Objazdy i inne okresowe zmiany tras autobusów - 2014

Moderator: Wiliam

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 30 paź 2014, 8:57

ZTM pisze:Modernizacja ul. Kleszczowej – wznowienie ruchu dwukierunkowego na ciągu ulic Chrobrego-Ryżowa - zmiany dla linii 129, 178, 187, 189, 191, N01, N85

od 30.10.2014 (czwartek) od godz. 22:00

W związku z kolejnym etapem modernizacji ul. Kleszczowej i związanym z tym wznowieniem ruchu dwukierunkowego na ciągu ulic Chrobrego – Ryżowa na odc. od ul. Szczerej do ul. Fasolowej przy jednoczesnym zachowaniu jednokierunkowego wyłączenia z ruchu ul. Kleszczowej od dnia 30.10.2014 od godz. około 22:00 wprowadza się następujące zmiany w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej:

SCHEMAT ZMIAN

1. Zostają przywrócone trasy podstawowe linii 129, 178, 191 oraz N85 w tym rejonie.

2. Utrzymana zostaje trasa linii 187:

(w kierunku krańca URSUS-NIEDŹWIADEK):
STEGNY – ….. – Al. Jerozolimskie – al. 4 Czerwca 1989 r – Poczty Gdańskiej – … – URSUS-NIEDŹWIADEK;

(w kierunku krańca STEGNY – trasa podstawowa w rejonie ul. Kleszczowej):
URSUS-NIEDŹWIADEK – ….. – Poczty Gdańskiej – al. 4 Czerwca 1989 r. - Ryżowa – Kleszczowa – Al. Jerozolimskie – … – STEGNY;

3. Przywraca się trasy linii 189 i N01:

linia 189 (w kierunku krańca OS. GÓRCZEWSKA):
SADYBA – ….. – Łopuszańska – Al. Jerozolimskie – al. 4 Czerwca 1989 r. (d. Nowolazurowa) – Ryżowa – Chrobrego – … – OS. GÓRCZEWSKA;

(w kierunku krańca SADYBA – trasa podstawowa w rejonie ul. Kleszczowej)

linia N01 (w kierunku krańca NOWODWORY):
URSYNÓW PŁN. – ….. – Al. Jerozolimskie – Popularna – Globusowa – … – NOWODWORY;

w wybranych kursach:
URSYNÓW PŁN. – ….. – Al. Jerozolimskie – al. 4 Czerwca 1989 r. (d. Nowolazurowa) – Ryżowa – Chrobrego – Globusowa – … – NOWODWORY;

(w kierunku krańca URSYNÓW PŁN. – trasa podstawowa w rejonie ul. Kleszczowej)

4. Utrzymuje się zawieszenie funkcjonowania przystanku RYŻOWA 04. W jego zastępstwie uruchamia się przystanek RYŻOWA 54 zlokalizowany około 40 m przed docelową lokalizacją.

5. Wznawia się funkcjonowanie przystanku PKP WŁOCHY 01. Likwidacji ulega funkcjonowanie przystanku PKP WŁOCHY 51.

Awatar użytkownika
Bernard
(MANiak3333)
Posty: 10808
Rejestracja: 09 sie 2006, 21:15
Lokalizacja: Legionowo/Rembertów

Post autor: Bernard » 30 paź 2014, 11:14

ZTM pisze:213, 305
Utrudnienia w rejonie ul. Mrówczej dla linii 213 i 305

10:25

W związku z prowadzeniem działań operacyjnych przez Policję ul. Mrówcza została zamknięta dla ruchu kołowego. Autobusy linii 213 i 305 zostają skierowane na trasy objazdowe w obu kierunkach:

213
(w obu kierunkach)
od skrzyż. ul. Mrówcza/Zwoleńska:
Zwoleńska - Patriotów - Szpotańskiego - Lucerny - i dalej stałą trasą

305
od skrzyż ul. Patriotów/Zwoleńska:
Patriotów - Szpotańskiego - Widoczna - i dalej stałą trasą
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9

Georg
Posty: 6044
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 30 paź 2014, 11:23

Fajnie! 305 nie dość że co godzinę to jeszcze spóźnione.

Awatar użytkownika
Bernard
(MANiak3333)
Posty: 10808
Rejestracja: 09 sie 2006, 21:15
Lokalizacja: Legionowo/Rembertów

Post autor: Bernard » 30 paź 2014, 12:12

Utrudnienia zakończone. Przyczyna: Ewakuacja komisariatu policji w Wawrze. Bomba?
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8474
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 03 lis 2014, 19:50

bartoni722 pisze:A co ma Praga do wolskiego odcinka 102? Myślałem, że to Bemowo się piekliło o "niezbendny rególarny dojazd na Powiśle" i dlatego projekt 106/151 upadł.
Praga Południe w konsultacjach załatwiła sobie utrzymanie połączenia Grochowa z Powiślem/lewym brzegiem w postaci tej linii.

Georg
Posty: 6044
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 03 lis 2014, 22:47

102 na Grzybowskiej w godzinach szczytu cieszy się teraz bardzo dużym wzięciem. Naprawdę bardzo by się przydała linia częstsza (co 10/15/15). Ale cóż. Skoro o komunikacji na Woli ma decydować Praga Południe... ](*,)

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 03 lis 2014, 22:49

Nie tylko Praga Południe. Nie zapominaj o Jelonkach które wywalczyły sobie zostawienie 105. W tym układzie sympatyczne 151 nie miało szans.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Georg
Posty: 6044
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 03 lis 2014, 23:08

Tak. Ale zarówno 105 jak i 102 mają bardzo dużą frekwencję. Dużo wyższą, niż miało samo 102, kursując Grzybowską przed zamknięciem Prostej. Trzeba przyznać, że samo 102 nawet z częstotliwością 10/15/15 to na Grzybowskiej byłoby za mało. Być może tłok się zmniejszy po uruchomieniu M2C, ale nie byłbym tego taki pewien.

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4780
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 03 lis 2014, 23:16

Przed zamknięciem Prostej nie było na Grzybowskiej 102 tylko 151 i co chyba jest w tym istotne, na Patelnię a nie pod Uniwersytet.
Obrazek

Georg
Posty: 6044
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 03 lis 2014, 23:30

Faktycznie. Ale sporo ludzi jeździ z Grzybowskiej do Królewskiej. Część zostaje i jedzie do UW. Dodatkowo dosiadają się ludzie jadący z Królewskiej (za skrz. z Marszałkowską) do UW. Więc linie tak czy siak mają spore wzięcie.
Z jaką częstotliwością ma jeździć 105 po uruchomieniu E-5? Bo nie pamiętam. Może wtedy udałoby się zorganizować jakieś kursy skrócone 102 do Pl. Trzech Krzyży w połowie taktu? Chociaż to tylko gdybanie, bo Młynów częstszej linii już nie przyjmie niż obecne 102. 102+136 sprawiają, że dla 103 często brakuje już miejsca.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8474
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 04 lis 2014, 12:19

Georg pisze: Ale cóż. Skoro o komunikacji na Woli ma decydować Praga Południe... ](*,)
Komunikacja miejska to system naczyń połączonych.

Spróbuj np. zmienić trasę lub rozkład 141 bez zmian na innych liniach...

Awatar użytkownika
Thompson04
Posty: 202
Rejestracja: 27 maja 2009, 19:36
Lokalizacja: Bemowo Jelonki

Post autor: Thompson04 » 04 lis 2014, 17:05

Georg pisze:Z jaką częstotliwością ma jeździć 105 po uruchomieniu E-5?
7-8 minut.
10 26 28 105 109 122 149 154 189 190 714 719 729 N42 N45 N95 Obrazek LAZUROWA
Zobacz mój kanał YouTube :)

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 04 lis 2014, 19:20

W międzyszczycie 105. W szycie obie co 10.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Piter232
Posty: 434
Rejestracja: 03 gru 2010, 18:27
Lokalizacja: Wilanów

Post autor: Piter232 » 04 lis 2014, 19:54

Którędy i po co były dzisiaj wysyłane autobusy na odcinku Plac Trzech Krzyży - Rondo de Palma? Około 13:00 moje 116 po krótkiej pogadance z panem w kamizelce stanęło przystanku dla 171 i tym podobnych i zbierało się do skręcania w Książęcą. Wysiadłem, przeszedłem wzdłuż Nowego Światu pod Palmę (ruch trwał normalnie, na jednym pasie były jakieś betoniarki ale reszta była jak co dzień) po czym doszedłem do Palmy i zauważyłem 503 jadące na Konwiktorską od strony mostu. W Nowy Świat -> Świętokrzyska również normalnie wpuszczano autobusy. Więc o co to chodziło? Nadzory Ruchu nie kontaktują się w żaden sposób z Policją i sobą samymi, czy co? Bo w robienie przez 116 takiego kółka for fun to nie bardzo wierzę :P

Georg
Posty: 6044
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 04 lis 2014, 23:52


ODPOWIEDZ