Rozkł‚ad jazdy KM i SKM 2014/15

Moderator: JacekM

sajbeer
Posty: 1078
Rejestracja: 06 maja 2008, 21:06
Lokalizacja: Warszawa-Bielany

Post autor: sajbeer » 08 lis 2014, 18:21

W 2015 roku "Słoneczny" do Ustki. :-D

PS. Dlaczego postój w Słupsku. Czyżby brak miejsca w Ustce :?:

Jedzie jako 88112 do Słupska i po 70 minutach postoju wraca do Ustki(88111).
Ostatnia skonsumowana "PARÓWKA"
21.12.2012
366+218 :arrow: 013B/28
Przedostatnia:
7.12.2012
140+685 :arrow: 019B/33 :D :tancze:

Łukasz
Posty: 10878
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 09 lis 2014, 11:37

Tam jakies problemy były z czasem pracy - jak to rozwiązali?
ŁK

WojtekE65
Posty: 947
Rejestracja: 15 lis 2012, 19:28
Lokalizacja: Legionowo Przystanek

Post autor: WojtekE65 » 09 lis 2014, 20:20

Jeśli się nie mylę, to dwa obiegi "nasielszczaka" są bardzo ambitne:
19613: 14:58 Gdańska - 15:51 Nasielsk
91614: 15:56 Nasielsk - 16:46 Gdańska
19617: 16:54 Gdańska - 17:47 Nasielsk

19615: 15:57 Gdańska - 16:50 Nasielsk
91616: 16:56 Nasielsk - 17:46 Gdańska
19619: 17:57 Gdańska - 18:50 Nasielsk
91618: 18:56 Nasielsk - 19:46 Gdańska

Powodzenia.
Z powodu ciasnych obiegów parzyste nie będą się zatrzymywać w Brodach i Studziankach.
W tym RJ ten pierwszy planowo jedzie na podwójnym elfie.
Loui, to jest wykonalne?

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 09 lis 2014, 20:34

Jakoś wątpię, żeby PLK pozwoliła na przejścia na EZT poniżej 10 minut.

Loui
Posty: 193
Rejestracja: 11 gru 2008, 11:49

Post autor: Loui » 10 lis 2014, 0:07

Loui, to jest wykonalne?
Zakładając że przyjedziesz co do minuty, to przy przejściu 6 minutowym, na dzień dobry dokładasz jakieś 4-5 minut przy dobrych wiatrach. Przy dwóch Elfach to trzeba się liczyć z jakimś poślizgiem około 10 minutowym. Powiem tak, próba hamulca wykonana w iście tempie ekspresowym, to jakieś 8 minut. A PLK-a to nie na takie rzeczy pozwala, kiedyś w Modlinie miałem planowo 1 minutę na obrót.

WojtekE65
Posty: 947
Rejestracja: 15 lis 2012, 19:28
Lokalizacja: Legionowo Przystanek

Post autor: WojtekE65 » 10 lis 2014, 8:55

Dzięki.
Czyli taki 19617 może mieć jakieś +10 z Gdańskiej. Interesuje mnie to, bo być może mam jakieś szanse, żeby do LG dogonić go 15653...

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3601
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 10 lis 2014, 12:49

sajbeer pisze:W 2015 roku "Słoneczny" do Ustki. :-D

PS. Dlaczego postój w Słupsku. Czyżby brak miejsca w Ustce :?:

Jedzie jako 88112 do Słupska i po 70 minutach postoju wraca do Ustki(88111).
Jaki postój? Z tego co czytałem na RK swego czasu, to żeby ,,Słoneczny" mógł wjechać do Ustki to musialy być spełnione dwa warunki- pierwszy to honorowanie biletów PR na odcinku Ustka - Słupsk, drugi to te kółko z Ustki do Słupska. Gdyby te warunki nie zostały spełnione to nici z jazdy do Ustki
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3601
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 10 lis 2014, 12:55

WojtekE65 pisze:Jeśli się nie mylę, to dwa obiegi "nasielszczaka" są bardzo ambitne:
19613: 14:58 Gdańska - 15:51 Nasielsk
91614: 15:56 Nasielsk - 16:46 Gdańska
19617: 16:54 Gdańska - 17:47 Nasielsk

19615: 15:57 Gdańska - 16:50 Nasielsk
91616: 16:56 Nasielsk - 17:46 Gdańska
19619: 17:57 Gdańska - 18:50 Nasielsk
91618: 18:56 Nasielsk - 19:46 Gdańska

Powodzenia.
Z powodu ciasnych obiegów parzyste nie będą się zatrzymywać w Brodach i Studziankach.
W tym RJ ten pierwszy planowo jedzie na podwójnym elfie.
Loui, to jest wykonalne?
Jeśli się nie mylę to jeszcze nie ma oficjalnych obiegów na nowy rj.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

AAdamq
Posty: 489
Rejestracja: 30 lis 2010, 13:27

Post autor: AAdamq » 20 lis 2014, 10:04

Na stronie: http://rozklad.plk-sa.pl/Plakaty ... pojawił się rozkład jazdy szczegółowy dla każdej stacji... czy będzie obowiązywał? ma trochę nieścisłości...
:-D " Nigdy się nie tłumacz - przyjaciele tego nie potrzebują, a wrogowie i tak nie uwierzą " - Mark Twain

alojz
Posty: 2685
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 20 lis 2014, 22:24


Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25623
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 21 lis 2014, 7:57

Może mi ktoś wytłumaczyć, czemu rozkład KM6 na odcinku Tłuszcz-Wileńska wygląda jakby robiła go moja córka, a nie jak normalny rozkład taktowy? Przecież nikt tam KM-om nie bruździ. Ani pośpieszne, ani Rembertowy, no nic.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27486
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 21 lis 2014, 8:39

Rozkład był trasowany przy założeniu jednotorowego ruchu pociągów (w tym 6 par TLK) na odc. Tłuszcz - Łochów.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6963
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 21 lis 2014, 9:00

Wybaczcie... TAM JEŹDZI TLK? O.o

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 21 lis 2014, 9:38

Nie no, przecież trzy miesiące to za mało czasu na napisanie aplikacji dla PKW korektę rozkładu.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27486
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 21 lis 2014, 9:53

MichalJ pisze:Nie no, przecież trzy miesiące to za mało czasu na napisanie aplikacji dla PKW korektę rozkładu.
PLK odmówiła korekty w zastępczym rozkładzie jazdy, widocznie przewoźnik nie ma ochoty ponosić kosztów związanych ze składaniem kilkuset wniosków na indywidualny rozkład jazdy. Kwestia priorytetów. Przypominam również, że w omawianym okresie będzie: a) ruch jednotorowy na odcinku Tłuszcz - Wołomin i b) czynna tylko jedna krawędź peronowa w Zielonce, co konstrukcji rozkładu bynajmniej nie ułatwia.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

ODPOWIEDZ