Autobusowe nowości taborowe - 2014

Moderator: vernalisadonis

Zablokowany
Damian0784
Posty: 35
Rejestracja: 14 lut 2012, 11:07
Lokalizacja: warszawa Bielany

Post autor: Damian0784 » 01 maja 2014, 18:25

2000 :arrow: 14/190
2020 :arrow: 3/184
2034 :arrow: 1/184

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 01 maja 2014, 18:35

Damian0784 pisze:2000 :arrow: 14/190
2020 :arrow: 3/184
2034 :arrow: 1/184
Nie wypisujemy już Solbusów. :wink:

Flash8222
Posty: 7627
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 06 maja 2014, 9:33

Na L-2 wyjechał Irisbus :P

Mrozu
Posty: 36
Rejestracja: 26 lip 2013, 10:26
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mrozu » 23 maja 2014, 13:02

2045 :arrow: 112

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 23 maja 2014, 13:23

Mrozu pisze:2045 :arrow: 112
Solbusy już dawno nie są nowością. :wink:

Awatar użytkownika
kukuryk12
Posty: 599
Rejestracja: 12 wrz 2010, 16:11
Lokalizacja: Stalowa

Post autor: kukuryk12 » 05 gru 2014, 5:40

Jakiś nowy Solaris minuty po piątej wjechał na holu bez taborowych na stalową. (Nie mam pewności czy nowy, ale na 100% był bez taborowych i dupę miał jakąś inną niż reszta solarisowych szmelców.)
eNki

Flash8222
Posty: 7627
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 05 gru 2014, 10:44

kukuryk12 pisze:dupę miał jakąś niż reszta solarisowych szmelców.)
Znaczy się, reszta jeździ bez dupy? :shock:

Michalk001
Posty: 1222
Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
Lokalizacja: Piastów

Post autor: Michalk001 » 05 gru 2014, 22:26

Na Omni Busie są już pierwsze zdjęcia, najlepsze są te dzielone burty przy pierwszym nadkolu: :-D
http://www.omni-bus.eu/warsztat/display ... at=0&pos=2
Mam nadzieję że wzorem serii 8580-8595 zamontowano jednak skrzynię ZF. Te jedyne 4 biegi w Voith to w tych czasach kompletna porażka.

Autobus Czerwon
Posty: 4145
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 05 gru 2014, 22:36

Właśnie Voithy są lepsze bo nie szarpią.

Michalk001
Posty: 1222
Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
Lokalizacja: Piastów

Post autor: Michalk001 » 05 gru 2014, 22:56

Autobus Czerwon pisze:Właśnie Voithy są lepsze bo nie szarpią.
Też zawsze za to wolałem Voitha - ale obecnie jednak 4 biegi to przy takiej wadze pojazdu zdecydowanie za mało.
A ZF jednak się poprawił i w Mobilisowych A7xx i ostatniej serii MZA biegi wchodzą bardzo ładnie - no i 6 biegów to nie 4.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 05 gru 2014, 23:39

Eee, w Mobilisowych U18 skrzynie Voitha mają cztery biegi i jest akurat. Parę osób z tego forum ze mną jeździło i jedyne szarpanie było wywołane przez moje błędy, a nie przez wóz. 6 biegów ZF w trybie Ecolife to raczej za dużo, skrzynia większość czasu spędza na rozważaniach który bieg zapodać. Ewentualnie wyprzedzasz rowerzystę, a ta pierdzielnie bieg wyżej, dodajesz gazu, a tu nic się nie dzieje, nie licząc tego, że dostawcze Iveco z przeciwka niebezpiecznie się zbliża. I czterobieg wcale nie pali mniej niż ZF, bo ważniejsze od mielenia biegami jest na przykład automatyczne rozłączanie skrzyni kiedy wóz stoi. ZF podczas postoju na wrzuconym biegu chla o jakieś 33% paliwa więcej niż czterobiegowy Voith.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

fraktal
Posty: 5500
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 06 gru 2014, 1:55

A w tej wersji foteli dostępnych z poziomu podłogi w okolicy drugich drzwi jest mniej niż w 85xx. Mam nadzieję, że jest w sumie 6, a ze zdjęć widać, że tylko 4, a to chyba nawet niezgodne ze specyfikacją by było.... Brakuje co najmniej dwóch foteli w porównaniu z poprzednią wersją. Całkiem słusznie, że dostały przedrostek 84xx....

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 06 gru 2014, 8:30

Najgorsze są przyciski, takie same jak w nowszych SM10 i SM18. :-? Nie mniej to raczej zły temat do takich pogawędek. :wink:

Walas
Posty: 17108
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 08 gru 2014, 7:17

8445 :arrow: 511 :-D
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Awatar użytkownika
Aleksander2560
(Aleksander2634)
Posty: 2220
Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
Lokalizacja: Warszawa-Białołęka

Post autor: Aleksander2560 » 08 gru 2014, 9:25

Szeregowy_Równoległy pisze:Eee, w Mobilisowych U18 skrzynie Voitha mają cztery biegi i jest akurat. Parę osób z tego forum ze mną jeździło i jedyne szarpanie było wywołane przez moje błędy, a nie przez wóz. 6 biegów ZF w trybie Ecolife to raczej za dużo, skrzynia większość czasu spędza na rozważaniach który bieg zapodać. Ewentualnie wyprzedzasz rowerzystę, a ta pierdzielnie bieg wyżej, dodajesz gazu, a tu nic się nie dzieje, nie licząc tego, że dostawcze Iveco z przeciwka niebezpiecznie się zbliża. I czterobieg wcale nie pali mniej niż ZF, bo ważniejsze od mielenia biegami jest na przykład automatyczne rozłączanie skrzyni kiedy wóz stoi. ZF podczas postoju na wrzuconym biegu chla o jakieś 33% paliwa więcej niż czterobiegowy Voith.
Święta prawda :-)
Miejskie Zakłady Autobusowe m. st. Warszawy
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa

Zablokowany