Co nie znaczy, że takie pociągi nie jeżdżą.przewoz pisze:Cóż. Kiedyś w RJ umieszczano po prostu symbole, że część pociągów się może nie mieścić przy krawędzi.
Od jakiegoś czasu zwraca się na to uwagę i unika się takich konfiguracji.
Obiegi i obsługa połączeń KM
Moderator: JacekM
Na Skierniewickiej też nie wszystkie perony mieszczą 3x EN57. Poza tym na KM7 regularnie jeździ skład na 3xEN57 - na 19553. Kwestia dobrze stanąć.
Dla zainteresowanych losami niedoszłego flirtowego poc. 12707 - dziś na 1761+1624 (2xAKM'2013) - czyli moim zdaniem jest szansa na AL (lub równie dobrze stare EN57, gdy AKM chwilowo zabraknie).
Prócz tego jeszcze przynajmniej dwa obiegi z KM7 dziś na nowych AKM 1636 (m.in. 21706) i 1613 (m.in. 91556).
Prócz tego jeszcze przynajmniej dwa obiegi z KM7 dziś na nowych AKM 1636 (m.in. 21706) i 1613 (m.in. 91556).
Potrójniak jeździ do Pilawy w tygodniu, co do długości peronów, do na odcinku Olszynka Grochowska - Świder, są wbrew pozorom z deka przykrótkie na trzy jednostki. Dalej jest ok, sprawdzone doświadczalnie.
Wawer ma 170m, Śródborów 175, Józefów 189, Michalin 178. Pozostałe mają co najmniej 200. Za Otwockiem nie sprawdzałem.
W jaki sposób to mierzyłeś? Spróbowałem na mapie satelitarnej i: Wawer 198, Śródborów 197, Michalin 189. Józefów się zgadza.
http://www.plk-sa.pl/files/public/user_ ... 4A_w.3.pdf
W Wawrze krawędzie są krótsze niż peron, nie wiem, dlaczego.
W Wawrze krawędzie są krótsze niż peron, nie wiem, dlaczego.
W tym zestawieniu jest sporo błędów, od kiedy ono istnieje. Ale długości raczej są ok.
Odległości też są błędne np. w przypadku Płud podają 130m i 141m, co jest totalną bzdurą, Ursus 226m, też bzdura ja by poszukał dalej, to pewnie by więcej takich kwiatków znalazł.
Oj, żeby z tymi długościami peronów w ciągu najbliższych lat jakiś kwas nie wyszedł... gdy wejdą do służby pięcioczłonowce i zaczną być spinane po dwa (bo chyba dla godzin szczytu taka właśnie jest idea). Czteroczłonowe Flirty, Elfy i Impulsy mają po ok. 75 m długości, sześcioczłonowe Elfy i Impulsy zdecydowanie przekraczają 100 m. Jeśli pięcioczłonowe składy łączone po dwa wyjdą za bardzo "na styk", a jakieś perony okażą się dużo krótsze niż 200 m - te przystanki będą pomijane?...
To wszystko jeszcze zależy od tego jakie źródła długości peronu przyjmowane są za wiążące (pewnie raczej dane z archiwum PLK niż pomiar w naturze) i czy przepisy mówią o długości całego składu, czy można to ominąć przez mniejszą odległość pomiędzy skrajnymi parami drzwi (czytaj: rezygnację z dwóch skrajnych par drzwi, najbliższych czoła).
To wszystko jeszcze zależy od tego jakie źródła długości peronu przyjmowane są za wiążące (pewnie raczej dane z archiwum PLK niż pomiar w naturze) i czy przepisy mówią o długości całego składu, czy można to ominąć przez mniejszą odległość pomiędzy skrajnymi parami drzwi (czytaj: rezygnację z dwóch skrajnych par drzwi, najbliższych czoła).
To są długości na rozkład 2013/2014, skoro rozkład układa się na rok wcześniej (przynajmniej tak ktoś kiedyś twierdził), wiec te dane są z 2012. W 2012 jeszcze nie był odbudowany peron po budowie wiaduktu, wiec te Płudy wtedy były prawidłowe (chyba)Loui pisze:Odległości też są błędne np. w przypadku Płud podają 130m i 141m, co jest totalną bzdurą, Ursus 226m, też bzdura ja by poszukał dalej, to pewnie by więcej takich kwiatków znalazł.
Wczoraj AL 1610+1690 12719 (19:36 W-wa Zach. Dęblin)
Jako efekt wczorajszego wypadku zapewne, jeden obieg siedlecki na AKM zamiast Flirta.
98954 Rembertów Grodzisk w sile trzech AKM: 1611+1614+1639.