KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich
Moderator: Wiliam
KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich
Pomysły na układ komunikacyjny po otwarciu brakującego odcinka torów na Powstańców Śląskich.
- vernalisadonis
- Posty: 3211
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
184 wycofać z Powstańców, a odzyskane brygady przenieść gdzie indziej.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Odkopuję.
Skasować 184 (od Zachodniego do Wolskiej jest 154, a dalej 11).
Skrócić 112 do Chomiczówki, na Karolinie jest 197. Jako obwodowy autobus powino wystarczyć 122.
Skasować 184 (od Zachodniego do Wolskiej jest 154, a dalej 11).
Skrócić 112 do Chomiczówki, na Karolinie jest 197. Jako obwodowy autobus powino wystarczyć 122.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
A co wywalić z Chomiczówki, żeby się zmieściło 112?
167 po trasie 184 na północ od Conrada? Akurat tam coś by się przydało po kasacji 184.Georg pisze:A co wywalić z Chomiczówki, żeby się zmieściło 112?
Wy w ogóle wierzycie w jakąkolwiek reformę po odpaleniu tramwaju na PŚ, skoro ZTM boi się skasować E-4 będącym stuprocentowym dublem dwójki?
1. 167 ma już i tak długą trasę i nie trzeba tego jeszcze pogarszać wydłużaniem na Młociny.
2. Uważasz, że po uruchomieniu 11 ZTM pozwoli, żeby na odcinku Reduta Wolska-Al. Reymonta jeździło 184? Bo co? Bo tramwaj nie zatrzymuje się w ZP Pirenejska?
2. Uważasz, że po uruchomieniu 11 ZTM pozwoli, żeby na odcinku Reduta Wolska-Al. Reymonta jeździło 184? Bo co? Bo tramwaj nie zatrzymuje się w ZP Pirenejska?
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36867
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
167 skrócić do trasy Mokotów - Ochota (a może puścić go po trasie 154 w kierunku Bemowa? ), 184 przekierować trasą 167 przez Koło. To tak z grubsza.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Z tym 154 to kiepski przykład, typowa linia-widmo...KwZ pisze:Skasować 184 (od Zachodniego do Wolskiej jest 154, a dalej 11).
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Ja się zgadzamBastian pisze:167 skrócić do trasy Mokotów - Ochota (a może puścić go po trasie 154 w kierunku Bemowa? ), 184 przekierować trasą 167 przez Koło. To tak z grubsza.
167 Białobrzeską jak 521 na Szczęśliwice (pamiętacie może, dokąd Szczęśliwice tak bardzo chciały dojazd 521? -
może oni sami już nie pamiętają) - można się wygodnie przesiąść przy Kinie Ochota do tramwajów.
Tyle tylko, że 184 musiałoby jakoś jechać przez ZP BW 1920 r.
Tak samo jak 186 czy jak 414? Jakoś mi się to nie podoba...
ŁK
Nie upieram się przy 167. To skierować w al. Reymonta coś innego, coby zastąpiło zlikwidowane 184. Chociaż 180 też ma długą trasę. Jakoś inaczej trzeba kombinować, ale sam nie wiem tutaj jak.Georg pisze:1. 167 ma już i tak długą trasę i nie trzeba tego jeszcze pogarszać wydłużaniem na Młociny.
Bo to:Georg pisze:2. Uważasz, że po uruchomieniu 11 ZTM pozwoli, żeby na odcinku Reduta Wolska-Al. Reymonta jeździło 184? Bo co? Bo tramwaj nie zatrzymuje się w ZP Pirenejska?
a) po uruchomieniu M2C zostaną na Trasie W-Z 160 i 527;
b) ZTM boi się skasować stuprocentowego dubla dwójki jakim jest E-4.
Z tego wynikają punkty:
c) ZTM boi się grupy krzykaczy walczących o daną linię z większym zaangażowaniem niż uczestnicy konkursu na loterii o darmową godzinę z prostytutką;
d) na ZTM wpływają odgórne decyzje polityczne, o których tu była mowa; już jeden dyrektor robił za kozła ofiarnego i go wywalili; ścięta głowa ma za zadanie odstraszać wszelkiej maści reformatorskie pomysły (tak wiem, że oficjalnie poszło o bilety, ale prawie każdy się domyślił, iż chodziło o dużą liczbę reform);
Z tego może wynikać:
e) brak jakiejkolwiek reformy po otwarciu linii tramwajowej na PŚ, co najwyżej pocięcie 184; przy obecnej sytuacji nie ździwiłbym się, gdyby zapowiadana na blogu Osy zmiana trasy 184 nie doszła do skutku.
To tyle z czarnego proroctwa
Też byłbym za wariantem 167 Mokotów - Szczęśliwice (najlepiej z jednoczesną ewakuacją 521 z tego rejonu) i powrót 184 w historyczne dla tej linii okolice na Kole z pozostawieniem między Metrem Młociny a Ochotą. Zastanawia mnie tylko, co mieli na myśli w ZTM, mówiąc o zamiarze puszczenia 184 do nowych osiedli na Bemowie. Czy oznacza to bloki przy Forcie Bema? Wtedy nie można by w prosty sposób zastąpić linii 167 przez 184 na odcinku wolsko-bemowskim.
Jeśli tak, to wtedy 184 stanie się dublem 167. Brrr...osa pisze:Zastanawia mnie tylko, co mieli na myśli w ZTM, mówiąc o zamiarze puszczenia 184 do nowych osiedli na Bemowie. Czy oznacza to bloki przy Forcie Bema? Wtedy nie można by w prosty sposób zastąpić linii 167 przez 184 na odcinku wolsko-bemowskim.
Nie do końca, bo pewnie pojedzie przez Obrońców Tobruku i Księcia Bolesława. Przebąkiwali coś o krótkich wozach.
Na południe od Obozowej jak pojedzie?osa pisze:Nie do końca, bo pewnie pojedzie przez Obrońców Tobruku i Księcia Bolesława. Przebąkiwali coś o krótkich wozach.