Ja to bym się cieszył, na KM6 jeżdżą tylko kible i jest zero opóźnień...zxcvbnm pisze:Jest tragicznie. Na KM7 NIC lepszego niż EN57.
Obiegi i obsługa połączeń KM
Moderator: JacekM
Bo KM6 nie ma styczności z średnicową. Na KM9 też rzadko opóźnienia.Domas pisze:Ja to bym się cieszył, na KM6 jeżdżą tylko kible i jest zero opóźnień...zxcvbnm pisze:Jest tragicznie. Na KM7 NIC lepszego niż EN57.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
A co ma styczność ze średnicową? Ja mówię o awaryjności nowszych jednostek, poza tym KM9 to w wielu przypadkach lotnisko itp.
Lepsze jest wrogiem dobrego Wskaż mi proszę te zalety nowego taboru, które mogą być już teraz na KM7 wykorzystane. No chyba, że to płacz (przepraszam, ale nie mogę tego inaczej nazwać) dla zasady.
No tak samo może być wykorzystany jak na KM3... Linia nie wiele lepsza a same asynchrony
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Po raz kolejny nie wiesz o czym piszesz.
Rzadko korzystam z kolejowych połączeń regionalnych, a jak już się zdarza to właśnie głównie na KM6, gdzie, jak napisałem, jeżdżą same, klasyczne kible (no, poza tymi dwoma EN71, ale o ich awarii jeszcze nigdy nie słyszałem) - zero opóźnień, brak problemów z obsługą taboru, sprawna wymiana pasażerska... ja nie wiem, po co tak walczyć o pojazdy, które i tak na polski rynek nie są przystosowane?
Na KM7 powinny jeździć największe trupy EN57 z Przewozów Regionalnych. Oczywiście typu "full plastic".zxcvbnm pisze:Jest tragicznie. Na KM7 NIC lepszego niż EN57.
@SławekM nie mieszaj reszty z nas do tego
zxcvbnm, poważnie, tego się już czytać nie da. Łaskawie zabierz swoje stękanie gdzie indziej, napisz do GW o tym jakie te KM i PLK i SKM i wszystko inne złe, rozsiej swoje bajki i fantazje na jakimś mikolskim forum. Albo się wreszcie ogarnij.
zxcvbnm, poważnie, tego się już czytać nie da. Łaskawie zabierz swoje stękanie gdzie indziej, napisz do GW o tym jakie te KM i PLK i SKM i wszystko inne złe, rozsiej swoje bajki i fantazje na jakimś mikolskim forum. Albo się wreszcie ogarnij.
Taka moja natura...
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Na poc. 12719 (KM701 Dęblin) wczoraj ponownie EN57AL-1632+1690, ale rozumiem, że jak po "Dobranocce" i "Jaka to melodia", to się nie liczyzxcvbnm pisze:Jest tragicznie. Na KM7 NIC lepszego niż EN57.
Sorry, ale oddzielmy ludzi o ich zachowania - a za takie na wielu forach za takie zachowanie dostałbyś już rządek ostrzeżeń lub bana. Jeśli chcesz uzyskać nasz szacun to najlepiej w sposób merytoryczny (tak jak Ci się to nawet ostatnio czasem już udawało), a nie przez trollowanie.zxcvbnm pisze:Taka moja natura...
Jestem zmuszony przyznać że dzisiaj jechałem nowszym AKM do Dęblina
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
I jak wrażenia? Nowszy AKM to trochę mało - jeszcze np. numerek taborowy jakbyś napisał albo nr pociągu - te składy (jeśli mówimy o AKM '2013) wbrew pozorom wcale nie są jednakowe - np. 1713 jako jedyny z serii ma czarne numery, a 1682 ma nietypowe lufciki w bocznych szybach kabiny maszynisty (takie same jak w pierwszych AL).
Bądźmy fachury, żebyśmy się przed autobusową częścią Forum nie musieli wstydzić
Bądźmy fachury, żebyśmy się przed autobusową częścią Forum nie musieli wstydzić
Byłem tak zdezorientowany tłokiem że nie pamiętam jakie to były numery. Jednak mogę powiedzieć że były z ZNTK. Bo drzwi między-wagonowe nie miały loga Newag Drugim razem postaram się zapamiętać.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
EW60-001+002 KM205, nr poc. 91820, Mińsk Maz. - Warszawa Zach.
Oprócz tego KM815 Dęblin - Piaseczno (nr poc. 21920), którego odkąd pamiętam zawsze widywałem wyłącznie na starych EN57, dziś na 2xAKM - sądząc po kształcie chwytów klimatyzacji, modernizacja Newag 2009/2010 (np. 1584+1572) ewentualnie 2 ex-czopery.
Oprócz tego KM815 Dęblin - Piaseczno (nr poc. 21920), którego odkąd pamiętam zawsze widywałem wyłącznie na starych EN57, dziś na 2xAKM - sądząc po kształcie chwytów klimatyzacji, modernizacja Newag 2009/2010 (np. 1584+1572) ewentualnie 2 ex-czopery.