![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
2020
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
2034
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Moderator: vernalisadonis
Nie wypisujemy już Solbusów.Damian0784 pisze:200014/190
20203/184
20341/184
Solbusy już dawno nie są nowością.Mrozu pisze:2045112
Znaczy się, reszta jeździ bez dupy?kukuryk12 pisze:dupę miał jakąś niż reszta solarisowych szmelców.)
Też zawsze za to wolałem Voitha - ale obecnie jednak 4 biegi to przy takiej wadze pojazdu zdecydowanie za mało.Autobus Czerwon pisze:Właśnie Voithy są lepsze bo nie szarpią.
Święta prawdaSzeregowy_Równoległy pisze:Eee, w Mobilisowych U18 skrzynie Voitha mają cztery biegi i jest akurat. Parę osób z tego forum ze mną jeździło i jedyne szarpanie było wywołane przez moje błędy, a nie przez wóz. 6 biegów ZF w trybie Ecolife to raczej za dużo, skrzynia większość czasu spędza na rozważaniach który bieg zapodać. Ewentualnie wyprzedzasz rowerzystę, a ta pierdzielnie bieg wyżej, dodajesz gazu, a tu nic się nie dzieje, nie licząc tego, że dostawcze Iveco z przeciwka niebezpiecznie się zbliża. I czterobieg wcale nie pali mniej niż ZF, bo ważniejsze od mielenia biegami jest na przykład automatyczne rozłączanie skrzyni kiedy wóz stoi. ZF podczas postoju na wrzuconym biegu chla o jakieś 33% paliwa więcej niż czterobiegowy Voith.