57.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2