KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich
Moderator: Wiliam
Tak zaczynam się zastanawiać jak ewentualnie ZTM usprawiedliwi zmiany na Gwiaździstej i okolicach (logicznie wynikających z ewentualnych zmian z 122). ,,Zbudowaliśmy łącznik na PŚ, zmieniamy Wam układ komunikacyjny". Mieszkańcy tego nie kupią, nawet jeżeli obecna siatka połączeń jest zła (jak powiedział Krzysztof_507). O ile oczywiście ZTM pójdzie w tym kierunku, żeby tam coś zmieniać.
A zabranie z Mokotowa 187 w związku z przebudową ulicy Karolkowej, znaczy tego, to mam kupić?
https://www.youtube.com/watch?v=yd0MnfqkoCs
https://www.youtube.com/watch?v=yd0MnfqkoCs
No cóż... Czyli wszystkiego możemy się spodziewać. Ale raczej wątpię w reformy na Marymoncie. Tylko od Conrada na południe (no i trasa 184 na północ)
Ależ oczywiści podpinanie porządków na Marymoncie pod zmiany związane z trasą tramwajową na Powstańców to czysta fantasmagoria i w tym wątku można ją zdecydowanie pominąć.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Puszczenie 112 przez Radiową i Lazurową do Karolina ma taką wadę, że pozbawiamy mieszkańców Człuchowskiej dojazdu do centrów handlowych przy Połczyńskiej. Poza tym mój projekt zakładał perspektywiczne wydłużenie 122 do Ursusa przez Nowolazurową przebitą do Lazurowej.
Za to wadą Twojego projektu może być destabilizacja punktualności 122 po wydłużeniu jej południowego odcinka.
Zgadza się. Też uważam, że linii 122 nie ma potrzeby wydłużać.
Za to wzmocnienie Radiowej i Lazurowej byłoby wskazane.
A gdyby tak skierować na Człuchowską jakąś podmiejską z Połczyńskiej (dając mieszkańcom dojazd do Karolina)? Albo zrobić 3xx z Cm. Wolskiego Człuchowską na Karolin.
A gdyby tak skierować na Człuchowską jakąś podmiejską z Połczyńskiej (dając mieszkańcom dojazd do Karolina)? Albo zrobić 3xx z Cm. Wolskiego Człuchowską na Karolin.
Heh... ale głupota przecież z Cm.Wolskiego przez Karolin jeździ 713, ewentualnie można by zrobić wariantowe podjazdy tj. w 713 dla linii 197 tylko w kierunku wolskiego.
No tak, to 3xx to ewentualnie. Tak myślę jak zadowolić Człuchowską po zabraniu im 112 (ewentualnym)
Gdzie mianowicie są jakieś megakorki na dodatkowym odcinku linii 122 (Górczewska - Skorosze), które miałyby pogorszyć jej częstotliwość?
Nawet nie chodzi o megakorki. Ale pamiętaj, że każde wydłużenie trasy to pogorszenie punktualności. Czasu może być za dużo (tak jak na 197) i linia będzie jeździć przed czasem lub odstawać na przystankach. Poza tym na dłuższej trasie wystarczy parę razy złapać czerwone lub zielone i być odpowiednio na minusie lub plusie. Stąd tendencja w planowaniu tras jest taka, żeby linie były krótkie i częste, a nie długie i rzadsze. Akurat Bemowo bardzo ładnie na tym wyszło: zamiast rzadkich 105, 125, 155 ma częste 105. Warto taki stan rzeczy pielęgnować, bo w warunkach warszawskich się sprawdza.
Na Radiowej akurat nic dodatkowego nie trzeba. Owszem, przed początkiem zajęć na Wacie bywa ciasno, ale to kwestia warunków ruchu na Powstańców masakrujacych punktualnosc 523.
Na Radiowej niby nic nie trzeba, ale Lazurowa i Kaliskiego od strony Os. Górczewska?
To może lepszym rozwiązaniem byłaby zamiana krańcami 109 i 154? 109 na SB, a 154 na Górczewską.